[ 39 ]

147 15 21
                                    

- Jezu, fuj. Współczuję koszulce. - westchnął Jackson, wnosząc mojego śpiącego przyjaciela do góry.

- A nie barmanowi? - zaśmiałem się cicho.

- Zasłużył, mógł się do niego nie przystawiać. - wzruszył ramionami.

Po chwili wszedł do pokoju gościnnego i położył chłopaka wygodnie na łóżku, a ja przykryłem go kołdrą.

Ruszyliśmy na dół. Ja, by napić się wody, a Jackson... poczekał, aż wypije i przytulił mnie od tyłu oraz pocałował w szyję.

- Nie jesteś zły, że krzyczałem? Wiem, że tego nie lubisz. Przepraszam, skarbie. - położył dłonie na moich biodrach i kołysał nami.

- Nie jestem zły. Wiem, że często puszczają ci nerwy. Przyzwyczaję się. - mruknąłem, kładąc głowę na jego ramieniu.

- To może... - nie dokończył, ponieważ mu przerwałem.

- Nie dzisiaj. Jest tutaj mój przyjaciel, ja też wypiłem piwo. Innym razem. - odwróciłem się przodem do niego i zawiesiłem ręce na jego szyi.

- Twój totalnie pijany przyjaciel. - poprawił mnie - No Markkie.

- Nie, Jackson. Jestem zmęczony, chodźmy się wykąpać i spać. - pocałowałem go i złapałem za rękę, by po chwili podciągnąć go na górę.

¬¬¬

Polubione przez bambam1a i 50,263 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez bambam1a i 50,263 innych

jackson.wang: ale ten Tuan się długo kąpię 🙄👎

Pokaż wszystkie 44,786 komentarze

bambam1a: może ty jesteś po prostu idotom 🙄
jackson.wang: to też

jaeuwu: oho, ale wyładniałeś ostatnio
bambam1a: to pewnie przez Marka
jackson.wang ja zawsze byłem ładny???

sexybum: i tak to ja jestem ten seksowny w naszej paczce, przynajmniej próbowałeś
jackson.wang: dupa a nie

marksonisreal: najpiękniejszy 😚❤️

{ przeczytałabym jakiegoś fajnego marksona }

Still focus on me ✰ m.tn+j.wgOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz