-Has anat al parc d'skate?-Pregunta ma mare mentre dinem.
-Sí, ha estat molt divertit, ens ho hem passat genial, tant que han fet plans per a la nit.
-Han? Tu no els has fet?-Diu en Pau
-No.
-No t'ho has passat tant bé? Vés i disfruta!-Diu mon pare.
-Sí, estic d'acord amb el teu pare, Dàlia. Deus de divertir-te, ara que ets jove deus d'aprofitar, així que vas.
-No tinc ganes.-Es senten dos cops a la porta. Mon pare s'aixeca i va a obrir, quan torna em trobo amb la Carla i amb el Pol. M'aixeco i diu la meva millor amiga.
-Sentim les molèsties, sabem que estem molestant però seràn dos segons.
-Sabem que la Dàlia no voldrà sortir, la coneguem.-Diu en Pol.
-Per això, venim a demanar que la castigueu, volem que la obligueu a sortir, s'ho passarà bé, no beurem ni fumarem, ni hi haurà sexe amb rock and roll.-Pau tira l'aigua que tenia a la boca i diu:
-Jo també puc anar?-Li dono una patada i dic:
-Tinc febre.
-No en té, avui la teniu allí, gràcies per venir.-Diu la meva mare, els meus amics se'n van i dic:
-Mamà!
-Jo estic d'acord amb Dàlia, pot fingir que té febre, oi?-Senyalo a mon pare assentint i dic:
-Té raó.
-No, no la té.-Diu ma mare:-Ja ho has sentit avui sortiràs i punt.-La taula es queda callada i li xiuxiuejo a mon pare.
-Creus que si em tires un llibre al cap servirà?
-No ho sé, quin llibre?
-L'enciclopedia.
-Eixe perfecte, com a mínim una bretxa al cap, perfecte per a no sortir.-Jo i el meu pare ens aixequem i ma mare diu emprenyada.
-Vosaltres dos, deixeu estar el que esteu tramant i prou. Acabeu-se el dinar, i, Dàlia com facis cap cosa, encara que et trenquis el peu, sortiràs inclòs amb la escallola, si?-Assenteixo.
-Mira, així li la podrien firmar.-Diu en Pau rient-se, li dono un cop de puny al muscle.
-Eixa amiga teva em fa por Dàlia.-Diu món pare referint-se a la Carla, riem i continuem menjant.Rock:
-Hey fet el que us he dit?-Pregunto amb el mòbil a la mà.
-Sí, avui de segur que surt, la seva mare la ha obligat.
-Perfecte gràcies.-Penjo i baixo els escalons per a dinar amb ma mare.-Amb qui parlaves per telèfon?
-Amb en Pol.
-Ha estat aquí? Falten les boletes de carn que a ell tant li agraden.
-He estat jo, tenia gana.-Em poso la carn a la boca i diu:
-Avui sortiràs?
-Avui sí, m'apeteix molt.
-Molt bé, jo aniré a l'oficina, he quedat amb la advocada.
-Soparàs ací?
-No, i tampoc dormiré. Pots dir als teus amics que vinguin.
-No dormiràs aquesta nit?
-No, tinc que fer molts feina. Però res de borratxeres, si? No estaré però sé quan em menteixes.
-Val, tranquil·la, aquesta casa.avui serà pura tranquil·litat.-Avabem de dinar i pujo a la meva habitació, i m'esitro al llit mentre escolto música.Dàlia:
Em poso un bikini negre i vaig a la mar, em poso a nadar, últimament quan acabo de dinar vinc ací, primer prenc el sòl, i al cap d'unes hores entro dins l'aigua. Avui no hi han gaire ones, està tot tranquil i buit. Surto de l'aigua corrents per a no gelar-me i al fons veig a en Rock mirant-me, em dono la volta per a assegurar-me de què em mira a mi, i quan torno a mirar en la seva direcció ja no està, m'assec sobre la tovallola que està sobre la sorra i m'estiro sobre aquesta, em poso els auriculars i tanco els ulls.Obro els ulls i m'incorporo quan rebo una montonada de missatges. Totes són del mateix grup.
La colla avui folla!!!!!. Penso en en Rock, la Carla o en Travis, i òbviament és en Travis qui ha posat aquest nom, entro dins del xat i veig:
Travis: Yeee colla, avui quedem sobre les 19.30 que estic massa avorrit!!!!!😚🖕♥️
Pol:Ho estem comprovant tots ara mateix.
Travis:🙂🖕🍆😮😏😚
Carla:No, hi ha que quedar a les vuit, sinó quan em desperti de la migdiada sòls tindré una hora i mitja!!
Pol:fes com jo Carla, preparat abans de la migdiada. Mireu:Travis: O com jo:
Pol: acabo de veure a la mare d'en Travis, ho juro!!!!!
Travis: fill de puta!!!
Gemma:jajajajajajajaja
Carla:que fas amb la teva vida Travis?!
Travis:l'any passat em vaig disfressar de nerd.🙄Deixo el mòbil amb un somriure a cara. Agafo la tovallola i me'n torno a casa, al arribar m'estiro al llit i a poc a poco em quedo dormida.
-Dàlia, aixeca't!-Obro els ulls i em veig a la meva mare.
-Què passa?
-No has sentit les voltes que t'han cridat al telèfon?
-Pensava que era el meu somni, que tenia música incluida.-La meva mare nega amb el cap, miro l'hora al mòbil i veig que són les 20.53p.m.-Són casi les nou i no avises!!-Crido i entro a la dutxa.Al sortir, obro el mòbil i vaig al xat de la colla avuí folla:
Travis: dàlia t'estem esperant!!!
Pol:t'ha passat algo Dàlia, fa més de mitja hora que t'estem esperant a tu i a la Carla que encara no ha vingut.
Carla:jo ja he arribat, on estàs????!!!
Jo:on sou?
Pol:al parc d'skate.
Jo:em vesteixo i vaig!!!
Carla:corre tardona!!!!
Travis:el mort li ho diu al degollat...
Carla:calla malparit!!!
Travis:🙅🙂Obro l'armari i trec uns pantalons negres apretats i un body de color roig cirera que té l'esquena al descobert, em vesteixo amb això i em poso unes sabates negres de plataforma. Em faig una cua ben alta i me la vern. Agafo el mòbil diners i baixo els escalons corrents.
-La idea de la enciclopedia no,oi?-Diu mon pare.
-A la pròxima, sinó seràn ells qui me la tiren.
-Vés amb cuida sisplau.
-Sí, no m'espereu desperta.-Surto d'allí, em poso a caminar fins arribar al parc d'skate, agafo el mòbil i li truco a la Carla, de seguida l'agafa.-Ei, on esteu?
-Gira't.-Obeeixo i els veig a tots mirant-me amb un somriure somric fins veure a en Rock mirant-me fixament i seriosament. Aquesta nit serà interessant.
ESTÁS LEYENDO
Àngel Infernal
Teen FictionDàlia és una adolescent simpàtica, divertida, impulsiva i molt rebel. Rock és un noi egoista, faldiller, idiota, prepotent, xulo i molt problemàtic. Tot comença quan ella es muda a Miami i ell surt del reformatori, al principi s'odien, no es soporte...