41

2.3K 164 22
                                    

Atvažiavus į Darren namus jis suvedė kodą įeidamas pirmas ir tyliai sekiau paskui jį. Stebėjau ,kaip jis nusiima paltą ir švarką numesdamas viską ant grindų šalia sofos. Greitu žingsniu priėjo prie spintelės ir išsitraukęs taurę prisipylė ledukų iš šaldytuvo. Nenorėjau nutraukt to ką jis darė ,nes jis atrodė taip lyg jam reikia laiko atsigaut. 

Kuo tyliau priėjau prie sofos ir pakėlus jo rūbus padėjau ant krašto ,o kai atsisukau pamačiau jį geriant vandenį su ledukais. Jis užsivertė visą stiklinę ir prarijo vandenį su visais ledukais lyg jie neturėtų jokio poveikio. Nurijau seiles stebėdama ,kaip jis judino žandikaulį burnoje tirpdydamas ledukus ir žiūrėjo į vieną tašką kažką galvodamas. Mano telefonas supypsėjo ir Darren akis greit pakilo iki manęs ,kas privertė sustingt. Jis nurijo tai ką turėjo burnoje ir suspaudė žandikaulį. 

Nežinau ,kodėl tačiau pamačius dabartinį jo žvilgsnį mintyse pagalvojau jog tai atrodo seksualu. Mintys pradėjo grįžt prie akimirkos ,kaip jis elgėsi kavinėje ir nors tai buvo agresyvu ,tačiau pripažinsiu jog kaitino kraują vien pagalvojus apie tai. Nurijau seiles ir greit nuvijau šias mintis ,kadangi jis stebėjo mane ir bijau ,kad perskaitys iš akių tai ką galvoju.

-Mano mama moka surengt puikų spektaklį ar ne? -Jis nutraukė tylą ,tačiau neatsakiau į jo klausimą tiesiog stebėdama jį. Nežinojau ką turėčiau atsakyt ,kad nesuerzinčiau jo ir neįskaudinčiau primindama tai kas nutiko.

-Nejau neturi klausimų? Matau iš tavo akių jog mintyse galvoji apie tai kas nutiko.-Man neatsakius jis paėmė dar vieną taurė ir kartu su saviškę pripildė ledukais bei vandeniu. Apsisukęs padėjo vieną ant stalo prieš save ir pastūmė link manęs ,o kitą užsivertė vėl prarydamas viską be jokių rūpesčių.

Priėjau prie stalo pirštais priliesdama jo paruoštą stiklinę ,kuri buvo aprasojus nuo šalčio.

-Išbandžiau viską jog išpildyčiau jos lūkesčius ir būčiau sūnus ,kuriuo ji galėtų didžiuotis.-Jis nutilo perbraukdamas ranka per plaukus ir sutelkdamas savo žvilgsnį į taurę ,kurią laikiau rankose.

 -Dirbau dvigubai daugiau už kitus.-Mačiau ,kaip jo pirštais spaudė taurę ,kurią jis laikė rankose.

-Paaukojau visą savo gyvenimą.-Suurzgė stipriau suspausdamas taurę ir krūptelėjau ,kai ji sprogo jo kumštyje priversdama pasirodyt kraują. 

-O dieve.-Padėjau stiklinę ant stalo greit prieidama prie jo. Jam nespėjus nieko ištart suėmiau už riešo ir pritraukiau jį prie kriauklės. 

-Ar po to ką šiandien pamatei nebijai manęs? -Paklausė vos girdimai ,kai nupurčiau jo ranką į kriauklę jog šukės nukristų ir pakišau po vandenių jog nuplaučiau kraują.

-Nuo pirmo mūsų susitikimo žinojau jog esi su charakteriu.-Patraukiau ranką nuo vandens srovės ir pridėjau popierinį rankšluostį jog nusausinčiau vis dar bėgantį kraują. 

-Ar turi vaistinėle? 

-Vonioje.-Linktelėjau apvyniodama jo ranką su popieriniu rankšluosčiu ir nuėjau iki vonios. Suradau vaistinėlę ir grįžau į virtuvę rasdama jį toj pačioj pozicijoj ,kaip ir palikau. Priėjau arčiau dar kartą apžiūrėdama delną ,kuris turėjo kelis įpjovimus ir vieną gilesnį ties nykščiu. 

-Atrodo siūt nereikia.-Kalbėjau tyliau lyg sakyčiau tai sau ir atidarius vaistinėle suradau dezinfekcinio skysčio. Užpyliau ant rankos ir pakėliau akis jog pamatyčiau jį mane stebint be jokių skausmo emocijų ant jo veido.

-Iš kur visą tai moki? -Paklausė ,kai užtepiau reikiamo tepalo ir pradėjau vyniot ranką bintu. 

-Visoms sekretorėms yra privaloma pereit pirmos pagalbos kursus.-Priminiau tai kas akivaizdu ir jis linktelėjo lyg prisimindamas.

-Tai ,kas nutiko tarp jūsų su mama.-Pradėjau ,tačiau negalėjau užbaigt ir tai atrodo davė ženklą jam pradėt kalbėt.

-Niekada nenorėjau būt verslininku ,tačiau tai buvo mano tėvo svajonė jog sūnus perims šeimos verslą. Esu vienintelis šeimos vaikas ,todėl visada maniau jog turiu sekt tėvo pėdomis ir paklust jo norams tam jog aprūpinčiau mamą, bet mirus tėvui ji atsisakė visų teisių taip perduodama kompanija Robert.-Stengiausi susikaupt ties bintavimu ,tačiau mintyse galvoju apie tai kaip visi žino istoriją apie tai jog Darren buvo per jaunas perimt verslą ,o ne tai jog jo mama visko atsisakė.

-Kodėl? -Kilo tik vienas klausimas ,kadangi ji tikrai žinojo jog jis norės sekt tėvo pėdomis.

-Ji žinojo jog slaptai nenoriu būt verslininku ,todėl atsisakė visko dėl ko mano tėvas taip sunkiai dirbo tik tam jog išpildytų kvailą mano norą. Negalėjau to leist ,todėl studijavau ir dirbau nesustodamas dienomis ir naktimis tik tam jog vieną dieną susigražinčiau tai kas priklauso mūsų šeimai. Norėjau ,kad ji didžiuotųsi manimi taip kaip didžiavosi juo ir kad jai niekada nieko netrūktu tačiau pildydamas tėvo norą praradau mamą. - Sekundei kilstelėjau akis pamatydama ,kaip jis suspaudžia lūpas į tiesią liniją ir bandžiau sugalvoti tinkamą klausimą.

-Bet kas paskatino neapykanta? 

-Ji visada galvojo jog darau tai dėl pinigų ir galios ,tačiau visą tai dariau tam jog mano tėvas nebūtų užmirštas.- Turėjau įtarimą ,kad tai ką jis daro turi gilesnę prasme ,nei paprastas galios troškimas ir buvau teisi.  Jis paaukojo savo gyvenimą sunkiai dirbdamas tam jog tėvo sukurta kompanija neišnyktų ir visi prisimintų Grove pavarde.

-Juokingiausia jog viską dariau jog apsaugot šeimą ,tačiau viskas gavosi mamos neapykanta.-Šyptelėjo lyg bandydamas užslėpt skausmą ,kuri jautė širdyje.

-Manau jog tavo mama myli tave ,tačiau kažkodėl jos išdidumas didesnis jog tai parodytu.-Nesusilaikiau tai pasakydama ir prikandau liežuvį toliau atsargiai vyniodama bintą. Užrišau ties riešu ir kelis kartus pavarčiau delną jog apžiūrėčiau ar visur viskas tvarkinga ,o kai buvau patenkinta savo darbu atsitraukiau pradėdama tvarkyt vaistinėle. Darren neištarė nei žodžio vis dar tylėdamas po mano paskutinių žodžių ir jaučiau įtampa nežinodama ką jis dabar galvoja. 

Ištiesiau ranką pasiekdama žirkles ,kurios gulėjo tolėliau ir man jam prilietus Darren uždėjo savo delną ant mano rankos taip mane sustabdydamas. Lėtai pasukau veidą į jį sugaudama jo žvilgsnį ir jaučiau ,kaip jis suima mano delną lėtai atsukdamas mano kūną į save. Nežinau ,kas nutiko ir kodėl tačiau širdis pradėjo daužytis kaip pašėlus vos tik Darren pakėlė subintuota ranką suimdamas mano žandikaulį. Įsivyravus tyla privertė girdėt savo širdies plakimą ir atrodo Darren jį taip pat išgirdo ,taip sumažindama atstumą tarp mūsų ir pasilenkęs sujungė mūsų lūpas. Atsakiau į jo švelnų bučinį ir mano rankos pačios atsirado ant jo krūtinės ,o tada lėtai kilo jo marškiniais iki jo kaklo. Atrodo tai pajautęs jis pagreitino ir pagilino bučinį nuleisdamas rankas ant mano liemens ir prispausdamas mane prie stalo ,kuris buvo už manęs. 

Pritrūkus oro atlenkiau galvą nutraukdama bučinį ir atsimerkiau susitikdama su jo tamsiomis akimis ,kurios privertė karštį pereit per visą kūną. Girdėjosi mūsų gylus kvėpavimai ir Darren suspaudė delnais mano liemenį kilsteldamas ir pasodindamas mane ant stalo. Atrodo jam patiko mano nustebusi reakcija ,nes jo lūpų kamputį papuošė šypsnis ,po kurio jis apsilaižė lūpas ir suėmęs viena ranka už mano kaklo prisitraukė mano veidą taip sujungdamas mūsų lūpas. 




Taigi atsiprašau jog vakar neįkėliau dalies ,pripažinsiu nežinojau ką parašyt todėl pagalvojau geriau jokios dalies nei beprasmiška ir neįdomi.

Tikiuosi nepykstat ir ši dalis atperka mano nuodėme ;) 

Komentuojame ;)

Kita dalis rytoj ,todėl nusteikit emociškai karštam šeštadieniui ;)




Empire (Lithuanian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora