47

2.2K 161 7
                                    

Darren vaistai suveikė ir prireikė daug laiko kol įkalbėjau jį atsigult į lovą jog pailsėtų. Kelias minutes tiesiog sėdėjau šalia jo ir stebėdama jį laukiau kol jis užmigs. 

Pakilau iš savo vietos  ,kur sėdėjau šalia lovos ir išėjau į terasą. Atsisėdau ant kėdės ir pasirėmiau į atlašą stebėdama naktį dangų pilną žvaigždžių. Nežinau ,kodėl tačiau žiūrėdama į milijonus žvaigždžių sau virš galvos ašaros pačios pradėjo bėgt mano skruostais. Visos emocijos ir skausmas kurį jaučiau matydama Darren kovojant su liga išsiveržė mano ašaromis. Delnu šluosčiau šlapus skruostus ,tačiau nesugebėjau sustot toliau kūkčiodama. 

Pasisukau pažiūrėt į langą ir pamačius Darren lovoj užsidengiau lūpas delnu jog neišleisčiau didesnio garso ir neatkreipčiau jo dėmesio. Jo akyse stengiuosi laikytis ir būt stipri tam jog galėčiau būt jo ramsti ,bei parama tačiau viduje buvau sugniuždyta. Baimė ,kad neišsilaikysiu slėpdamasi po kauke neleido ramiai miegot ,nes kiekvieną kartą širdį skaudėjo vis labiau.

Bandžiau galvoje kartot jo žodžius jog viskas bus gerai ir ramint jog jis pradės gydymą ,tačiau mintis jog galiu jį prarast vis tiek randa kelią atgal. Vis apgalvoju apie tai kaip per tokį trumpą laiką prisirišau prie jo ir atidaviau savo širdį ,mąstau jog man pasisekė ,tačiau tuo pačiu pagalvoju apie tai kaip nelaiminga likimo pokštą. Noriu tikėt jog ašaros ,kurias lieja mano širdis pakeis likimą ir suteiks Darren šansą stebėt naktinį dangų su manimi.

-Adeline? -Mano mintis nutraukė Darren balsas ir greit nusivaliau ašaras. Atsisukus pamačiau Darren stovintį tarpdury su suveltais plaukais ir apsimiegojusiomis akimis. 

-Išėjau pasigrožėt nuostabiu Havajų dangumi.-Suvaidinau juoką pakildama nuo kėdės ir jis atsiduso suspausdamas lūpas taip lyg permatytų mane kiaurai.

-Neįsivaizduoji koks esu dėkingas už tai jog laikaisi stipri ,tačiau bus pačiai geriau jei nebelaikysi to ,Adeline.

-Man viskas gerai.-Dar kartą suvaidinau šypsena ir jaučiau jog jei toliau jis į mane taip žiūrės pravirksiu vėl.

-Maniau ,kad man nereikės to sakyt tačiau dabar matau jog bus geriau jei pasakysiu. Jeigu viskas baigsis blogai ir man nepavyks įveikt ligos ,noriu jog išliktum stipri ir nenuleistum galvos.

-Nenoriu kalbėt apie tai.-Pripažinau ,nes atrodo jis ne vienas galvoja apie šią galimybę.

-Turiu išgirst iš tavęs jog nenustosi šypsotis ir gyvensi pilnavertį gyvenimą ,neliedama ašarų dėl manęs.-Nežinau ,kaip is galėjo išlikt toks ramus ,tačiau aš neatlaikiau kuo greičiau jį apkabindama ir sukūkčiodama į jo krūtinę.

-Viskas bus gerai.-Jis stipriau suspaudė mane savo glėbį.

-Negalvokim apie tai kas bus ir gyvenkim šia akimirka ,gerai? -Paglostė mano plaukus ir palinksėjau stengdamasis nusiramint.

Prabudau nuo švelnaus vėjo ,kuris papūtė tiesiai man į veidą. Pramerkiau akis pamatydama praviras balkono duris ir saulės spinduliai ,kurie įėjo į vidų šildė mano kojas.  Ranka perbraukiau per plaukus ir pasikrapščiau akis atsisėsdama. Po kelių minučių sėdėjimo sugebėjau išlipt iš lovos ir nueit į dušą. 

Persirengus nusileidau laiptais žemyn ir atsisukau į terasos duris tuo pačiu metu ,kai Darren jas pravėrė. Jis buvo su maudymosi šortais ir jo marškinėliai buvo jo rankoj.

-Laiku grįžau.-Nusišypsojo pamatęs mane ir priėjęs pakštelėjo trumpą bučinį iškart nueidamas į vonios kambarį. Tikriausiai niekada nepriprasiu matyt jį tokios geros nuotaikos ir vaikštant su tiek mažai drabužių ant kūno. 

Virtuvėj radau daugybę vaisių ir mano spėjimas buvo jog Darren buvo prekybos centre kadangi mums atvykus čia buvo tuščia. Suvalgiau puse arbūzo sėdėdama terasoj po skėčiu ir žiūrėdama į jūrą.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now