57

83 5 0
                                    

Porto les meves mans cap a la meva camiseta i me la trec deixant veure el sostenidor negre, abaixo poc a poc els pantalons, noto els ulls blaus d'en Rock a sobre meu en cada moviment que faig. Des de el meu lloc sento com una petita atmosfera plena de excitació ens envolta. Quan em quedo amb roba interior dono unes poques passes cap a la vorera, en quant l'aigua toca els meus peus alço la vista cap a en Rock.
-Estàs jugant en foc bonica.-En el meu rostre es dibuixa un somriure, deixo els meus cabells solts i dono un pas enrere entrant una mica més a la mar.-No diguis després que no t'he avisat.-Es lleva la camisa i es desfà en un tres i no res dels pantalons, quan es queda en bòxers dedica una mirada rebel cap a mi llavors noto el meu cos entrar en calor. Va donant passes fins estar aprop meu, els seus dits freguen les meves galtes.-No em cansaré mai de dir-te que ets preciosa Dàlia. Ets fotudament preciosa.-Repeteix. La seva mà corre cap al meu braç, tanco els ulls, els seus llavis acaricien el meu coll, i noto com petites espurnes d'electricitat atravessen el meu cos. Les meves mans van al seu coll i la seva boca és frega amb la meva, deixo anar un petit gemec ple de plaer fent que ell s'apropi més a mi.-Gràcies per haver vingut patet lleig.-Obro els ulls i me'l trobo mirant-me fixament.
-No tens perquè donar-me les gràcies Rock, tot el que ens va passar, el que ens vam dir... Tot va ser culpa de nosaltres per no parlar les coses abans, pensàvem que ho teníem controlat, i, en compte d'això estàvem clavats en un desastre descontrolat. No em donis les gràcies per res, no tens perquè donar-me-les.
-Sí que tinc.
-No, qualsevol noia havera anat.
-Però jo no vull a qualsevol noia. Jo et vull a tu.-Sento com el meu cor comença a accelerar. No puc evitar mostrar un somriure tímid i baixar el cap.-Què collons has fet en mi?
-Jo no he fet res.
-I una merda.-Els seus dits m'aixequen el cap alçant la meva barbeta.-M'has fet ser un cursi de merda.
-No és culpa meva.
-Clar que ho és, em tens boig.
-I això està malament?
-No, ni de conya. Està de puta mare bonica.-Els seus llavis xoquen amb els meus formant un petó rebel i salvatge. La seva llengua s'entrellaça amb la meua, les seves mans van a les meves cuixes apropant-me a ell fins que els nostres pits es queden completament pegats. Noto com els pèls se me posen de punta. Les cames comencen a tremolar-me i agafo el seu coll arrimant-lo més a mi, intensificant més el petó. Noto les seves mans anar per tot el cos, braços, cuixes, cul, pits,... És increïble com m'afecta quan és ell qui em toca. És increïble el descontrol que desemboca en mi. Ens separem una mica per agafar aire i ell diu amb la respiració accelerada:-Hem de parar.
-Passa algo?-Dic allunyant-me una mica més d'ell per a veure si està bé.
-Sí, em poses massa calent i hem de parar patet lleig, vull anar poc a poc amb tu.-Me'l quedo mirant sorpresa.-Què passa?
-No pensava mai que eixes paraules podrien sortir de la teva boca.
-Doncs sí, ja t'he dit que vull fer les coses bé.-S'apropa a mi, em dóna un petó al front i comença a agafar la nostra roba.-Deuries de vestir-te, comença a fer fred.-La seva mà s'allarga oferint-me la meva roba, la agafo i em vesteixo el més ràpid possible, veig com s'asseu a la sorra una vegada ja vestit, em fa una senyal amb el cap per a que m'assega sobre la seva falda i sense pensar-ho dues vegades ho faig.
-No saps el que m'ha costat parar-te Dàlia.-Deixa anar un sospir.
-Jo no volia que deixares de...
-Ho sé patet lleig però tu ets l'única noia que m'ha fet obrir els ulls en moltes coses i m'agrades tant... òstia no ho pots imaginar bonica, no vull córrer en tu, no la vull cagar, tenim temps i hi han moltes coses que et vull fer, però encara no.
-Que coses?-Voltejo la cara per a observar-lo i somriu.
-Massa coses bonica, mai tindria prou de tu.-Deixa anar una rialla.-Sols sé que et deixaria nua i et donaria petons per tot el cos i et tocaria.-Les seves mans van a les meves cuixes , poc a poc van pujant hasta quedar-se sobre el meu cony i els seus dits fan un poc de pressió al pantaló fent-me soltar un petit gemec.-No podria parar de tocar-te, i de donar-te petons.-Els seus llavis corren al meu coll fent-me un petó lent i sensual alhora que els seus dits tornen a fer una mica de pressió.-I llepar-te, joder segur que ets fotudament deliciosa.-La seva llengua va de la meva clavícula fins a l'orella, les meves mans s'agafen als seus braços que envolten la meva cintura.
-Rock...-Em mossego el llavi inferior intentant controlar-me.
-Veus com he de anar poc a poc? Sòls d'escoltar-te se me ha posat dura.-Escoltar això em fa sentir tant poderosa. Em dono la volta quedant cara a cara.-Merda...bonica el teu cul em posava calent però que ara poses el teu cony ací.-Sospira.
-Prefereixes que em doni la volta? Sòls volia mirar-te...-Noto com les meues galtes es tornen vermelles.
-No patet lleig, està bé, jo també et vull mirar, et poses tant sexy quan et poses vermella.
-Imbècil.-Li dono un colp al muscle i somriu.-Deuries de trucar a la teva mare. Estarà preocupada.
-Ja. Però no et vull preocupar per això.
-Em preocupes més si no ho fas.
-Doncs serà millor que tornem. Si he de parlar amb ella vull que sigui cara a cara.
-Em sembla molt bé. Rock crec que estàs madurant.
-Idiota.-Em dóna un suau colpet a la cuixa i m'aixeco.

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora