23

2.7K 184 28
                                    

Vos tik lifto durys prasivėrė tie patys veriantys žvilgsniai pasitiko mane. Nuleidau akis praeidama pro visus stalus link savo vietos ir nusiėmus paltą atsisėdau į savo vietą. Žinojau ,kad tik laiko klausimas kol apie tai sužinos ne tik ši kompanija ,tačiau ir "YOUR'S". Stengiausi elgtis lyg tai nieko nenutiko ,tačiau tie veriantys žvilgsniai neleido susikaupt. Nekreipiau dėmesio susitelkdama ties savo darbu ,tačiau buvo nelengva nes kiekvieną kartą priėjus prie kopijavimo aparato gaunu smerkiančius žvilgsnius.

-Sveikinu.-Nusijuokė balsas šalia manęs ir pasukus galvą pamačiau Carl. Jis dėvėjo tamsiai mėlyną kostiumą ir šviesiai mėlyną dryžuotą kaklaraištį.

-Sveikini ? -Paklausiau suraukdama antakius ir jis paėmė mano popierius gražiai sudėdamas į krūvą. 

-Pažįstų jį jau dvidešimt metų ,todėl iškart supratau kas vyksta.- Nieko neatsakiau ir tiesiog draugiškai šyptelėjau ,bet jo šypsena dingo.

-Žinios apie moterį jo gyvenime pakenks jo įvaizdžiui ,kuris šiuo metu yra kruopščiai dirbančio žmogaus ,o su tavim jis tebus eilinis vyras lakstantis paskui sijoną.-Jo komentaras užstrigo galvoje lyg koks virusas.

Numečiau dokumentus ant savo stalo ir kritau ant kėdės nebenorėdama atsistot. Liza neatsisuko lyg net nedrįstu į mane pažiūrėt ir tikriausiai tai dėl to jog visi jie laiko mane išdavikę ,kuri suviliojo nesuviliojamą Darren Grove. 

Pirštais daužiau per stalą ir tuo pačiu judinau koją ,nes vis sukosi mintys apie tai  jog galbūt Carl teisus. Vos tik išgirdau Darren kabineto duris prasiveriant apsimečiau ,kad skaitau kažką svarbaus kompiuteryje ,nors iš tikro žiūrėjau į tuščia ekraną.

-Adeline, ar susitarei dėl konferencijos? -Jo balsas buvo gylus lyg jis būtų gyliai savo mintyse.

-Tai direktoriau.-Linktelėjau greit pakeldama akis į jį ir rankoj ištiesiau lapą su patvirtinimu. Mūsų akys susitiko sekundei ir jis pažiūrėjo į lapą ,o tada linktelėjo pasisukdamas į Lizą.

-Noriu ,kad užimtum akcininkus ,kurie turėtų pasirodyt valandą prieš konferenciją ,tuo tarpu Adeline paruoš salę.-Liza linktelėjo greit užsirašydama ir su tuo Darren tiesiog pasisuko nueidamas iki lifto. Džiaugiausi ,kad jis elgėsi su manim ,kaip su paprasta darbuotoja ,kadangi man jau užteko incidento lifte.

Stovėjau konferencijų salėj šalia stalo žiūrėdama į tai ,kaip viską sudėliojau. Sukryžiavau rankas ant krūtinės ir negalėjau nustot judint kojos ,nes kūnas tiesiog neklausė.

-Dar nemačiau ,kad nervintumeisi taip dėl paprastos konferencijos.-Išgirdau balsą sau už nugaros ir atsisukus pamačiau Darren.

-Viskas paruošta direktoriau.-Šyptelėjau ir jis sukando dantis taip išryškindamas žandikaulio linija ,kuri buvo aštri lyg peilis.

-Ar turėčiau kažką žinot?

-Ne.-Greit atsakiau ir jis linktelėjo akivaizdžiai nepatikėdamas ,o tada dėjo žingsnį arčiau manęs.

-Negaliu pakęst ,kai žmonės man meluoja ,nes permatau juos kiaurai. Paklausiau dar kartą ar yra priežastis ,kodėl vengi manęs ? -Jis dėjo dar vieną žingsnį ir paėjau atgal atsitrenkdama į stalo kraštą ,todėl jis priėjo dar arčiau įkalindamas mane lyg bailų žvėrelį.

-Adeline, maniau tempsim ilgiau.-Jo balsas buvo ramus.

-Ar nebijai jog sugadinsiu tavo įvaizdį ?

-Pažiūrėk man į akis ,Adeline.-Jo tonas sušvelnėjo ,tačiau nepakėliau akių toliau stebėdama jo kaklaraištį. Jis atsiduso švelniai suimdamas mano žandikaulį ir pakeldamas mano galvą ,kad pažiūrėčiau tiesiai jam į akis.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now