Inazuma Japan z trudem wygrała mecz z drużyną Liny. Do bruneta dopiero w środku spotkania dotarło, o co tak naprawdę grają. Był z tego powodu na siebie zły, ale robił wszytko by nikt tego nie zauważył.
- Jude! - krzyknął przerażony, kiedy strateg podszedł i usiadł obok niego na ławce. - Jesteś cały spocony! Biedaku jak ty wyglądasz! - dalej dramatyzował, kucając przed nim.
- No co? To normalne po meczu. - prychnął, dysząc jak parowóz.
- Ty mi się tu zamęczysz, na śmierć. - zaczął jęczeć, nie mogąc przełknąć śliny przez tragiczny wygląd Sharp'a.
- Bez przesady. Nie mógłbym cię zostawić samego.
- No dzięki. - odpowiedział kręcąc głową. - Chodź, pójdziemy do mnie to odpoczniesz. - zaproponował młodszy.
- Poczekasz tam na mnie? Bo teraz będzie gadanie, jak to Lina musiała dać innym szansę.
- D-dobrze. - zająkał się, nie dowierzając obojętności Jude'a na porażkę innych. Chyba, że go źle zrozumiał.
Szatyn wszedł do pokoju swojego chłopaka, i od razu wyczuł Seth'a, owianego wielką niepewnością. Usiadł obok niego na łóżku, czekając aż tamten zacznie rozmowę.
- I jak było? - zapytał brunet.
- Z czym?
- No z Liną.
- Dobrze.
- Okey. Nie szkoda ci tych wszystkich osób, które nie dostały się do reprezentacji?
- Szkoda mi, ale chce wygrać między innymi dla nich. Powiesz co się dzieje?
- Nic się nie dzieje. - odpowiedział, próbując go zbyć.
- Seth, nie oszukuj mnie. Widzę przecież. Dobrze Cię znam.
- Bo... jesteś pewny, że chcesz że chcesz ze mną być? - walnął prosto z mostu, widząc po chwili przerażone spojrzenie chłopaka, przez które wnioskował pewnego rodzaju zawahanie.
- T-tak. Skąd te pytanie?
- Też chciałbym wiedzieć. - powiedział ktoś za nimi.
- O nie... - powiedział Seth.
Wybaczcie na razie nie mogę więcej. I tak pisze to bez weny. Powiedzcie, czy Wam się podoba ta książka i jest sens ją dalej pisać? Proszę powiedzcie, bo nie wiem...
Akira 🧟♂️
CZYTASZ
✔Plan "A" (Inazuma Eleven)
Fanfiction(okładki będą zmieniane do tego, która część książki jest obecnie pisana) Seth jest to spokojny i bardzo wrażliwy nastolatek. Gdy pewnego razu poznaje nową gwiazdę drużyny Raimona jego życie zmienia się w totalny huragan...