61

1.6K 153 27
                                    

Išgirdus balsus pasisukau į šoną pamatydama Carl išeinant iš pastato ir kalbant telefonu.

-Carl ,kas nutiko? 

-Adeline, kaip...uhhh.-Suurzgė apsidairydamas.

-Dabar netinkamas metas kalbėtis.

-Žinau ,todėl ir noriu žinot kur jie išvežė Darren.

-Iš kur apie tai žinai? Tiek to greičiausi ši žinia apskries greičiau nei numaniau.-Suurzgė ir pažvelgė į telefoną lyg prisimindamas jog neseniai su kažkuo kalbėjosi.

-Atrodo jis centrinėj ligoninėj ,bet .-Nesulaukiau kol jis pabaigs sakinį ir kuo greičiau nubėgau prie gatvės susistabdydama taksi. Man įlipus paliepiau automobiliui pajudėt kuo greičiau ir pasisukus pamačiau ,kaip Carl bando sustabdyt mane ,tačiau neturiu laiko kalbėtis. Tai jog Darren nualpo tiesioginėj transliacijoj sukels didžiulę sumaištį visam verslo pasaulyje ir nors tai labiausiai rūpėjo visiems aplinkui man buvo svarbiausia jog jo gyvybė nebūtų pavojuje. 

Atvažiavus į ligoninę sekiau ženklus ir užrašus jog nueičiau į priimamąjį ,kuriame tikrai turi būti informacija apie Darren. 

-Ieškau paciento ,kuris turėjo būt atvežtas prieš kokias penkias minutes.-Mergina pasisveikino suvesdama kažką į kompiuterį ,kol nejaukiai trypsėjau bandydama nusiramint.

-Giminaitė? -Jai paklausus linktelėjau ir ji suspaudė lūpas į tiesią liniją.

-Buvo atvežti penki pacientai ,keli iš jų su sunkiais sužalojimais po avarijos.

-Ieškau Darren Grove.-Ji pasilenkė arčiau kompiuterio vesdama akimis per ekraną ir lėtai pasukiojo galvą suspausdama lūpas į tiesią liniją lyg reikšdama užuojauta.

-Ar esat įsitikinus ,jog jis buvo atvežtas į mūsų skyrių? -Tik linktelėjau ir ji vėl kažką suvedė į kompiuterį.

-Atleiskit ,bet apie tokį pacientą nėra jokios informacijos. Nenoriu pasirodyt bejausmė ,tačiau kai pacientai nepatenka į mūsų sistemą vadinasi jie patenka į kitą skyrių. 

-Kokį skyrių? -Suraukiau antakius ir ji atsiduso lyg nenorėdama sakyt ,nes mano mina tikriausiai buvo beviltiška.

-Jis trečiame aukšte.-Jos balsas skambėjo nejaukiai tylus ir pasisukau pažiūrėdama sau už nugaros ant sienos į lenteles su pavadinimais ir aukštais. Mano širdis sustojo varinėjus kraują po kūną ,kai pamačiau jog trečiam aukšte morgas. 

-Apgailestauju.-Jai tai pasakius lėtai pasukau galvą pažiūrėdama į ją su paniekos žvilgsniu.

-Apgailestauji dėl ko ? Tai ne tiesa nes jis nemirė ,todėl pasilaikyk savo užuojautą.-Suurzgiau bandydama palaikyt savo viltį ,kurią turėjau ir nusivaliau ašaras kuo greičiau išsitraukdama telefoną jog paskambinčiau Carl.

-Adeline? 

-Jo čia nėra Carl, jie-jie pasakė jog jis morge.-Sudrebėjau laikydamasi nuo dar daugiau ašarų ,kadangi nepatikėsiu tuo kol nepamatysiu to savo akimis. 

-Mes tai iš galvos jis Darren Grove. -Linktelėjau nusivalydama ašaras ir einant link durų prasilenkiau su žurnalistais.

-Išlėkei taip greit jog nespėjau perspėt jog jis gali būt privačioj klinikoj ,kurioje turėjo atlikt jam operaciją. Jis liepė tau to nesakyt jog nesijaudintum ,tačiau greičiausiai šis priepuolis privers paskubint operacijos laiką.

-Negaliu patikėt ,kad jis tai slepia nuo manęs.-Suurzgiau išeidama į lauką jog pasigaučiau naują taksi. 

-Kur tu dabar esi? -Paklausė ,kai įlipau į taksi.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now