- To jak chcesz się nazywać? - spytała Agnes stawiając przede mną swojego laptopa. Zmrużyłam oczy i podniosłam się do siady.
Nie miałam pojęcia o co jej chodzi. Spojrzałam na resztę. W naszym pokoju byli wszyscy, z wyjątkiem panny „Przywal mi, a naprostuje mi się mózg". Andreas był znowu zajęty swoim telefonem. Markus, David i Constantin grali na PlayStation. A reszta bacznie nam się przyglądała.
- Nazywać gdzie? - zwróciłam się do blondynki zdezorientowana.
- Musisz wrócić do żywych. Dlatego zaczniemy od założenia Instagrama. A później powoli Facebook, Twetter i tak dalej - klasnęła ręce i przyszykowała laptopa do zakładania profilu.
- Ty nie masz profilu na żadnym portalu społecznościowym? - odwrócił się zdziwiony Schmidt, a za nim reszta graczy. W tym momencie wzrok wszystkich obecnych w pokoju był skupiony na mnie. Dzięki Agnes.
- No tak jakoś wyszło - podrapałam się zakłopotana po karku. Spojrzałam na Richarda, który zajął miejsce po mojej drugiej stronie.
- Miała kiedyś, ale wszystko usunęła kilka lat temu - przybliżył się do urządzenia i zaczął wpisywać moje dane. - To co? Lottamueller94? Tak jak kiedyś?
Kiwnęłam głową. Ten z uśmiechem na twarzy uzupełniał pozostałe pola i zaczął wybierać mi zdjęcie profilowe. Nie byłam przekonana, czy faktycznie to dobry pomysł, aby wracać „do Internetu". Przecież specjalnie chciałam się odciąć od świata i zapomnieć o wszystkim, usuwając się z Internetu. Westchnęłam, gdy usłyszałam masę powiadomień. Spojrzałam na wyświetlacz laptopa.
freitag.richard , markuseisenbichler i aggy.xblondex obserwują cię.
avaplarsen_92 i 12 innych użytkowników obserwuje cię.
avaplarsen_92 wysłał/a ci wiadomość.
- No nareszcie - przeczytał głośno Richi i razem ze mną się zaśmiał.
clarson31 , coramueller12 , lu_mueller i 27 innych użytkowników obserwują cię.
andreaswellinger obserwuje cię.
Na ostatnią wiadomość mimowolnie się uśmiechnęłam. Spojrzałam ukosem na blondyna, który nareszcie odłożył swój telefon i zaczął normalnie z nami rozmawiać. Muszę mu skonfiskować go później.
- Wstaw jakieś zdjęcie - powiedziała Jacy. Uniosłam brwi. Serio? Nie wystarczy im, że założyłam to głupie konto?
- Ja jakieś wybiorę - obok Freitaga usadowił się Andi i zabrał mu laptopa, aby wybrać jakieś zdjęcia.
Polubione przez rbrt_johansson , coramueller12 , avaplarsen_92, aggy.xblondex , andreaswellinger , stephan.leyhe i 1 097 użytkowników.
lottamueller94: Love u to the moon and back @andreaswellinger 💋🌅 #holidays
CZYTASZ
Lonley Girl// A. Wellinger //
FanfictionŻycie Lotty niczym nie różniło się od innych - dobra praca, kochająca rodzina. Wszystko się zmienia, gdy zostaje porzucona przed ołtarzem i sama udaje się na przygodę życia. Co dobrego z tego wyniknie? (...) zgromiłam go wzrokiem, gdy chciał coś pow...