Nežinau ,kodėl tačiau stovėjau lyg sustingus ir žiūrėjau ,kaip su kiekviena sekunde ji plaukia vis arčiau Darren ,kuris lyg niekur nieko stovėjo po krioklio srove. Pasisukau į jo draugę ,kuri negalėjo sulaikyt šypsenos ir lyg pajautus mano žvilgsnį pasisuko į mane nužvelgdama tuo keistu žvilgsniu.
Neturėjau daug laiko apsispręst ,todėl mano kūnas veikė greičiau negu smegenys ir pati nepastebėjau ,kaip greit užbėgau į krioklio viršų nuo kurio šokau su Darren. Baimei nebuvo laiko ,kaip pažiūrėjus į apačią pamačiau ją per kelių metrų tarpą nuo Darren. Širdis neklausė sveiko proto ir pavydas užvaldė mano kojas ,kai nesupratau jog kelių sekundžių tikslumu aš jau krentu žemyn nuo uolos.
Kuo greičiau išnėriau ir tiesiai sau prieš akis pamačiau merginos veidą ,o kai apsisukau pamačiau Darren kuris žiūrėjo į mane nelabai supratęs kas vyksta.
-Ar ką tik nušokai viena nuo uolos? -Paklausė ,tačiau neturėjau laiko atsakyt į klausimą ,kai greit priplaukiau ir apsikabinus per kaklą sujungiau mūsų lūpas. Darren delnais suėmė mano liemenį ir atsakė į bučinį ,todėl apsukau jo kūną taip jog jis būtų nugarą į merginą ,kuri už jo nugaros.
Nenutraukdama bučinio atmerkiau akis pamatydama jos įsmeigtą žvilgsnį ,kuris tiesiog virė iš pavydo ,o tai reiškė jog laimėjau. Mano lūpų kampučiai nejaučiamai pakilo ,kadangi jos mina buvo neįkainojamą ir atrodo Darren pajautė jog šypsausi ,todėl šiek tiek atsitraukė atsimerkdamas.
-Kas? -Suraukė antakius ir norėjo apsisukt pažiūrėt kas už jo ,tačiau greit suėmiau jo veidą vėl sujungdama mūsų lūpas. Per bučinį dar kartą pramerkiau akis ir ištiesiau ranką link merginos pajudindamas pirštus atsisveikinimui duodama suprast jog ji nebereikalinga.
Atrodo Darren nesuprato ,kas nutiko nes po ilgo pasiplaukiojimo išlipus iš vandens jis nieko neklausė. Užsidėjau savo drėgnus rūbus ir pasisukus pamačiau ,kaip Darren ruošė baidarę plaukt toliau ,o merginos apsimestinai gręžėsi rūbus per kelis žingsnius nuo jo. Nežinau ,kodėl tačiau pradedu galvot ,kad jos bando mano kantrybę.
-Sveikas.-Išgirdus ,kaip jos sveikinasi pamiršau apie plaukų susirišimą ir suspaudus lūpas pradėjau eit arčiau ,kadangi Darren pasisuko į jas atkreipdamas savo dėmesį.
-Jess.-Mergina ,kuri nenuleido nuo jo akių ištiesė ranką link jo ir sukandau dantis suvaidindamas šypsena ir užlindus prieš Darren paspaudžiau jos ranką.
-Adeline.-Nors šypsojausi iš mano balso buvo akivaizdu jog ji jau mirus mano galvoje ir planuoju ,kaip paslėpsiu jos lavoną.
-Pasiruošus? -Darren paklausė nekreipdamas dėmesio į mūsų pasisveikinimą ir šyptelėjus merginoms užsidėjau šalmą.
-Buvo malonu susipažinti ,Jess.-Šyptelėjau merginai paskutinį kartą ir paėmus savo irklą lipdama į baidarę perbraukiau irklu per vandenį aptaškydama merginą ,kas privertė ją suklykt.
-Atsiprašau.-Nusišypsojau nekalta šypsena ir Darren paskutinį kartą nužvelgęs jas ,irklu atsistūmė mus nuo kranto jog toliau plauktume pasroviu. Plaukdama tolyn apsisukau pažiūrėdama dar kartą į jas ir mūsų akims susitikus kilstelėjau vieną antakį lyg mesdama joms iššūkį ,kadangi esu tikra jog tikrai nebesusitiksiu jų. Mano karui nusiteikusi nuotaika pasikeitė ,kai išgirdau Darren juoką.
-Kas juokingo? -Paklausiau apsisukdama jog pažiūrėčiau į jį.
-Nieko.-Suspaudė lūpas į tiesią liniją lyg laikydamasis nuo juoko ir pavarčiau akis. Nejau buvau vaikiška jog leidau pavydui užkariaut mano mintis ? Juk pasielgiau teisingai ,kitaip jos būtų nepasitraukusios lyg moskitai nuo Darren.
Baidarių pasiplaukimui pasibaigus pagal Darren planus atsidūrėm mažam atrakcionų parke ,kurį supo daugybė prekybos palapinių pripildytų suvenyrais. Saulė nusileido ir daugybė spalvotų švieselių apšvietė mūsų kelią su garsia muzika.
YOU ARE READING
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***