Rock:
Les ones van i tornen. L'aire fresc colpeja la meva cara. Quan tanco els ulls en Nate em ve a la ment. Sobre ella. Intentant besar-la. Intentant despullar-la. Intentant violar-la.
Obro els ulls. L'imatge desapareix. Les ones venen i tornen. El soroll que fan els grills entre les rames seques és relaxant. Tanco els ulls i Dàlia apareix a la meva ment. No està despullada, sòls està davant de mi, donant-me un petó als artells ensangonats, ella que està més asustada que jo és qui em relaxa. Obro els ulls. Miro al meu voltant. Estic completament sol. M'assec sobre la sorra. I contemplo el cel ple d'estels.Ojalà el pogués matar ara. Si pogués agafaria el seu coll i l'apretaria fins aconseguir que no entri ni surti oxigen per aquest i així matar-lo. “ La podem compartir” aquesta frase no deixa de rondar-me pel cap. Com si fos un tros de carn. Ella és una dona i deu ser respectada. Ha intentat abusar d'ella. I el pitjor és que em pregunto, què hagués passat si jo no arribo a estar? Què passaria si haveren hagut més nois, amb més força que jo? Què passaria...? Rock para! Els meus dits es perden pels meus cabells, intento no pensar en el que ha succeït aquesta nit, ni amb en Nate, ni amb el petó, ha estat clar que no li ha agradat i que no volia que la besara.
Dàlia:
No deixo de imaginar-me les seves mans a la meva cintura. Diguent-me a cau d'orella que no deuria d'haver anat allí. Estampant la seva mà a la meva cara. “La podem compartir” com si fos un tros de merda, algo sense valor, com si no tingués sentiments, o, com si no fos ningú. Les preguntes que es feia en Rock eren realistes, i el pitjor jo sabia la resposta a totes aquestes. Hauria acabat violada. Cinc adolescents forts i corpulents més en Nate anaven a abusar de mi, i em fa sentir òbviament malament, però més que res en l'aspecte de han volgut fer-me sentir inferior a ells. I el pitjor és que en un mil·lisegon ho he sentit. El petó. El petó és la cosa més bona que ha passat en la meva vida desde fa dos anys. Ha estat fantàstic. Però no puc evitar sentir por. Por de que es vulgui aprofitar. De què sòls sigui amiga seva per a quan està calent. No. No vull ser això. Realment comença a agradar-me Rock Thompson?L'alarma del meu mòbil comença a sonar. M'aixeco del llit lentament i em quedo mirant la paret que tinc al davant.
No recorde ni de com vaig arribar a casa. Ni amb qui. El meu mòbil comença a rebre missatges d'ahir a la nit, l'agafo, l'obro i miro els missatges de la Carla:
Carla:on estàs?!
Carla: Dàlia on estàs?
Carla: Estàs amb en Rock? També ha desaparegut!
Carla: contesta als meus missatges!!
Carla:sisplau algú pot agafar el puto mòbil!!
Carla:sòls dis-me si ha passat algo... sisplau..
Carla:he aplegat a casa, pots trucar-me si vols.
Carla:he estat mirant el mòbil tota l'hora per si rebia un missatge teu, però res, i els ulls se me tanquen.
Carla:deuria de dormi? O em quede esperante.
Carla:Ho sento, tinc molta son, t'estimo, truca'm demà sisplau.
Ara els de la Gemma:
Gemma:on ets?
Gemma: estàs enfadada amb algú?
Gemma:ha passat algo?
Gemma:sisplau contesta!
Gemma: demà truca'm sisplau.
Ara en Pol:
Pol: Dàlia estic preocupat, has vist a en Rock?
Pol: òstia m'acabo d'enterar de què tu també has desaparegut.
Pol: truca'm
Pol: truca'm
Pol: truca'm
Pol:no té ni puta gràcia!
Pol:on ets sisplau
Pol:sòls dis-me si estàs bé
Pol:començo a preocupar-me
Pol:vaig a dormir demà sóc a casa teva, ho juro.
Ara en Travis:
Travis: dàlia on ets?
Travis: estàs amb en Rock?
Travis: algú em pot contar el que passa?
Travis:aaah, tu no tens ni puta idea, oi?
Travis: demà vaig a casa teva, ho juro!!!!!
Ara Pau, espera Pau?
Pau: sisplau compra'm les gominoles blaves, són les que més m'agraden.
Pau:la mama pregunta que ha passat a la paret del teu cuarto.
Pau:la teva amiga rossa està soltera????
Deixo el mòbil a la calaixera i amb poca gana em vesteixo amb un top d'esport negre i uns leggins delateix color, en faig una cua ben alta i surto al carrer per a anar a correr.En tota la correguda no deixo de pensar amb el mateix. En Nate i el petó. Comença a cansar-me aquest tema, sobretot quan un cotxe casi em fa puré quan he passat per casa del masclista en Nate. Quan arribo al meu carrer veig a tots els meus amics menys en Rock. Quan es capten de la meva presència és queden tots de braços plegats mirant-me enfadats. Em poso davant d'ells, em guardo els auriculars i dic:
-Sé que estàveu molt preocupats. Ho sento. Em Rock també ho sentirà, i si no li ahorre aquest mal de cap.-Dic senyalant-los.-No em trobava bé, l'alcohol em va afectar de mala manera i en Rock em va voler acompanyar a casa per precaució. Abans d'anar-se'n estava ja zombie, vull dir, mort de son. Jo quan vaig tocar el meu llit vaig caure morta sobre aquesta i de segur que ell també. Aquesta és la història que tant ansiaveu per escoltar.-Tots es queden seriosos, mirant-me de mala manera i inclòs confusos, en Travis.
-Jo et mato.-Diu la Carla, dóna un pas ferm disposada a pegar-me però en Pol i la Gemma la paren.-Saps com ho he passat?! Com ho hem passat?! No deixava de pensar, i si l'han raptada? Haurà passat algo amb la Laura? Li ha agafat un algo i se'n ha anat al hospital? L'han violada?-Trago saliva.-T'odio Dàlia, a tu i al gilipolles d'en Rock que per cert és injust que no el pugui renyar perquè està visitant a la seva àvia.-Em dono la volta, desde ací es veu la casa d'en Rock, miro la seva habitació, no veig res a aquesta distancia. Serà veritat que se'n ha anat?-Terra cridant a Dàlia!?!?!-La miro i dic:
-Ho sento. No passarà més, en sèrio. Perdoneu-mos a mi i a en Rock, sisplau.-Tots assenteixen i es despedeixen. Quan tots ja se'n han anat vaig a la meva habitació, i de sobte en Rock és assegut al meu llit. Quan em veu s'aixeca i diu:
-Tu i jo tenim que parlar.
ESTÁS LEYENDO
Àngel Infernal
Teen FictionDàlia és una adolescent simpàtica, divertida, impulsiva i molt rebel. Rock és un noi egoista, faldiller, idiota, prepotent, xulo i molt problemàtic. Tot comença quan ella es muda a Miami i ell surt del reformatori, al principi s'odien, no es soporte...