Delnais perbraukiau per jo krūtinę jausdama jo kūną per ploną šilkinių marškinių medžiagą. Pakilau iki jo kaklo ir apsikabinau jį per kaklą taip leisdama savo pirštams įsivelt į jo plaukus. Jo ranka nuslinko nuo mano kaklo liemeniu žemyn ir suėmė mane per liemenį tuo pačiu sukąsdamas mano apatinė lūpą. Sukandimas nebuvo agresyvus ,tačiau užteko jog per kūną pereitų šiurpas privertęs kojomis apsivyt jo liemenį. Norėdama sugrąžint jam tą jausmą atsilyginau švelniai sukąsdama jo apatinę lūpą ir atsitraukdama.
Jam atsimerkus jo žvilgsnis iškart nukrypo prie mano lūpų ir man sukandus apatinę lūpą iškart pakilo iki mano akių. Stengiausi nuramint savo kvėpavimą bei širdies plakimą ,tačiau niekaip negalėjau su tuo susitvarkyt. Viduje jaučiau vis labiau kylantį karštį ,kuris buvo susimaišęs su jauduliu ir panika kadangi nežinojau ką turėčiau daryt. Su visomis nuostabiomis emocijomis buvo susimaišiusi baimė ,kadangi neprisimenu kada paskutinį kartą buvau tokioje situacijoje su vyru. Bijojau jog padarysiu kokią nors klaidą ir sugadinsiu visą nuotaiką ,kuri dabar užvaldžiusi mus abu.
Mano mintis išblaškė ,kai Darren pasilenkė lėtai ir švelniai sujungdamas mūsų lūpas. Atsakiau į bučinį tačiau jis buvo per trumpą ,todėl jam atsitraukus šiek tiek suraukiau antakius. Jo akys nukeliavo iki mano plono plato ,kurį vis dar vilkėjau ir nurijau seiles ,kai gražiai suėmęs už kraštų braukė mano pečiais leisdamas paltui nukrist ant stalo. Po šio veiksmo sekė dar vienas švelnus bučinys ,kuris sudrėkino mano lūpas ir sekundei leido pajaust jo lūpų skonį.
Darren vėl atsitraukė ir šį kartą nepaleido mūsų akių kontakto ,kai jo lūpas papuošė maža šypsenėlė.
-Atrodai įsitempus ir nervinga.-Jo balsas buvo gylus ,bet švelnus kai vienas lūpų kamputis pakilo.Suraukiau antakius vis dar bandydamas grįžt į sveiką protą ir suprast kas vyksta ,kai jis lėtai atsegė kelias mano marškinių sagas ,bet tik tiek jog pilnai išlaisvintu mano kaklą. Nervingai nurijau susikaupusias seiles ir Darren pasilenkė vėl lėtai ir švelniai sujungdamas mūsų lūpas tačiau tik kelioms sekundėms. Jo lūpos lėtai ir švelniai nukeliavo mano žandikauliu iki kaklo ir sustojo ties raktikauliu.
Delnai ,kuriuos šiuo metu laikiau ties jo liemenių suėmė jo marškinius ir prikandau lūpą jog neišleisčiau jokio garso. Esu įsitikinusi jog savo lūpomis jis tikrai jautė mano širdies dūžius ,kadangi jaučiausi taip lyg tuo nualpsiu. Viskas ką jis darė buvo taip įtemta jog jaučiausi lyg bet kurią akimirką širdis tiesiog sustos plakus.
Atrodo stipriau savo lūpos nebegalėjau sukąst ,kai jo lūpos kelias sekundes pasiliko žemiau raktikaulio netoli liemenėlės krašto. Net nežinojau jog buvau sustojus kvėpuot ,kadangi supratau tik tada ,kai jis vėl lėtai bučiniais pakilo mano kaklu iki žandikaulio. Jo lūpos sustojo ties mano lūpomis ,tačiau pilnai jų nesulietė palikdamas kelių milimetrų tarpą jog jausčiau jo kvėpavimą. Nespėjau sujungt mūsų lūpų ,kai jis tiesiog atsitraukė.
Spėjau pamatyt ,kaip nusišypsojo ir visiškai atsitraukęs tiesiog nuėjo koridoriumi link savo kambario. Pasukau galvą pamatydama jo lėtus žingsnius ir uždėjau ranką sau ant krūtinės ties širdim jog patikrinčiau ar tikrai vis dar kvėpuoju. Šypsena ,kurią jis turėjo prieš nueidamas pagaliau leido suprast jog jis visą tai darė tik tam jog apsuktų man galvą ir turiu pripažint jam pavyko kadangi noriu daugiau.
Nušokau nuo stalo sudrebėdama ir pasiremdama į stalą ,kadangi nebeturėjau jėgos lyg jis būtų ją pasiėmęs su savimi. Užmerkiau akis gyliai įkvėpdama ir atmerkiau iškvėpdama ,bei pasisukdama į tą pusę kur nuėjo Darren. Visas mano nusiraminimo procesas buvo niekam vertas ,kadangi prieš jam dingstant už kambario durų spėjau pamatyt ,kaip jo marškiniai nuslysta jo pečiais žemyn.
-Šūdas.-Nusikeikiau ir paėjus atgal atsitrenkiau į dvigubas šaldytuvo duris už savęs. Suėmiau už savo marškinių karšto papurtydama ,kad pavėdinčiau save ,nes vaizdas kaip marškiniai nuslystą jo pečiais vis kartojosi mano galvoje. Jeigu džiaugiausi neturėdama jokių problemų tai dabar galiu mest tai iš galvos ,nes per jį gausiu kokią nors širdies ligą ir mirsiu anksčiau laiko.
Apsisukau ir paspaudžiau mygtuką ant šaldytuvo durų jog iškirstų ledukų ir greit paėmus juos norėjau prisidėt prie kaklo jog nusiraminčiau ,tačiau nespėjau nes išgirdus garsą iš jo kambario sustingau. Tiesiogine to žodžio prasme sustingau ne tik judėjus ,tačiau ir kvėpavus ,o mano žvilgsnis įsmigo į jo kambario duris. Tikriausiai tik po minutes prisiminiau jog reikia kvėpuot ir nugalėta smalsumo ,bei jo pažadintos aistros lėtai pajudėjau link jo miegamojo.
Lėtai pravėriau duris įeidama ir suraukiau antakius ,kai apsidairiau ir neradau jo kambaryje. Marškiniai ,kuriuos mačiau slystant jo pačiais gulėjo ant lovos krašto kartu su kaklaraiščiu vadinasi jis be marškinių.
-Apsaugok mane dieve.-Tyliai sušnabždėjau ir ištiesus ranką priliečiau marškinius ,kurie atrodo vis dar buvo šilti nuo jo kūno šilumos. Apsilaidžiau lūpas stipriai užmerkdama akis ir bandydama susikaupt ,tačiau atsimerkiau kai pajaučiau jog kažkas tikrai stovi už manęs. Tas jausmas kurį gaunu kiekvieną kartą ,kai jis šalia parėjo per mano kūną ir buvau teisi įsitikindama vos tik jo delnai prilietė mano pečius.
-Atrodo nieko nepadariau jog turėtum prašyt apsaugojimo.-Išpūčiau akis vos tik jis tai sušnabždėjo man prie ausies savo nekaltu balsu. Šiurpas perėjo per visą kūną jam priėjus arčiau ir leidus pajaust jo karštą krūtinę tiesiai man prie nugaros. Stipriai suspaudžiau lūpas ir jis padėjo savo galvą man ant peties tuo pačiu metu leisdamas išgirst mano sijono užtrauktuko garsą.
-Nesijaudink taip ,Adeline.
Nežinau ,kodėl tačiau tie žodžiai manęs visiškai neramino ,kadangi jaučiau jog jo lūpas is dar puošia tas Darren Grove šypsnis.-Aš nesikandžioju.-Sušnabždėjo tai prie kaklo ir lūpomis prilietė mano odą priversdamas kiekvieną plaukelį ant mano kūno pakilt nuo šiurpo kuris perėjo. Jaučiau ,kaip pirštais prilietė mano liemenį ir nespėjus sureaguot staigiu judesiu apsuko mane tiesiai į save leisdamas pamatyt jį pusnuogį.
Buvau teisi spėdama jog jo lūpas puošia pasitenkinimo šypsena ir blogiausia buvo tai jog man ji patiko. Nepajausdama prikandau apatinę lūpą ir jis pilnai nusišypsojo prikąsdamas savo lūpą lyg specialiai atkartodamas mano veiksmą.
-Kaip stipriai kovoji prieš tai ko taip trokšti.-Delnu suėmė vieną mano skruostą priversdamas instinktyviai užsimerkt. Jaučiau ,kad tuoj seks kitas komentaras tačiau mano likęs sveikas protas nebesusilaikė ir atrišo liežuvį.
-Aš tave myliu.-Žodžiams išsprūdus iš mano lūpų kelias sekundes sudvejojau ar turėčiau atsimerkt ,tačiau norėjau pamatyt jo miną todėl atsimerkiau. Darren šypsenos nebebuvo ir liko tik visiškai rimtas veidą. Nežinau ar jis girdėjo ką pasakiau ,o galbūt jis taip pat to nesitikėjo todėl tai pribloškė jį ,tačiau manau jog tai ką jam jaučiau buvo seniai akivaizdu. Nėra prasmės visko slėpt ,kadangi puikiai žinau ką jis man jaučia ir kam dėl manęs pasiryžęs ,todėl tik padovanodamas savo širdį galiu atsilygint už viską.
Išsižiojau jog pakartočiau šiuos tris žodžius ,nes jis atrodė taip lyg būtų negirdėjęs ,tačiau spėjau tik ištart vieną raidę ,kai jis staigiai prisitraukė mane sujungdamas mūsų lūpas.
Kita dalis pirmadienį ,kadangi reikia praleist laiko su šeima per tokią gražią pavasario šventę ;)
Smagių Šv. Velykų ir jums ! Tikiuosi ,kad turėsit pačius gražiausius ir stipriausius margučius ,bei smagiai praleisit laiką ;)
YOU ARE READING
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***