Kolejna, nie przespana noc.
Od tego zdarzenia minęło ich aż pięć, a ja nie potrafię zasnąć.
Cały czas myślę o tym, co się stało i co mogłoby się stać gdyby nie ta kobieta. Cały czas płaczę, boli mnie głowa i nie mam siły wstawać z łóżka.
Jackson chyba widzi, że coś jest nie tak. Chciał pojechać ze mną do psychologa. Ale przecież dam sobie radę sam, prawda? To tylko próba gwałtu, wszystko jest cudownie.
Gdy już jesteśmy przy Jacksonie, cały czas myślę o jego trasie. Tym, że znowu będę sam. Będę tęsknił.
Kolejny raz po moich policzkach spłynęły łzy, które wytarłem już pogniecioną chusteczką. Zerknąłem na mojego chłopaka, który spał w najlepsze i nie wiedział, ani nie domyślał się, co przeżywam nocami.
Podniosłem się by spojrzeć na zegarek.
4:55.
Westchnąłem, po czym zapaliłem lampkę, by znaleźć swoje różowe kapcie, a potem wyszedłem z pokoju.
Zacząłem zapalać wszystkie możliwe światła, ponieważ boję się ciemności, tym bardziej po takim zdarzeniu.
W kuchni nalałem sobie wody i pijąc ją, dziękowałem w duszy mojemu chłopakowi za zasłonięcie okien.
Inaczej sąsiedzi by mnie chyba zjedli.
Postanowiłem zrobić sobie coś do jedzenia. Przyznam się, że nie jadłem chyba od 2 dni. Całe szczęście, że Jackson o tym nie wie.
Ostatecznie wybrałem kanapki na najlepszy posiłek o 5 rano.
Samo wykonanie, tego jakże wielkiego posiłku nie trwało długo i po 5 minutach miałem już pyszne kanapki. Aż burczy mi w brzuchu na ich widok.
Talerz z jedzeniem postawiłem przy wysepce kuchennej i zabrałem się za zmywanie.
Jednak zaniepokoił mnie dźwięk jakby ktoś szedł. Bałem się, że może być to włamywacz albo jeszcze gorzej. Postanowiłem nie być dupą, wziąłem do rąk patelnię i zacząłem iść powoli w stronę tamtego dźwięku.
I gdy wychyliłem się zza ściany, a osoba ta była przede mną, przywaliłem jej w głowę patelnią najmocniej jak umiem.
Dopiero wtedy uświadomiłem sobie, kogo ja udeżyłem.
{ kolejny rozdział z życia wzięty XD mam nadzieję, że nie jesteście źli na mnie, przez ilość dodawanych rozdziałów ;; }
CZYTASZ
Still focus on me ✰ m.tn+j.wg
Fanfiction- 𝑰'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖. - 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒊𝒕 𝒏𝒐𝒘? ✰ druga część 'Focus on me'! polecam przeczytać pierwszą część ✰ markson, pobocznie 2jae i yugbam ✰ top!j.wg ✰ opisówki, instagram, chat