| Pisany z perspektywy Marka |
Powinienem odpoczywać po powrocie ze szpitala, prawda?
Mój odpoczynek wygląda tak, że wnoszę pijanego Jacksona po schodach do sypialni.
Dlaczego pijanego? Dobre pytanie.
Nasi przyjaciele zrobili mi imprezę powitalną i oczywiście, był alkohol. Jackson z BamBamem tak bardzo się upili, że ja wnoszę swojego, ciężkiego chłopaka, a Yugyeom ledwo dał radę doprowadzić go do taksówki, z pomocą Jaebuma.
Jakoś dałem radę dojść do sypialni. Położyłem Jacksona na łóżku i gdy chciałem ściągnąć mu spodnie, przyciągnął mnie do siebie tak, że na nim leżałem.
- Markie~ Uprawiaj ze mną seks.
- Jackson, jesteś pijany.
- Nie, wcale nie jestem.
- Połóż się spać. - wstałem z niego.
Położył się pod kołdrę tak, jak go przyniosłem. Ściągnąłem ubrania, założyłem luźną koszulkę z szafki Jacksona, po czym położyłem się obok niego i przykryłem nas kołdrą.
- Dobranoc, Jackson.
- Dobranoc, Markie.
Myślałem, że już pójdzie spać, jednak to się nie stało. Po chwili poczułem jego rękę na swoim podbrzuszu.
- Jackson, daj mi spokój. - walnąłem go w rękę i odsunąłem się dalej.
- Musisz się ze mną kochać, Markie~ - przesunął się do mnie, po czym zaczął obdarowywać moją szyję pocałunkami.
- Nie, ty pijaku. Pogadamy jak już będziesz trzeźwy. - odtrąciłem go i odwróciłem się do niego plecami.
- Ja i Mark będziemy się kochać, jak wytrzeźwieje. - zaczął śpiewać - Mark będzie na dole bo jest zbyt miękki, a ja na górze bo jestem sexy.
Nie mogłem już tego wytrzymać. Po pierwsze czułem się niezręcznie gdy o tym mówił, a po drugie byłem bardzo zmęczony.
Wstałem z łóżka i założyłem swoje kapcie.
- Gdzie idziesz?
- Jak najdalej od ciebie. - popatrzył na mnie dziwnie - Będę spał w pokoju gościnnym, miłej nocy życzę. - wyszedłem z sypialni.
CZYTASZ
Still focus on me ✰ m.tn+j.wg
Fanfiction- 𝑰'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖. - 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒊𝒕 𝒏𝒐𝒘? ✰ druga część 'Focus on me'! polecam przeczytać pierwszą część ✰ markson, pobocznie 2jae i yugbam ✰ top!j.wg ✰ opisówki, instagram, chat