33

151 4 0
                                    

Rock:
Li agrado. Ho ha dit. Les seves paraules m'han fet un poc de mal. Com allò de a una persona com ell no li agrada una persona com jo mentida, estic boig per ella, i quan ha dit que no volia anar a la platja per el seu cos, la mato. Té el cos que tota noia vol, el que li falta de seguretat li sobra de ignoranta. Sé que moltes noies li haurà menjat el coco pel seu cos, però tot serien per cels perquè té un cos perfecte, cames llargues, cul pompós, pits grossos i rodons, tot, ho té tot. Lo més graciós ha estat quan s'ha quedat en silenci quan m'ha sentit, de segur que s'ha quedat pàl·lida, ha estat molt més que graciós, la Carla no volia però amb ajuda dels meus amics he aconseguit furtar-li el mòbil a la rossa. I quan Dàlia ha sabut que tenia un somriure ample a la cara, pf, quan ha dit que em coneix, juro que la meva polla s'ha tornat dura. Ho sé, és una ximpleria, però sòls cal que ho digui ella per causar aquest efecte en mi.

Les seves mans brutes es passejaven pel seu cos tremolós, li dono cops de puny però no serveix de res, aquest em dóna un cop amb una ampolla de cristall i caic a terra inconscient.
-AAAAAHHHHHH! SOLTA-LA! SISPLAU NO LI FACIS MAL! MATA'M A MI! SISPLAU MATA'M A MI!-Obro els ulls, no hi és ningú, la meva respiració és accelerada, el meu cos està tot suat, com tots els matins, tanco els ulls intentant relaxar-me, quan els obro m'aixeco i vaig a l'aseo, en dono una curta dutxa i baixo a la cuina a desdejunar. Hi ha una nota sota l'illa, l'agafo i llegeixo.
Valèria té excursió, jo tinc molta feina per a fer, ens saltarem un altre dia les classes. No vagis al institut no hi ha! Bé, suposo que ho sabràs.
T'estimo petit.
Poso els ulls en blanc, aquesta dona és un no parar.

Quan acabo de desdejunar em poso un banyador negre i una camisa de tirants negra amb el tall de la màniga més gran de li normal, em poso deportives i agafo les claus del meu cotxe.

Quan arribo a casa d'en Pol aquest surt i s'asseu al seient del copilot.
-I què fem?
-No anàvem a la platja?
-La Dàlia no volia.
-La Carla la portara a rastres. I sinó, ho faré jo.-Arranco i condueixo cap a casa meva. Entrem al saló i ens asseiem al sofà.
-En Travis vindrà, o..?
-Sí, passarà a per la Gemma.
-Bé, vaig a parlar pel grup de la colla, per a tocar els collons i despertar-los a tots, i per a que es preparin.

La colla avui folla:
Pol:aixequeu-se malparits!!!! Avui anem TOTS a la platja.
Dàlia:A quina hora?
Jo:D'ací vint minuts, i Carla, no valen excuses. Dàlia no arribes tard.
Carla:Malparit.
Dàlia:fill de puto.
Pol:jajajajajajajaja
Travis:jo i la Gemma ja estem però podeu tardar, estem ací tranquils.
Pol:ara anem jo i en Rock.
Travis: Cabró.
Gemma:fa un dia esplèndid!!! L'aigua fa goig!!!⛱️⛱️🌊
Carla:jo ja vaig.
Jo:nosaltres també.
Dàlia:jo pot ser tarde una mica, però trankkk, aniré de seguida.
Jo:ho sabia.
Dàlia:🖕
Jo:♥️

Al cap d'uns llargs minuts la Dàlia apareix amb uns vaquers curts i una camisa de tirants negra amb els cabells solts. Tots estem dins el mar i la mirem, ella ens mira i es posa les mans a la cintura mirant a tots els costats nerviosa. Carla surt de l'aigua i comencen a parlar. Dàlia posa els ulls en blanc i s'asseu a la sorra, la Carla s'asseu al seu costat i comencen a parlar més calmades. En Travis, en Pol, la Gemma i jo ens mirem, no sabem que passa, crec que li he està contant el fi del malson, o potser estarà explicant-li que li vaig dir per telèfon. Surto de l'aigua i vaig cap a elles.
-Hey.-Dic.
-Hey.-Contesta ella algo seriosa. S'aixeca de la sorra i em diu:-Com pots ser tant cabronàs?
-Què?
-Per què li vas furtar el telèfon a la Carla? Per qué vas tindre que estar allí quan parlava amb la meva amiga? Ets un gilipolles, un puto gilipolles.
-Sí? Ho sóc? Doncs tu ets una covard! No t'atreveixes ni entrar dins l'aigua amb el bikini posat, va patet lleig, demostra el ovaris que tens.-Somriu maliciosament i comença a llevar-se les prendes de roba quedant amb un bikini verd. S'apreta la part de dalt i la miro:

Em mira amb una cella alçada, es dóna la volta i se'n va dins la mar

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Em mira amb una cella alçada, es dóna la volta i se'n va dins la mar. No puc evitar quedar-me embadalit pel seu cos, Carla em dóna dos colpets al muscle i entra juntament amb la seva amiga.

Dàlia:
Cabró. Quan m'he donat la volta disposada a entrar dins l'aigua m'estava morint de vergonya, sòls esperava que no m'estigués mirant. De segur que no ho ha fet. Veure'l sense camiseta ha estat gratificant. Els seus músculs bronzejats, tonificats i bruts de tinta. Un calor estrany comença amb expamdir-se per tot el cos i em poso nerviosa.
-Hola guapa.-Em dono la volta i veig a Pol amb un somriure.
-No t'ho vas a creure. Sóc més gilipolles....
-Jo també estava ahí.
-De debó?-Assenteix.-Cabró!
-No podia fer res Dàlia.
-A no? I que tal un, Rock està ací escoltant tot el que dius així que callat.
-M'hauria partit la cara!
-Te la hauria partit?
-Me l'hauria partit.
-Li la havera partit.-Dono un bot, en Rock està mirant-me amb uns ulls divertits, en Pol desapareix i començo a posar-me nerviosa.
-Vols alguna cosa?-Dic.
-De tu? No.
-I per què vens ací?
-No puc venir a veure't?
-No.
-No?
-No.
-Quina llàstima, em moria de ganes per fer-te companyia.
-Doncs ves a morir-te a un altre lloc, vull estar tranquil·la.
-Tranquil·la? Amb mi mai pots estar tranquil·la.
-Mmm? No t'entenc.
-De segur que ho entendràs.-El miro confosa, de sobte m'agafa com un sac de creïlles, dóna voltes i em llança pels aires, quan aterriço dins l'aigua obro els ulls i veig a pocs peixos nadant, és preciós, surto del aigua i veig a en Rock descollonant-se, vaig cap a ell amb un somriure maliciós i intento esfonçar-lo però m'és impossible ell té més força. M'agafa com si fós una nina i em diu:-Vols veure algo impressionant?
-Sí.
-Agafa aire.-Agafo tot l'aire que puc i ens adentrem dins l'aigua, agafa la meva mà i comença a nadar al fons. Bancs de peixos es passegen, hi han coralls de diversos colors, tot és preciós, en Rock es posa a nadar i surt a la superficie, faig el mateix i em diu:-T'ha agradat?
-Ha estat brutal. Has vist els coralls? Eren preciosos.
-Sí, ho he vist. Però deuriem d'anar més aprop de la vorera, ací tu no fas peu i jo tampoc.-Assenteixo i comencem a nada cap als nostres amics. Minuts després decidim jugar una partida de volleyball. Noies vs Nois. La Gemma saca, en Pol intenta fer punt però la Carla remata. 1-0. Saco i ningun noi és capaç de tocar-la.2-0. La Carla saca, en Rock la torna, la Gemma es llança a rematar però surt fora.2-1.
En Travis saca, la torno, en Rock la torna, la Carla salta i intenta rematar, però en Pol la torna, salto i remato. 3-1.
-I si anem a menjar?-Dic.
-Per mi bé.-Diu en Travis.
-Sí, bé.-Diuen els altres, em poso la roba d'abans, pujem a diversos cotxes, jo amb en Pol i la Carla, i l'altre són la Gemma, en Travis i en Rock. Ens parem a un bar que es crida Sweeties ens asseiem a una taula, de sobte un noi morè apareix i crida amb un somriure:
-Rock!
-Garret!-Es fan un salut masculí i el morè diu:
-Aquesta nit et puc conseguir un contrincant.
-Ho pensaré, estic una mica liat.
-Bé, truca'm si canvies d'idea.-Assenteix i el morè desapareix.
-Anem demanant, jo vaig a fumar.-Diu en Rock. M'aixeco i vaig darrere d'ell. Quan es posa el cigarret als llavis dic:
-Hey.
-No vas a demanar?
-Volia estar ací.
-Ah.
-Què és això del contrincant?
-Coses meves.
-No vas a contar-m'heu?
-Són coses meves.
-Ja.
-En Christian i tu sou molt amics? Vull dir, fa molt que el coneixes?-Em mira interessat, m'apropo a ell i li dic seriosa:
-Són coses meves.-Li agafo el cigarret i li el llanço al terra, el miro per última vegada i torno amb la resta de la colla.

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora