The end

822 41 3
                                    

Lieve dames (en heren?). Ik moet jullie helaas mededelen dat het einde is aangebroken. Ik was van plan dit verhaal heel kort te houden, wat niet is gelukt. Het verhaal is langer dan verwacht geworden maar dat maakt niet uit.

Ik wil jullie allemaal super erg bedanken dat ik zo ver ben gekomen met mijn tweede boek. Jullie motiveren mij om nog meer te schrijven voor jullie. Ik weet dat sommige dingen niet heel realistisch zijn en sommige mensen daar commentaar op hebben. Maar he, het is maar een verhaal. Niks ergs. Dus ook nergens waar jullie zorgen over hoeven te maken.

Ik denk ook dat er mensen nieuwsgierig gaan zijn over hoe het afloopt met Rajae en Omar. En denk ook dat mensen denken dat het best een vaag einde is. Maar ik moest echt dit verhaal afsluiten anders klopte het niet meer.

En ik weet dat ik vaak heel lang over deeltjes heb gedaan en jullie vaak lang moest laten wachten. En daar wil ik me ook voor verontschuldigen.

Daarom heb ik een nieuw verhaal. Een prachtig verhaal al zeg ik het zelf. Hij is anders dan dit verhaal en mijn vorig verhaal. Ik denk dat mensen het echt een leuk verhaal gaan vinden.

Ik wou hem al een tijdje geleden terug publiceren maar wou niet dingen door elkaar doen dus ik doe het maar zo. Het einde van dit verhaal, en het begin van het ander prachtig verhaal!!!

Bedankt allemaal voor het lezen en voor de support! Ik waardeer het echt, ik hoop dat jullie er van genoten hebben. En ik hoop zo erg dat jullie mijn volgend verhaal gaan lezen. Ik zal hier onder de beschrijving en titel plaatsen;

-

Amber, een Marokkaans prachtig meisje. Nog maar 17 jaar oud. Ze heeft haar hele leven in Nederland gewoond en is opgegroeid in een gelukkig gezin van beide ouders en één broer.

Tot dat ze verhuist naar Amerika. Met als reden; haar ouders hun werk. Het is niet een ramp. Ze zou er wel mee kunnen leven. Ze zou der wel aan kunnen wennen en had er niet echt veel problemen mee. Maar het zal wel lastig zijn natuurlijk...

In Amerika ontmoet ze een jongen, genaamd Liam. Een Amerikaanse, ongelovige jongen. Ze word smoor verliefd op hem. En hij smoor verlief op haar. Ze worden de perfecte koppel.

Maar wat als Amber haar vader, een Marokkaanse islamitische vader... het niet toe staat dat Amber met hem verder gaat. Hij is er niet mee eens. Een islamitisch meisje kan niet met een ongelovige trouwen, of een relatie hebben.

Wat voor gevolgen heeft dat voor hun relatie? Hoe gaan hun nu verder? En de grootse vraag, wat hebben Amber en Liam voor elkaar over? Zijn ze wel de perfecte koppel en kunnen ze dit wel oplossen?

Dat lees jij hier, in dit verhaal. Neem een kijkje. En laat weten wat je er van vind. En vergeet natuurlijk niet een sterretje achter te laten.

Ps: dit verhaal mag op geen enkele manier gekopieerd worden.

Geniet er van!!!

Kusjes @firrxoxo

^^^^^ dit is het verhaal, en ik zal hem vandaag of morgen publiceren xx

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ik & jij, Jij & ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu