Dėmesio !
Visų pirma noriu atsiprašyt ,kad vakar neįkėliau žadėtos dalies kadangi mano internetas sugalvojo pažaist su manim.
O visų antra smagaus skaitimo ! ;)Man nepatiko jo veido išraišką ,kurią jis nustatė kol stovėjom lifte ,kaip ir tai jog einant iki konferencijų salės mus stebėjo kiekvienas darbuotojas ,kuris kaip tyčia neturėjo ką veikt. Žinomą visi susidaro savo nuomonę ,o kadangi visa kompanija žino apie mūsų santykius tai reiškia ,kad jie prisigalvoja daugiau nei reikia.
-Ar kažką padariau? -Paklausiau uždarydama salės duris ir atsisukus pamačiau jį prie sienos iš stiklu su vaizdu į miestą. Jo rankos buvo sukištos į kelnių kišenes ,o tai jis daro kai būna kažkuo užtikrintas ir pasitikintis savimi. Mačiau šį veiksmą kiekvieną kartą kai jis būna žingsniu priekį prieš direktorių Harrison arba Mark. Mano nuojauta niekada manęs neapgauna ir kažkodėl pradedu galvot ,kad Darren nemėgsta Mark netgi labiau nei Robert. Kiekvieną kartą jiems susitikus jaučiu tą keistą atmosfera ir Darren elgesys prieš jį atrodo taip lyg Mark būtų jam kažkuo prasikaltęs.
-Noriu ,kad susirinkimo metu liktum su Mark kitoj salėj.-Grįžau į realybę vos tik išgirdau jo balsą ir suraukiau antakius ,kadangi kaip tik galvojau apie tai jog jie vienas kito nekenčia.
-Kodėl?
-Būdamas su tavimi jis išsiblaško ,todėl tai galimybė sužinot kažką ko nežinom.-Nežinau ,kodėl tačiau tai skambėjo juokinga.
-Ar nori ,kad gaučiau iš jo informacija? Kokiu būdu ? -Sukryžiavau rankas ant krūtinės ,kadangi tai buvo pati juokingiausia idėja kokia jis galėjo sugalvot.
-Nežinau pasitelk vaizduotę ,kadangi nežinau ką darai kiekvieną kartą ,tačiau tai veikia.-Jis nustojo žiūrėt per langą ir atsisuko į mane.
-Kiekviena kartą pamačius tave jo liežuvis ,kaip šuniuko siekia žemę.-Pirmą kartą pamačiau Darren vartant akis prieš mane ,todėl tai privertė sunerimt kadangi tai reiškė jog nežinau ką jis galvoja. Tiesa pasakius aš niekada nežinau kas sukaso jo galvoja ,kaip ir dabar jo keisčiausias planas jog aš suviliočiau Mark.
-Tu nieko prieš jog flirtuosiu su juo vien tam jog gautum informaciją? -Pasitikslinau ,kadangi Darren neprognozuojamas ir nežinia ką jis yra numatęs po visko.
-Ar aš neaiškiai kalbu ? Atrodo aiškiai pasakiau ,ko noriu tačiau tavo smegenys sustojo veikt kai tik paminėjau jo vardą.- Ar jis ką tik grįžo prie įžeidinėjimu ? Kokia širšė jam įgėlė po galais.
-Nežinau kokia širšė tau įgėlė ,tačiau nebūtina manęs įžeidinėt.-Mano tonas pakilo taip jog tai privertų pilnai atkreipt jo dėmesį. Darren pakėlė akis į mane ir sukando dantis įtemdamas žandikaulį ,o tai nėra geras ženklas. Taip jis daro kai būna susierzinęs arba pasiruošęs ką nors sužlugdyt.
-Gali nežiūrėt savo tuo žvilgsniu ,nes aš jo nebijau.-Kuo greičiau prabilau ,kol jis neprabilo ir nepasakė nieko tokio kas privertų nemiegot savaitę. Atrodo mano žodžiai tik privertė jį labiau sukąst dantis ,tačiau jis nebestovėjo vienoj vietoj ,o pajudėjo link manęs. Paėjau atgal tik tam jog laikyčiausi saugaus atstumo ,kadangi jis priėjęs kilstelėjo antakį nužvelgdamas mane iš aukščiau.
-Jeigu nebijotum nesitrauktum atgal ,tai kodėl gi tau negrįžus į vietą.-Jo balsas buvo toks gylus jog atrodo jaučiau pragarą kylant jam iš po kojų. Jis staigiai suėmė man už alkūnės ir prisitraukė mane taip jog stovėčiau tiesiai priešais jį lyg net nebūčiau atsitraukus prieš kelias sekundes.
-Patenkintas? -Suurzgiau iškeldama galvą jog žiūrėčiau tiesiai jam į akis. Kažkodėl tik dabar atkreipiau dėmesį į jo lūpas ,kurios buvo baltos lyg popierius. Nesulaikiau savęs ir ištiesiau ranką priliesdama jo kaktą jog patikrinčiau jo temperatūrą ,tačiau nespėjus jo priliest jis sučiupo mano ranką.
ESTÁS LEYENDO
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***