38.

2.2K 97 38
                                    

Je půl jedné ráno a já sedím v taxíku, který mě nočním Clevelandem odváží domů. Musím se stále usmívat, jak dnešní večer dopadl. Oliver to skvěle vymyslel a Mathias rychle pochopil, o co jde.

Celý večer jsme se dobře bavili, zjišťovali o sobě věci, které nevíme a v podstatě se jeden druhému ukázali z té druhé, nenucené stránky, kterou jsme neznali. Bylo to opravdu jako první rande, na kterém s tím správným člověkem bývá plno smíchu, zamilované pohledy a možný příslib něčeho budoucího. Letmé doteky, hledění si do očí, dopovídání vět jeden za druhého, bláznivé nápady proč ještě nejít domů, hádání se o zaplacení a následně i první nesmělá pusa při loučení. Však nás už taxikář několikrát okřikl, že nebude čekat a dokonce chtěl ujet, ale nám to nevadilo. Ta pusa a následný polibek za to stál. Ani jednou jsme se nezmínili o minulosti, která nás spojuje. Opravdu jsme začali od začátku. Jen já a Maty, nic jiného a nikdo jiný, kdo by mezi nás zasahoval.

Odbočujeme z hlavní do naší ulice a já už se nemůžu dočkat, co bude následovat. Několik scénářů mám, ale který bude ten pravý?

Platím nevrlému taxikáři, vystupuji a jdu do domu. Mathias tu ještě není. Rychle vybíhám schody do patra, ve svém pokoji odhazuji kabelku s aktovkou a shazuji ze sebe šaty. Spínám vlasy do drdolu a už na sebe nechávám dopadat kapičky vody. Provoním své tělo meruňkou a po osušení oblékám svou nejlepší noční košilku. Pustit a rozčesat vlasy a už utíkám zase dolů do kuchyně. Výkon hodný zapsání do Guinessovy knihy rekordů.

Natáčím skleničku vody, když v zámku zarachotí klíče. Ten zvuk se rozléhá celým ztichlým domem a mě polévá příjemné teplo. Následné kroky míří za mnou do kuchyně, jenže Mathias se zastavuje na rozhraní obýváku a opírá se o stěnu. Naše oči se setkávají.

„Jaké bylo rande?" Opírám se o linku.

„Skvělé, co ty? Jaká byla tvoje pracovní schůzka?" Přechází přede mě. Na ostrůvek pokládá kytku a poté mě uvězňuje mezi své ruce.

„Báječná. Sice měl zpoždění, ale vyplatilo se počkat." Dívám se do Matyho očí, které se na mě jiskřivě usmívají. „Jaká je?"

Zlehka zajíždí pravou rukou do mých vlasů, které se mu ochotně vplétají mezi prsty.

„Zamiloval jsem se na první pohled, ta holka je poklad. Co ten zákazník?"

„Budu muset porušit pravidlo, že si s nimi nemáme nic začínat." Nespouštím oči z těch jeho.

„Až tak?" Přidává do mých vlasů i druhou ruku.

„Jo, tenhle stojí za hřích. A co ta tvoje?" Začíná se mi vzrušením zadrhávat hlas.

„Krásný oči, božský úsměv, rty k nakousnutí..."

Chytá mě, i s košilkou vyjíždí nahoru na boky a vysazuje na kraj linky. Rozevírám stehna, po kterých jede pomalu až k okraji toho jediného kousku oděvu, který na sobě mám, zatímco já se vrhám na jeho kravatu a košili, které po chvilce letí k zemi.

„Zamilovala jsem se." Šeptám mu sladce do ucha přejíždějíc prsty po vypracované hrudi k pásku kalhot. Rozepínám ho, stejně tak jako knoflík i zip a vše pouštím dolů. Následně stahuji i boxerky a chytám do ruky jeho roztoužené a připravené mužství.

Jsme nedočkaví a naše srdce bijí na poplach.

„Dáš mu šanci?" Sladce zachraptí, táhne mojí košilku nahoru, mačká ji v dlani, a když letí k zemi, vrhá se na mé rty.

„Ano dám, dám se mu celá..." Vzdychám do jeho úst a vracím svou ruku tam dolů.

„Ty jí dáš šanci?" Zasténám a prohýbám se v zádech, když mě celý vyplní.

Mathias se párkrát pohne, než mi dá polibek na čelo a horkým dechem odpoví.

„Už jí nikdy nepustím!"

Obtáčím ruce i nohy kolem svalnatého těla, které teď patří jenom mě a co nejvíc se tulím k Mathiasově hrudi. Spojení našich těl v jedno si vychutnáváme plnými doušky. Líbáme jeden druhého, slastně vzdycháme, přerývavě dýcháme, ruce nám kloužou po rozpálené kůži. Tentokrát je to krásné něžné milování, v kterém se oba ztrácíme.

Celé, dlouhé, sladké minuty.


„Miluji tě Mathiasi!"

„A já tebe Shannie."

Vyznáváme si se vstupem do ráje to, co k sobě cítíme...


Patříme k sobě, se smlouvou i bez.

Teď už to vím.



KONEC - tak ještě epilog 😉

***********************************************************************

Tak, jsme na konci 😉
Děkuji za Vaši přízeň, hlásky, hvězdičky.

Mám Vás ráda! 💋

Smlouva ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat