43

228 6 1
                                    

Dàlia:
Ens asseiem sobre la gespa, entre les altes flors i ens quedem mirant l'horitzó, un llac no tant gran es troba a almenys deu metres d'on estem nosaltres, el soroll de les aus, de l'aire colpejant les fines i llargues flors tot és un soroll relaxant.

-Aquest lloc és preciós.
-Sí.-Diu mirant al cel.
-Fa molt que el coneixes?
-Sí. Després de que em pillaren amb el cotxe de la meva mare, vaig agafar la costum de venir ací després de que en Joseph ens fera la seva visita diària. Sempre em quedava assegut, mirant l'horitzó, callat, sòls escoltava a les aus cantar per a aparellar-se, l'aire fent ballar les flors, sòls em quedava completament callat...-Em mira.-Aquest lloc és molt important per a mi. Sempre que perdo el control, sempre que necessito respirar vinc ací, aquest lloc és el meu lloc de pensar. Sento com ací puc respirar em sento lliure i era per això que t'he portat ací. Sé que el que has viscut no ha estat fàcil però deus d'aixecar-te déus veure la vida d'una altra perspectiva, deus viure amb més gana, amb més diversió, vida sòls hi ha una i si no la disfrutes hauràs estat desaprofitant cada segon. Quan em vas contar tot allò...vaig veure que necessitaves un suport, el tens, tens a la teva família, tens als teus amics, en tens a mi Dàlia. Vull compartir aquest lloc amb tu perquè sé que no és fàcil lluitar, no és fàcil intentar no plorar, no és fàcil intentar ser el fort, ets una de les persones més fortes que he vist en la meva vida Dàlia, tu no vas tenir cap culpa, i necessito aconseguir que disfrutes, vull veure't somriure, vull veure't passant-ho de puta mare, vull veure't gaudint de les teves errades i així i tot riure't. Així que sisplau fes-me el favor de passar-t'ho bé avui amb mi, intenta oblidar-te del que va passar aquella nit, si bonica?
-M'agrada l'idea de què t'hagis calfat el cap per buscar que poder ensenyar-me...
-No, no em vaig calfar el cap. Jo vull compartir aquest lloc amb tu, i solament amb tu.
-Començo a pensar que en Carme tenia raó i que estàs completament boig per mi.-Dic burleta, en Rock posa els ulls en blanc i de sobte es llança sobre meu fent-me pessigolles. Començo a merejar-me el més possible, i comencem a rodar, el cabró no deixa de fer-me pessigolles i jo com a boja cridant. Els nostres cossos apegats no deixen de rodar com si fóssim croquetes. I finalment acabem dins del llac. La meva esquena està tocant la sorra de davall l'aigua i en Rock em mira amb un somriure burleta, no sé com me'l trec de sobre i m'aixeco, estic tota banyada, miro a en Rock qui s'està descollonant i corro cap a ell.-No et riguis!-Però no em fa cas, dono una patada a l'aire esguintant-lo d'aigua i en Rock deixa de riure's, ara sóc jo la que té llàgrimes als ulls de la gràcia que fa. Té la samarreta banyada, aquesta es queda pegada al seu muscultat torç, no puc evitar quedar-me completament quieta mirant-lo, és com si m'hipnotitzara.
-Ets una cabrona.-Diu apropant-se lentament a mi.
-Pots dir-me-ho sense merejar-te.-De repent els seus braços envolten la meva cintura i em llancen dins l'aigua. Els meus cabells, la meva roba, el meu cos, tot banyat. El miro i l'espento, els dos caiguem a terra entre rialles, el joc consisteix en espentar-nos i banyar-nos, pot ser semble una merda de joc, però la veritat és que és molt divertit.

-D'on has sortit?-Diu amb els seus braços envoltant la meva cintura.
-D'Anglaterra, bé, del esperma i de...
-Calla't.-Les seves mans es col·loquen a les meves galtes i el meu cos comença a tremolar.

Rock:
Els seus llavis, els seus bells llavis produeixen el sospir del desig. Desitjava tant tenir els seus llavis en els meus. Els meus dits rebels freguen els seus llavis carnosos, entre obre la boca deixant anar un petit sospir. Els seus ulls es tanquen, igual que els meus. El frec dels nostres llavis tan delicats, envien petites espurnes plenes d'electricitat que em recorren tot el cos, els meus llavis s'uneixen als d'ella completament, el petó és tan dolç i suau com ho és ella.
-Rock.-Xiuxiueja amb un grunyit. Els seus dits es perden pels meus cabells molls, els seus dolços llavis no es despeguen dels meus, semblen imants. Les meves mans agafen la seva cintura i la aporpo cap a mi. Els seus pits rodons es queden completament apegats al meu torç i solto un grunyit, aquesta situació comença a afectar-me.
El seu front es queda junt amb el meu i separa lentament els seus llavis dels meus. La seva respiració és una mica accelerada, manté els ulls tancats, jo em limito a observar-la, té les galtes rosades, i els llavis inflamats. Quan obre els ulls em mira, i es mossega el llavi inferior, llavors xiuxiuejo:
-Sisplau para.
-De què?-Diu tornant a agafar el seu llavi inferior amb les dents.
-De fer això. Em torna boig.-Em somriu i els seus llavis acaricien els meus amb lentitud i dolçor. Quan ens tornem a separar xiuxiuejo:-Saps? Ets com una droga, un antídot per a tots els meus mals. Ets...ets fotudament excitant.
-I això és bo?-Diu amb un somriure.
-Massa.-Li dono un suau petó als llavis, quan em separi d'ella, Dàlia m'agafa de la cintura apropar-me a ella, ara són els seus llavis el que prenen els meus, les seves mans busquen la vora de la meva camiseta i me la treu de sobre, passeja les seves mans per el meu tors, i es queda observant els meus tatuatges, la seva mà baixa cap al meu pantaló, els seus ulls troben els meus i grunyo, em descorda el botó i baixa la cremallera del vaquers negres esgarriats.
Agafo el seu cul i l'apreti contra mi, la meva polla sembla una d'acer, és massa excitant, li dono suaus petons pel coll i aquesta gemega de plaer, noto com les seves cames tremolen i els seus llavis busquen els meus desesperadament, quan escolto un sensual gemec sortint de la seva deliciosa.
-El partit!-Crida de sobte, em poso la roba i comencem a correr on està el cotxe. Una vegada ja hem arribat a aquest, arranco el més ràpid, miro a Dàlia qui està mirant el bulto del meu pantaló, llavors comença a riure.
-No et riguis, això.-Dic senyalant la meva polla.-Ha estat culpa teva patet lleig.

Àngel InfernalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora