36

157 4 0
                                    

Dàlia:
Toco el timbre vàries vegades, no obre ningú i començo a posar-me nerviosa, rodejo la casa, i veig les portes corredisses que donen al jardí obertes, entro dins el saló i em trobo amb una Valèria amagada rere el sofà. Assoma el cap i quan em veu es tira sobre mi.
-Dàlia!!!
-Petita, per què no m'obries?
-Pensava que ela un monstle.
-No hi ha cap monstre.
-Doncs ho sembla, en Lock està lalo. Pots anar a pleguntal pelque està així? Pelfi!
-Val, però ho faré si durant tota la tarda et portes bé, i quan vagis a dormir em passaré per la seva habitació, si?-Assenteix.

Al principi li faig un entrepà de truita amb verdures i una llimonada. Després juguem a una perruqueria i em fa dos figonets petits, li han agradat tant que pràcticament m'ha obligat a fer-nos una foto:

 Després juguem a una perruqueria i em fa dos figonets petits, li han agradat tant que pràcticament m'ha obligat a fer-nos una foto:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Després em ballat durant hores fins que li han agafat ganes de veure una pel·lícula. I com no la petita volia veure la pel·lícula de Narnia, m'encanta aquesta pel·lícula, mai em cansaré de veure-la. Faig un bol de rossetes salades i ens ho repartim. Quan s'acaba la pel·lícula la nena vol que posi la cançó de Wannabe de les Spice girls, m'agrada aquesta cançó, és molt divertida, a més de què Valèria prepara una coreografia. Em maquilla, i em dóna les seves joies de plàstic i en un tres i no res estem ballant un ball muntat per una nena de apenes 4 anys. Quan la cançó s'acaba em súplica repetir-la, però a la duodécima volta em canso i l'assecat amb mi al sofà.
-No hem parat ni un moment petita, vols fer algo més tranquil?
-Li podem gastal una bloma al meu gelmà.
-El teu germà és al entrenament.
-No, al final s'ha quedat al cualto.
-I per què no m'ho ha dit?
-Pelquè ell volia veule't.-Miro les escales, la Valèria es posa cara a cara i em diu:-Fem la bloma o no?
-Sí no fem una broma seria imperdonable. Què tens pensat rateta?-Em somriu i comencem a idear un plà.

Rock:
Em llevo els auriculars, de quan en quan baixo les escales sense que em vegin i les observo, han ballat Wannabe almenys dotze vegades, la meva germana és una cabrona en tota regla, però ella sap que a mi no em pot fer patir. Em vol massa.

Baixo les escales per a menjar algo, obro la nevera, en quedo analitzant-la, què? No hi han ni ous ni llet,  com s'han pogut esgotar tant ràpid? Tanco la nevera i em dono la volta, no m'ho puc creure. La meva germana i la noia que em torna boig m'apunten amb una pistola d'aigua, però que aquest cop està plena de llet. I també tenen nigat a la cintura una petita canasta, és on són els ous.
-Xiques, no.-La meva germana és la primera en traicionar-me i després la Dàlia, totes dues no deixen de llançar-me llet i ous com llunàtiques, corro cap a elles, la Dàlia la agafa al braç de forma que les seves curtes cames s'enreden a la cintura de Dàlia, mentre aquesta última corre per salvar-les la meva germana segyiex tirant-me ous. Sòls escolto les seves rialles, i no puc evitar riure. Feia temps que ho necessitava, necessitava escoltar eixa rialla tant dolça i innocent.
Ens passegem per tota casa, inclòs el jardí està fet una puta merda. Arrincone a la Dàlia i a la meva germana, agafo a la meva germana i començo a fer-li pessigolles. La Dàlia es queda al marge mirant-nos amb un tendre somriure. La meva germana quan està més roja que un tomaquet diu:
-Lock! Pala! Què palis!!!!! LOOOOOCKKKKKK!!!!!!!!!!! -I de sobte el sofà de cuir s'embruta d'un líquid groguenc. Miro a la meva germaneta qui ara està plorant com si li haguessin dit que Pare Noel no existeix.
-Petita no ploris.-Dic acariciant-li la galta, m'aparta la mà amb brusquetat.
-T'ha...t'havia dit que palales!-Es posa una mà al ull per a fregar-se'l, i dic:
-Vols fer algo divertit?
-Sí.-Em dono la volta i miro a la Dàlia qui em mira confosa, la agafo com un sac de creïlles i a la meva germana també, pujo les escales amb elles als meus muscles, deixo a la meva germana penjada del meu coll i agafo a la Dàlia i la poso dins de la dutxa.
-Rock, ni de conya! Si ho fas m'enfadaré molt!
-Estàs molt bruta bonica. A més, m'encantes enfadada.-Li pico l'ullet i obro l'aixeta. La Dàlia comença a cridar i la meva germana és descollona, la agafo i la deixo junt amb la Dàlia, les banyo a totes dues que no deixen de cridar i riure's a la vegada.

Quan la broma acaba la Dàlia dutxa a la meva germana, li posa el pijama li fa el sopar i la gita al llit. Després baixa al saló i diu:
-Me'n aniré després de netejar tot el que em fet, tu no et preocupis, si?
-T'ajudo.-Assenteix.

Hores més tard la casa queda impecable, però nosaltres estem més bruts que un sense sostre.
-Vine.-La Dàlia em segueix fins al meu bany.-Aquest és el meu bany, dutxat, hi han tovalloles netes, i puc deixar-te roba meva, si?
-No, no cal, ara vaig a casa i...
-Ni de conya, no siguis tant cabota.-Li dono uns pantalons curts negres i una camisa meva negra, es clava dins l'aseo i em quedo sentat al llit esperant.

Dàlia:
Estic on es dutxa tots els dies, està més net que la meva habitació, tot ordenat, tot perfecte. Obro l'aixeta d'aigua calenta, em poso baix d'aquesta i deixo que l'aigua arrastre l'ou i la llet.

No m'imaginava a en Rock tant carinyós, no l'havia vist mai somriure d'eixa manera, és molt maco. La seva germana s'ha convertit en una personeta especial per a mi, es tant menuda i sap tant a la perfecció de com es estar trencada, algo que és rar, en una nena de quatre anys.

Surto de l'aseo amb la roba d'en Rock posat, i els cabells molls.
-Hola.-Està de peu amb una tovallola cubrint-li la part que està per davall de la cintura, no puc evitar fixar-me amb la V que se li marca, val començo a sentir calor, puta merda.
-Hey. Et senta bé la meva roba.
-Em ve enorme Rock.
-Però et queda bé patet lleig.-Diu mirant-me amb un brill estrany als seus ulls.
-Tinc...tinc que anar-me'n a casa, demà et tornaré la roba, si?
-Sí, adéu.
-Adéu.-Em dono la volta, però en Rock m'agafa el braç i m'apropa a ell, junta els seus llavis amb els meus, els seus tendres llavis acaricien els meus amb dolçor, lentament. La seva llengua comença a jugar amb la meva i la calor que vaig sentir a la platja reapareix però aquesta vegada s'escampa per tot el cos, li mossego el llavi suaument i em separi amb un somriure, el miro als ulls i risc, em dono la volta i surto d'allí amb un ample somriure en el meu rostre.

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora