Wprowadzenie w akcje II części + info

181 27 7
                                    

Nasz jakże pechowy Seth, szybko zaklimatyzował się w nowej szkole, poznał wielu wyjątkowych ludzi, a z nie którymi pozostał w przyjaźni. Postanowił oddać się pasji, w efekcie czego dołączył do szkółki teatralnej. Co do znajomości... ubiega się o niego część uczniów ze szkoły, niedość że są to dziewczyny, to jeszcze chłopaki. Dla każdego z nich jest on ideałem - przynajmniej tak twierdzi jedna z uczennic. Więc pozostaje pytanie: czy każdy ma takie same wymagania, czy może brunet, stał się bardziej wszechstronny i zidealizowany, przez mrożące krew w żyłach przeżycia miłosne, jak i te patologiczne? To pytanie pozostawiam Wam.

Dochodzi do tego jeszcze pewna tajemnicza osoba, która zdaje się rozumieć Santera jeszcze lepiej niż jego siostra. I nie uważam aby było to spowodowane przez to, że nigdy się nie widzieli i rozmawiają na chat'cie (nie umiem tego odmieniać). Czyżby rodziło się nowe uczucie? I co się stanie gdy dojdzie do tego kolejna tajemnicza osoba? I gdzie tu jest miejsce na Jude'a? Pozwolicie oddać Waszego Seth'a, jednemu z amerykanów?

Tak, Seth'a Santera daje Wam.
+ jedna osoba którą wybiorę (Max dwie) stworzy OC które wprowadze do tej książki. Więc zabierajcie się do wymyślania :)

Mam nadzieję że ta część książki sprawi Wam nie jednen dreszczyk.

A co do specialu, to zrobię go w wolnym czasie. I tu bym poprosił Panna_Sharp o pomoc w wybraniu fabuły specialu.

Dziękuję za uwagę i proszę o cierpliwość, bo mam to poprawy na 5 polski, angielski, chemię, fizykę i biologię więc bądźcie cierpliwi :)

Akira

✔Plan "A" (Inazuma Eleven)  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz