16

166 6 2
                                    

Dàlia:
La resta de la sopà la trobo avorrida, ja que no parlo amb ningú, però jo no sóc l'única en Rock no ha parlat ni tant siquiera amb el meu germà, cosa estranya perquè fa anys ells eren íntims.

Quan és hora de marxar agafo la jaqueta i me la poso, vaig cap a la senyoreta Thompson.
-Ha estat un plaer senyoreta Thompson.
-Anna sisplau, ara som amigues, sí?-Assenteixo.-Per cert, sé que el meu fill a vegades és un impresentable, però no ho fa amb males intencions.
-Per què em diu això?
-Perquè sé que ell és l'encarregat de que estiguis així d'apagada, allí a la cuina ha passat algo, veritat?
-Sí, però ha estat culpa meva, li he dit algo que no tocava i la he cagat, he rebut el meu merescut, però sisplau no li digui res.
-No ho faré.-Es dóna la volta i dic:
-Una cosa més.-Ve cap a mi i dic:-Sí no és molta molèstia, podria donar-li records a la Valèria de part meva, no sé si la tornaré a veure, però espero que s'enrecorde de mi.-Es queda mirant-me fixament i dic:-Sinó dóna...
-Ho faré Dàlia, i, m'agradaria tornar a veure't.
-A mi també, adéu.
-Adéu.-Pujo al cotxe i tornem a casa. Quan arribo a la meva habitació em llevo la roba i em poso el pijama, m'estiro al llit i tanco els ulls fortament.

Rock:
-Què li has fet?!
-A qui?
-No et facis el boig! A Dàlia!
-Res, no he fet res, si?!
-No em parlis així!-Sospira.-Mira que m'ha dit que no et digui res, que ha estat culpa seva, però no m'ho crec, si m'entero de què li has fet algo dolent a la pobra noia et mato, entesos?
-Sí! Puc dormir ja?!-Surt de la meva habitació donant una portada, em llevo la camisa i els pantalons quedant-me amb calçotets i m'estiro al llit, tanco el ulls i a poc a poc em deixo portar pel malson.

-AAAAAAH!!!-Obro els ulls i em trobo amb en Travis i en Pol mirar-me preocupats, m'assec sobre el llit, em poso les mans al cap i dic:-Què féu aquí?
-He pensat que podríem anar al parc d'skate, no?-Assenteixo, m'aixeco i en Pol m'agafa el braç.
-Estàs bé?
-Sí, i tu?
-Sí. Perdó per lo de...
-Vaig ser jo Pol, perdona'm tu a mi...
-Què sí tots dos teniu la culpa però anem, vull lligar un poc, necessito a algú que em pugui suportar. Mon pare ja m'ha preguntat quan marxaré de casa?!-Diu depressiu, cau al llit de forma dramàtica i riguem.
-Vaig a dutxar-me, vosaltres podeu agafar algo per a menjar, jo baixo de seguida.-Assenteixen i em deixen sol. Em dutxo amb aigua congelada com tots els dies i em vesteixo amb una camisa de tirants negra i uns pantalons de xandall, baixo a la cuina i em veig a els meus amics arrasant la nevera, quan en Pol capta la meva presència li dóna cops en Travis a l'esquena per a que es donia volta, però, escolto al meu millor amic dir:
-Txxx, Pol ets un pesat, ja t'he sentit, tu vols les boletes de carn que fa l'Anna, ara els agafo tu vigila que el grunyo d'en Rock no ens pilli.-En Pol s'aparta i li agafo el muscle a en Travis, aquest és gira bruscament i quan em veu li cau el menjar de la boca.-Hey Rock, ja t'has dutxat!-El miro seriós, ell mira a en Pol i diu:-Traïdor!

Dàlia:
Aquest matí m'han despertat les meves amigues i hem decidit passar per el parc d'skate, sempre hi ha molta gent així que no serà avorrit, agafo els patins de línia que m'ha deixat la Carla i surto de la meva habitació.
-On vas?-Diu em Pau.
-Al parc d'skate.
-Amb calcetes i camisa.-M'aixeco la camisa i dic:
-És un bikini Pau.
-Oh, clar.-Poso els ulls en blanc i surto de casa. La Gemma i la Carla apareixen i ens anem al parc. Quan arribem hi ha molta gent, hi ha molt bon ambient, ens asseiem a la rampa d'skate i un cambrer ens porta tres Coca-Coles, mentre xarrem, riem i cantem uns nois que patinen amb l'skate es posen a fer piruetes, xoco el peu amb un i aquest cau de forma graciosa, ens riem i ens posem a patinar per tot el parc. 

Em pari per a nugar-me el patí i de sobte escolto:
-Dàlia?-M'aixeco i em dono la volta i em veig a en Travis, en Pol i en Rock amb més nois. Venen cap a mi, tots mirant-me de cap a peus, em poso nerviosa i de sobte les meves amigues es posen al meu costat.
-Què feu aquí?-Diu en Pol
-No és prou evident.-Diu la Carla.
-Em vingut a patinar i veure un poc l'ambient.-Diu la Gemma tímida, abaixa el cap i em fixo en què em Travis la observa mossegant-se el llavi, em pilla mirant com la mira i abaixa el cap tímidament.
-Veniu amb nosaltres?-Diu l'enamorat d'en Travis.
-Sí.-Diu la Gemma que se'n va xarrant al seu costat, tots es posen a caminar menys jo, en Rock i la Carla. En Rock em mira, abaixa el cap i se'n va amb la colla, poso els ulls en blanc i diu la meva millor amiga:
-Va anem, que pot passar?

-NO! NI DE CONYA! COM HO REPETISQUES ET FAIG FORA D'ACÍ!!!!-Crida en Travis a ple pulmó.
-Sòls he dit que Jacob em sembla més guapo que en Edward!
-RETIRA-HO!!!!-Tots comencem a riure per la indignació d'en Travis.
-Però per què? Eh, t'has enfadat amic?-En Travis queda de braços plegats i es dóna la volta com un nen petit.
-A mi em sembla més sexy en Jacob.-Diu la Carla.
-VEUS?!!!-Diu en Travis aixecant-se bruscament.
-Ha dit el mateix que jo!
-NO! HA DIT QUE EN JACOB ÉS MÉS SEXY NO MÉS GUAPO!
-És el mateix!
-NO HO ÉS! Mira jo sóc el sexy i guapo de la colla i vosaltres dos.-Diu senyalant a en Rock i en Pol.-Sou els altres.-Tots comencem a riure. Al cap d'uns minuts tots anem a casa per a dinar, però no abans de fer plans per la tarda tots junts.

Aprofite aquest moment per a dir-vos que vaig a fer un altre llibre, es crida Amor de Plata, i espero que us agraden com aquest, adéu 💜🌸

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora