¦ rozdział z perspektywy Jacksona ¦
- Jackson! Musimy jechać! - krzyknął za mną menadżer z samochodu.
Jie spojrzała na mnie smutno oraz przytuliła mnie.
- Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś razem zaśpiewamy. - mruknęła.
- Ja też, słonko. - uśmiechnąłem się - Może chciałabyś przylecieć do Seoulu i zaśpiewać ze mną na zakończenie trasy?
- Serio chcesz? Ojej! Jasne, że tak. - pocałowała mnie w policzek - Idź już, bo menadżer się wkurza. - zaśmiała się.
- Do zobaczenia, kochana! Napisze jeszcze co i jak. - poszedłem do samochodu i puściłem jej buziaczka w powietrzu.
Kiedy już ruszyliśmy, menadżer patrzył na mnie wkurzony.
- O co chodzi?
- Pamiętasz, że masz Korei chłopaka, który pewnie jest na ciebie zły? - zapytał, patrząc we mnie tym strasznym wzrokiem.
- Pamiętam. - wzruszyłem ramionami - O cholera, jednak nie! - dodałem po chwili.
Menadżer położył rękę na moim ramieniu.
- Więc powodzenia w przeproszeniu Marka.
Wywróciłem oczami i sięgnąłem po telefon i wszedłem w konwersację z Markiem.
Przeczytałem wiadomości, a telefon wypadł mi z ręki.
- Co się dzieje?
- Mark mnie zablokował! Cholera, zapomniałem do niego napisać od wylotu z Korei. Jak bardzo jest źle?
- Bardzo, bardzo. Ciesz się, że nie napisał o zerwaniu. Zapomniałeś o nim i tak po prostu przytulałeś się z Jie. Dużo osób myśli, że jesteście razem.
- Mam chłopaka, i nie zostawię go. - złapałem się za głowę.
- A może ty tak naprawdę czujesz coś co Jie? Jeśli zapomniałeś o Marku.
- Co ty wygadujesz? Jestem w nim totalnie zakochany... Ale teraz ciekawe czy uda mi się to uratować. - westchnąłem.
- Nawet jeśli, to jutro na koncercie nie pokazuj, że coś się stało. I spróbuj jakoś się z nim skontaktować.
- Tak jest szefie.
BamBam - Jackson
jackson.wang;
możesz poprosić, żeby Mark mnie odblokował?
bambam1a;
nie mogę
nie wpuszcza nikogo do pokoju
oprócz Yugyeoma
nie obchodzi mnie to
czekaj
zapytam
[chwilę później]
już więcej mnie o nic nie proś
wyszedł i dał mi w mordę
dlaczego?
"nie wspominaj o tym debilu, nie chcę z nim rozmawiać"
czyli jest jeszcze gorzej
może zapytam Yugyeoma
czy z nim pogada
o nie, nie
tego nie rób
Yugyeoma tym bardziej Ci przywali
jest na ciebie gorzej niż wkurzony
i co zrobisz?
nic nie zrobię 🙃🙃
trzeba czekać
{ wy też musicie czekać
ily ❤️ }
CZYTASZ
Still focus on me ✰ m.tn+j.wg
Fanfic- 𝑰'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖. - 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒊𝒕 𝒏𝒐𝒘? ✰ druga część 'Focus on me'! polecam przeczytać pierwszą część ✰ markson, pobocznie 2jae i yugbam ✰ top!j.wg ✰ opisówki, instagram, chat