Wakacyjny Plan #10

113 22 2
                                    

(Piosenka Seth'a i Jude'a (taka związkowa XD))

Nastał wieczór. Nastolatek nadal był rozbity i głęboko zawiedziony. Podczas pakowania walizek, niejednokrotnie płakał, okropnie się bojąc o to, co strateg ma zamiar zrobić. Ponownie rozstaną się na bardzo długo, jak nie na zawsze.
"Czyli tak ma to wyglądać" - myślał stojąc przy oknie i szukając gwiazd, w tym niesamowitym niebie.

Znał już zakończenie tej historii. Było to smutne, ale życie to nie bajka. Nie ma ludzi zawsze wszytko akceptujących, nie ma tych rodziców, na których można liczyć o każdej porze dnia. Są tylko ludzie z licznymi wadami, których tolerowanie pozostaje nam.

- A ty znowu chcesz ode mnie uciec? - spytał Sharp, wychylając się zza okna.

- Jude! Co ty tutaj robisz?! - krzyknął zaskoczony.

- Nie mogłem pozwolić ci odjechać bez pożegnania. - wyznał, po czym czule pocałował młodszego. - Obiecaj, że będziemy ze sobą pisać. - poprosił.

- Obiecuje. Będę tęsknił. - powiedział po chwili.

- Ja za tobą też. Ale mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się zobaczymy.

Następnego dnia, w pośpiechu napisał list i wysłał go do obozu Sharp'a. Tak czy inaczej szatyn był nieświadomy, jak szybko zobaczy Seth'a, który przejdzie drastyczną metamorfozę.

- Będzie dobrze. - pocieszała go Ana kiedy siedzieli w samolocie, a Vanesa patrzyła na niego, już wiedząc, iż będzie wyśmienicie, mimo ich teraźniejszej rozłąki.

"Ale mam nadzieję , że kiedyś jeszcze się zobaczymy"

- Jeszcze szybkiej niż ci się wydaje... - pomyślał, zwycięsko się uśmiechając.

                            List

Mój ukochany...
Ta rozłąka nie będzie tak długa jak poprzednia. Albowiem spotkamy się ponownie, lecz w innych okolicznościach. I wierzę, że już na zawsze...

                                                    Seth ♡

&
&
&
&
&

Kochani to już ostatni rozdział tej części. Dziś zabieram się za okładkę i rozdział następnej.

Papa

Akira 💫💫💫

✔Plan "A" (Inazuma Eleven)  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz