| Pisany z perspektywy Jacksona |
Do szpitala dojechałem czterdzieści minut później, ale przynajmniej jestem znowu ładny.
Zaparkowałem najszybciej jak umiem i pobiegłem do środka. Do saloni, do której znam drogę na pamięć.
Chciałem jak najszybciej znaleźć się przy Marku. Usłyszeć jego głos, za którym tęskniłem. Pocałować w te miękkie usta...
- Panie Wang! - usłyszałem głos lekarza za sobą. Stanąłem w koncu przed salą mojego chłopaka, a on podszedł do mnie.
- Co z nim? - zapytałem pierwszy.
- Wszystko w porządku. Zrobiliśmy już mu prześwietlenie i nie ma nic niepokojącego. Rany po operacji także doszły do siebie i niedługo nie powinno być ich w ogóle widać. - uśmiechnął się - Zjadł już i powiedział, że nie zaśnie póki Pan nie przyjdzie.
- Dziękuję bardzo, za wszystko. - uśmiechnąłem się - Pójdę już.
Ostatni raz spojrzałem na doktora, po czym uchyliłem drzwi i wszedłem do sali.
Mark leżał na łóżku i wpatrywał się we mnie, na pierwszy rzut oka widziałem po nim, że jest zmęczony.
Podszedłem do łóżka i pocałowałem to w czoło.
- Tęskniłem za Tobą, skarbie. Nie zostawiaj mnie już na tak długo. - zaśmiałem się ze łzami w oczach.
- Przepraszam. - mówił szeptem - To wszystko moja wina... - złapał mnie za rękę.
- Nie mów tak. Sam się nie potrąciłeś. To był wypadek. - pocałowałem to w dłoń.
- Nie mówmy już o tym, dobrze?
- Dobrze, skarbie. Jak się czujesz? - położyłem drugą dłoń na jego policzku.
- Jest okej. Wiesz może, kiedy mogę wrócić do domu?
- Nie wiem, kotku. Dopiero się obudziłeś, więc na pewno zostawią Cię na obserwację.
- Chciałbym już do domu, Jackson...
- Wiem, maleństwo. Zostań jeszcze, jak już będziesz zdrowy to zabiorę Cię do domu i odwiedzimy Yugbamy, dobrze?
- A 2jae też?
- Oczywiście. - uśmiechnąłem się.
Nawet ubrany w szpitalne ubranie, zmęczony, wyglądał pięknie. Cieszyłem się, ze w końcu mam to z powrotem.
- Musisz odpocząć. Pójdę poinformować o tym, że się obudziłeś, a ty idź spać. - cmoknąłem go w usta - Kocham Cię.
- Ja Ciebie też, najbardziej.
{ uh oh to bop }
CZYTASZ
Still focus on me ✰ m.tn+j.wg
Fanfiction- 𝑰'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖. - 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒊𝒕 𝒏𝒐𝒘? ✰ druga część 'Focus on me'! polecam przeczytać pierwszą część ✰ markson, pobocznie 2jae i yugbam ✰ top!j.wg ✰ opisówki, instagram, chat