28

2.5K 173 5
                                    

Atėjus darbo pabaigai visi darbuotojai išsiskirstė ,todėl likau tik aš ir Liza ,bei Darren savo kabinete. Nusižiovavau pasukiodama galvą ir išjungiau kompiuterį susidėliodama visus popierius į vietas.

-Šis darbas pribaigs mane ,kokia dieną.-Suurzgė Liza pakildama iš savo vietos ir dar kartą nusižiovavau užsidėdama paltą.

-Pastaruoju metu negaliu išsimiegot ir mane tai varo iš proto.-Suburbėjau patrindama kaklą ir atsisukus į ją pamačiau keistą mina ant jos veido. 

-Direktorius neduoda išsimiegot? -Klausimas pro jos lūpas išėjo taip nekaltai jog sekundę net nesureagavau ,kol galiausiai realybė atsimušė ir pažiūrėjau į ją išpūtus akis.

-Esu tikra ir tu turi daug darbo ,kuris neleidžia išsimiegot ir tai nesusiję su direktoriumi Grove.-Šyptelėjau kuo greičiau nukulniuodama iki lifto ,kad ji nespėtų įlipti į tą patį liftą kadangi nežinojau kaip turėčiau atsakyt tolimesnius klausimus ,kurių esu tikra ji turi begales. 

Vos tik išėjau iš kompanijos mano telefonas suskambėjo ir atsiliepdama mačiau Darren vardą.

-Taip?

-Kur esi?

-Ką tik išėjau iš kompanijos ir einu iki taksi.-Nusijuokiau artėdama link taksi automobilio ,kuris laukė manęs prie gatvės. 

-Noriu ,kad praleistum naktį pas mane.-Jis tai pasakė taip lengvai ir nekaltai ,kai man tuo tarpu karštis išpylė visą kūną.

-Turiu užbaigt kelis dalykus ,todėl važiuok su taksi į mano namus ir susitiksim ten.-Nespėjau atsakyt ,kai jis tiesiog pabaigė pokalbį. Daug negalvojau taksi vairuotojui padiktuodama Darren adresą ,nors viduje turėjau dviprasmius jausmus dėl nakvojimo pas jį. Nežinojau ,kaip turėčiau elgtis ,kadangi paskutinį kartą tiesiog užmigau jo glėbį per daug negalvodama. 

Po dvidešimt minučių kelionės išlipau prie didelių metalinių vartų ,kurie skyrė Darren namą nuo išorinio pasaulio. Gyliai įkvėpiau suvesdama durų kodą šalia vartų ir įėjau į kiemą ,kuriame trūko tik vienos jo mašinos. Neskubėdama suvedžiau kodą į monitorių prie namų durų ir joms atsirakinus įėjau priversdama koridoriuje suveikt jutiklius ,taip įjungdama šviesą. Nusmaukiau batus ir priėjus svetainę nusiėmiau paltą ,bei rankinę tiesiog numesdama juos ant sofos. Išsitiesiau pasiraižydama ir apsidairydama tuščioje svetainėje ,kur vyravo mirtina tyla.

Smalsumas nugalėjo ir pasukau koridoriumi link tariamo Darren ofiso ,kadangi jis gali atspindėt kitą jo pusę ,kurios dar nepažįstu. Vos tik pravėriau kambario duris šviesa ,kaip ir kiekvienam kambarį įsijungė automatiškai nuo judesio daviklių. Kambarys buvo nedidelis ir dvi jo sienos visiškai iš stiklo ,kaip ir daugelis kitų namo sienų. Prie vienos sienos didžiulė stiklinė spinta sudaryta iš lentynų ,o ant kiekvienos lentynos buvo rėmeliai ,kuriuose įvairūs apdovanojimai su Darren vardu. Visi universiteto baigimai ,bei kompanijos pasiekimai užsienio šalyse privertė nusišypsot ,kadangi jis tikrai ne iš kelmo spirtas vyras.

Priešais stiklinę sieną stovėjo darbinis stalas ant kurio buvo ideali tvarka ,kuri atspindėjo Darren charakterį. Stengiausi nepraleist nei vienos detalės pastebėdama vienintelį daiktą ,kurio spalva skyrėsi nuo viso interjero ir tai buvo nedidelio dydžio auksiniai rėmeliai paslėpti už didesnių. Pasistiebus ištiesiau ranką ir ištraukiau taip atskleisdama nuotrauką ,kurioje buvo paauglys berniukas ir moteris ,o šalia jo kojų tupėjo vyresnis vyras. Jie visi šypsojosi nuoširdžiai lyg pasidalindami meile ,kurią jaučia gyliai širdyje. 

Žiūrėjau į nuotrauką matydama tarp žmonių didelį panašumą ,tačiau niekaip nesuprasdama ,kodėl ši nuotrauka pas Darren ir paslėpta nuo jo paties akių. Nuotrauka atrodė gan senoka ,todėl bandžiau lygint Darren bruožus su abejais vyrais ,tačiau matėsi tik mažas panašumas. Norėjau pažiūrėt ar kitoj pusėj yra koks užrašas ,todėl atsegiau rėmelius ,tačiau tuo pačiu metu išgirdau namų durų trenksmas ,kas privertė gražint rėmelius į jų vietą.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now