47

81 4 0
                                    

Rock:
Després d'estar hores intentant treure'm el per què estic enfadat, quan mira al cel i veu el sol assomar-se em diu ja desesperada:
-Mira Rock, porto ací hores, hores i més hores necessito que em diguis la raó els quals estàs així....
-Ell ho sap, si?! Ell ho sap tot!-Crido enfadat.
-Què sap?
-Lo d'en Joseph collons! Lo d'en Joseph! Saps la puta ràbia que sentia!? Saps les ganes que tenia de trencar-li la puta cara de nen malcriat?! És un fill de puta!
-Rock sisplau calma't...
-Li ho has dit tu?!
-Mai et faria això...-Diu posant-se una mà al pit.
-Entonces explica'm per què ho sap!
-Pot ser en Pau li ho ha contat, i jo què sé, ho averiguaré, però necessito que em diguis que estàs bé...
-No estic bé!!! Saps el que he sentit quan m'ha dit que m'allunye de tu! Té raó collons! Té tota la puta raó!-S'apropa a mi i em diu mirant-me als ulls:
-A qui li faig els petons? A ell o a tu?-Me la quedo mirant.
-Espero que a mi...-Xiuxuejo.
-Rock! Contesta'm!
-A mi.
-A qui li he tocat el bulto del pantaló?!
-A mi.
-Amb qui estic ara?
-Amb mi.
-Pero qui m'he quedat aquesta nit sense dormir?
-Per mi.
-Cal que et faci més preguntes?!
-Té raó Dàlia...
-Rock contesta'm una última pregunta, que has pensat quan t'ho ha dit?
-Què tenia raó.-Tanca els ulls i dic de la manera més sincera que puc:-Però he de reconèixer que he estat un avariciós de merda, perquè em passo pels ous el que em digui ell.-Obre els ulls i em mira fixament.
-Ho veus? Per què vas a fer-li cas?
-Perquè en el fons...-Sospiro i dic:-Sí et faig mal em moro Dàlia...no puc ni imaginar... simplement no puc...-La seva mà acarona la meva galta i s'apropa a mi, giro el cap per a no mirar-la, sòls d'imaginar-la amb llàgrimes per tot arreu em mata.
-Hey.-Em diu de forma carinyosa.-Tu mai em faràs mal. Confio amb tu, confio plenament amb tu.-Me la quedo mirant i dic:
-Ara et faria un petó.
-I per què no ho fas?
-Tinc por a que em deixis amb ganes de més després patet lleig.-Riu, s'apropa a mi agafant-me la cintura i junta els seus llavis amb els meus formant un dolç i tendre petó.
-Sento haver fet que no dormires.-Dic.
-No ho canviaria per res, m'encanta estar amb tu.-Somric i li faig un breu petó al nas.
-Tens gana?
-Sí.
-Et sembla si anem a casa meva a desdejunar?
-No vull abus...
-Això és un si, va anem.-Agafo la seva mà i sense adonar-nos compte entrellacem els nostres dits.

Després de preparar un gran desdejuni per a nosaltres pujem a la meva habitació i ens quedem sobre el llit menjant.
-Vols veure una pel·lícula?-Dic, em mira i s'encongeix d'espatlles.-Quina t'agrada?
-La veritat és que totes, però de segur que acabaré adormida així que no cal...
-Em moro de ganes per escoltar els teus macos ronquits patet lleig.-Em mostra la llengua. Al acabar de menjar, poso la pel·lícula de Baby Driver i de seguida Dàlia acaba rodejant-me amb els seus bracets, amb els ulls tancats, amb la boca entreoberta i d'aquesta surten uns suaus ronquits. És la noia més sexy i adorable que he vist en la meva vida.

Dàlia:
De sobte obro els ulls.
-Quina hora és?!-En Rock surt del seu aseo amb una tovallola penjada de la seva cintura, l'analitzo i observo la seva magnífica V.
-Bonica les bragues.-Em diu de forma burlona, poso els ulls en blanc i dic:
-Quina hora és?
-Les deu.-Em quedo recolzada a la paret i dic:
-Avui ja no vaig a còrrer, em fa gossera.-Riu per lo baix. De sobte es treu la tovallola, i jo, com una nena petita m'amago baix dels llançols. Escolto les fortes rialles d'en Rock, a mi no em fa gràcia, em posa en una situació incòmoda, i sí, he de reconèixer que m'agradaria mirar però em moriria de la vergonya a l'hora de mirar-lo a la cara, sería...
-Patet lleig ja està, ja pots sortir del teu amagatall.
-M'ho promets?-Noto com un cos es posa sobre el meu i escolto la seva veu ronca dir:
-T'ho prometo.-A poc a poc surto de baix dels llançols i em veig a en Rock amb camisa, amb pantaló i també amb un petit somriure, s'apropa una mica i junta els seus llavis amb els meus.-Estàs preciosa.-Poso els ulls en blanc i nego amb el cap, de sobte en Rock m'agafa com si fós un sac i m'entra dins la dutxa amb ell, obre l'aixeta i deixa que l'aigua congelada ens colpeje el cos.
-Rock! Rock, SISPLAU!-Escolto les seves rialles, dono un salt i envolto la seva cintura amb les meves cames, ell em mira alçant una cella i diu:
-T'he dit ja que l'aigua et senta molt bé patet lleig?
-I jo a tu que ets un cretí?-Deixa la meva esquena recolzada al cristall de la dutxa, els seus llavis comencen a fer-me suaus petons al coll, i òbviament el meu cos comença a tremolar de plaer. Les seves mans baixen al meu cul i m'apropa més a ell, jo de manera torpe li llevo la samarreta, somriu enmig del petó quan acaroni els seus músculs, quan ens separem em mira als ulls, ho fa de manera intensa, de manera lenta i cuidadosa, els seus dits freguen la meva galta, després freguen el meu coll, i, després freguen els meus pits, noto com el fred desapareix i s'apodera de mi una calor incontrolable, gemego de plaer mirant-lo als ulls, ell a poc a poc va baixant la seva mà, quan els seus dits s'apoderen de la goma del pantaló s'escolten dos cops a la porta de la seva habitació. Ens mirem, baixo de la seva cintura i ara el que s'apodera de mi són els nervis.
-Dàlia!-Crida en Rock des de la porta de la seva habitació. Miro el meu reflex en el mirall, estic tota mullada, menys mal que la camisa no és blanca, sinó és notarien més els pits. Sospiro i surto de l'aseo, i em trobo amb la mare d'en Rock. Somric tímidament i aquesta diu:
-Dàlia! Tenia moltes ganes de veure't! Com estàs?!
-Oh? Molt...molt bé... gràcies...
-Rock heu desdejunat?
-Ehh? Sí, fa hores, però crec que tenim prou gana, no?-Diu ell donant-se la volta per a mirar-me.
-La...la veritat és que no tinc gana, però gràcies de totes formes.
-Estàs bé dolça? No fas bona cara.
-Sí, sí sí...estic molt bé, gràcies...
-Bé, me'n vaig a deixar a la Valèria a casa l'àvia i després me'n vaig a treballar, vosaltres dos... més bé, tu.-Diu senyalant al seu fill.-No cremis casa ni res, et conec Rock.
-Des de quan he fet algo dolent?-La senyora Thompson es queda mirant-lo amb la cella alçada, i després em mira a mi:
-Adéu dolça, m'ha agradat molt veure't.
-Igualment.-Se'n va, agafo un coixí i li'l llanço a en Rock.
-Au!
-Ets idiota!-Comença a riure i diu apropant-se:
-Ara que passa?
-Ets tonto?! La teva mare...tu i jo...la dutxa....ets idiota!-Les seves mans atrapen la meva cintura i diu:
-No ens ha pillat.
-Però per poc.
-A aquesta casa hi tinc intimitat, no ens havera pillat.
-Rock estic mullada, mira'm, i de segur que tinc la cara vermella.
-Seguixes igual de preciosa.-Nego amb el cap.-I sexy.-Agafo la vora del seu pantaló i l'apropo més a mi, li dono un petó als llavis i dic:
-Necessito dutxar-me.-Vaig a l'aseo, i quan estic a punt de tancar la porta veig a en Rock que em segueix, nego amb el cap i li tanco la porta als morros.

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora