Lėktuvui palietus žemę pažiūrėjau per langą grįždama į realybę ir suprasdama jog grįžo į Ameriką ,kur mūsų gyvenimas vėl taps sudėtingas. Išlipdama iš lėktuvo pasiėmiau savo kurpinę prie to pačio paimdama ir Darren ,kadangi žinojau jog jis turės paimt bagažą.
-Atrodai nervingai.-Darren nusišypsojo paimdamas iš manęs savo kuprinę ir užsidėjęs ant pečių suėmė mano ranką. Įėjus į oro uostą ėjom ilgu koridoriumi iki bagažo atsiėmimo skyriau ir nejaukiai nurijau seiles jausdama jog mano telefonas nesustojamai vibruoja. Turėjau suprast ,kad taip bus nes buvau dingus savaitę laiko ir tik šiandien ryte pranešiau jog grįžtų ,nes buvau išvykus į komandiruotę.
-Ar iškviest taksi? -Paklausiau ,kol laukėm lagamino su kitais keleiviais.
-Nereikia ,mūsų atvažiavo Carl.-Šyptelėjo pažiūrėdamas į savo laikrodį ant riešo ir linktelėjau.
Atsiėmus bagažą sekiau paskui Darren ,kadangi bandžiau atrakint telefoną ,kuris pradėjo strigt nuo žinučių ir skambučių kuriuos gavau. Girdėjau daugybę balsų ir vos tik išėjom pro duris į laukimo salę vos neapakau nuo daugybės fotoaparatų blyksčių.
-Darren Grove! -Čia buvo susirinkę daugybė žurnalistų ,kurie vis šaukė jo vardą ,kas privertė sulėtint žingsnius taip jog laikyčiausi atstumo nuo Darren ir nepapulčiau į nuotraukas su Darren.
-Darren Grove, ar tiesa jog perimsit "YOUR'S" kompaniją? -Tai buvo pagrindinis visų klausimas ,todėl kol Darren bandė pro juos praeit pasukau kita kryptim taip išsiskirdama su juos. Greit atsegiau kuprinę ir ištraukiau baltą kepurę su snapeliu ,taip užsidėdama ir nuleisdama taip jog nesimatytų mano veido.
Išėjau į lauką ir paėjus kiek toliau nuo durų surinkau taksi numerį ,kadangi kaip tyčia prie oro uoste nestovėjo nei vienas taksi automobilis.
-Adeline? -Išgirdau savo vardą ir pasisukau pamatydama Carl.
-Kodėl tu čia? Kur Darren? -Jis atrodė nustebęs jog esu viena ,tačiau išsiskyriau su Darren tik jo labui. Žinau kokie žurnalistai negailestingi ir kaip gali išpūst burbulą apie mūsų santykius ,kadangi esu ne jo socialinio sluoksnio.
-Jis viduje ,kadangi mūsų laukė žurnalistais. Nenoriu sudaryt nereikalingų problemų ,todėl bus geriau jei grįšiu namo taksi.
-Tikriausiai kažkas nutekino informaciją.-Suburbėjo išsitraukdamas telefoną.
-Jeigu leisiu tau važiuot taksi Darren nepaliks manęs gyvo ,todėl eik į automobilį jis štai ten.-Jis parodė juodą Mercedes Benz markės automobilį ir suspaudžiau lūpas apsidairydama ,kadangi nemanau jog tai gera idėja. Jeigu žurnalistai nufotografuos mane lipant į tą patį automobilį ,kaip Darren tai pasklis greičiau nei maras.
-Gerai.-Sutikau šyptelėdama ir pradėjau eit link jo automobilio ,tačiau vos tik pamačiau jį dingstant už oro uosto durų apsisukau atgal. Mačiau jog atvažiuoja taksi automobilis ,todėl tik lengviau atsikvėpiau ištiesdama ranką ir sustabdydama jį prie savęs.
Grįžus namo ,kuo greičiau įjungiau šildymą kadangi namuose buvo šalčiau nei lauke. Numečiau kuprinę ant sofos ir įsipylus stiklinę vandens nugriuvau ant minkštų pagalvėlių ,kurios dengė vieną sofos kraštą. Išsitraukiau telefoną atrašydama mamos žinutes kadangi kuo ilgiau delsiau tuo daugiau ji rašė.
Išėjus iš dušo persirengiau į šviesiai rausvą dryžuotą pižamą ir pradėjau kraustyt kuprinę dėdama rūbus į skalbinių krepšį. Ištraukiau iš mažesnės kišenės kelias kriaukles ,kurias Darren rado paplūdimį ir padėjau ant lentynos prie knygų tuo pačiu išgirsdama durų skambutį. Žinojau ,kad tai bus mama ,todėl paslėpiau kuprinę jog jai nesimaišytų po akimis ,kadangi žinau kokia ji įtari ir suprastų jog tai nebuvo verslo kelionė.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Empire (Lithuanian)
Любовные романы*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***