Nuėjus kiek toliau nuo visų įvykių ,kur nebuvo žmonių ir mus apšvietė gatvės šviesos ,Darren paleido mano ranką sustodamas. Sukryžiavau rankas ant krūtinės beveik apsikabindama savo kūną ir tylėdama stebėjau jį.
-Nesitikėjau ,kad prarasiu kantrybę.-Suburbėjo suspausdamas kumštį ,kuriuo trenkė Mason.
-Atsiprašau.-Atsiprašiau ,kadangi žinau kaip Darren nemėgsta smurto. Darren vienas iš tų žmonių ,kuris stengiasi išvengti smurto ir pakeičia jį žodžiai ,bei susitarimais ,tačiau tai jau antras kartas kai pamačiau jį pratrūkstant.
-Kodėl atsiprašinėji? -Pasisuko į mane ir priėjęs suėmė mano skruostus į savo delnus priversdamas pakelt galvą ir pažiūrėt jam į akis.
-Tu nekalta ,dėl to kad jis neklausė pirmo įspėjimo.
-Turėjau papasakot anksčiau ir nieko neslėpt apie tai kas jis.-Jaučiausi kalta jog slėpiau nuo Darren koks tikrasis Mason veidas.
-Nesuk galvos dėl to ir stenkis viską pamiršt ,o aš viską sutvarkysiu ,gerai? Adeline, nesi viena todėl turi pasitikėt manimi ,nes apsaugosiu tave net jei reikės stot prieš visą pasaulį.-Palinksėjau ir jis nusišypsojo savo švelnia šypsena ir sekundei sujungė mūsų lūpas. Nesuprantu ,kaip jo nuotaika taip greitai pasikeičia viena minute jis gali būt kaip viesulas siaučiantis ir griaunantis viską kas po kojomis ,o jis vėl šypsosi savo šildančia šypsena.
-Palik viską man gerai? -Dar kartą paklausė ir linktelėjus suėmė mano ranką nusišypsodamas.
Grįžus į viešbutį Darren užkūrė kepsninę prie baseino ,tačiau man belaukiant kol ugnis bus tinkama mėsos kepimui jis dingo. Sėdėjau prie baseino stebėdama žvaigždžių pilną dangų ir išgirdus Darren balsą atsisukau pamatydama jį balkone. Susitelkiau į klausimą ,tačiau jo akys akimirksniu pagavo mane ir nusišypsojo grįžo į namus uždarydamas balkono duris.
***Darren pozicija***
Surinkęs reikiamą numerį išėjau į balkoną laukdamas kol signalo pypsėjimą pakeist balsas ,kurio laukiau.
-Darren, laukiau kol paskambinsi man reikia tavo sutikimo.
-Skambinu ne dėl to ,Carl.-Pertraukiau jį ir pažiūrėjau žemyn pamatydamas Adeline prie baseino. Atrodo ji išgirdo mane ,nes atsisuko į mane ,todėl nusišypsojau parodydamas jog viskas gerai ir grįžau į kambarį uždarydamas balkono duris.
-Ar kažkas nutiko? Trūksta ko nors kelionėj?
-Kelionei viskas gerai jei ne vienas bet.-Pažiūrėjau į savo kumštį ,kurio krumpliai buvo paraudę.
-Ar tai dėl ligos ? Užsakyt ankstesnį skrydį?
-Ne nereikia ,nes ta problema turi vardą Mason Steward ir noriu ,kad iškastum apie jį viską iki paskutinės smulkmenos.
-Ar kažkas įsiutino Darren Grove Havajuose? Ar tai dar vienas ,kurio veidas tau nepatinka? -Nusijuokė ,kai atsidusau atsiguldamas ant lovos ir bežiūrėdamas į lubas šyptelėjau.
-Man nepatinka ,kad jis kvėpuoja.
-Supratau ar kapstytis labai gyliai?
-Tiek jog žinočiau kiek kojinių porų jis turi.-Tai reiškė jog noriu žinot visiškai viską iki paskutinės smulkmenos ,net apie gatvėj numestą šiukšlę.
-Laiko turi iki rytojaus šeštos ryto Havajų laiku ,todėl patarčiau nemiegot.-Jis tik suurzgė suprasdamas jog nejuokauju ir pabaigiau pokalbį. Kelias minutes pagulėjau lovoj ir kažkam suskambėjus pasukęs galvą pamačiau Adeline telefoną ant naktinio staliuko. Ištiesiau ranką ir pamačius jos mamos vardą padėjau telefoną atgal ,kur ji jį paliko.
KAMU SEDANG MEMBACA
Empire (Lithuanian)
Romansa*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***