Sziasztok!
Tudom, elég sokat késtem a folytatással, és most csak az előző fejezet második felét hoztam, kérlek nézzétek el nekem. Kicsit lustább is voltam, de a napokban költöztem, plusz még egy jó kis fülgyulladást is kikaphattam, úgyhogy megjártam a fülészetet is. Valószínű, hogy lesz még egy-két köröm ott. Drukkoljatok, hogy megússzam azzal az eggyel, amin már túlestem!
Jut eszembe... ti hogyan élitek túl ezt a meleget?
***
- Ki az a Sipor? – erre a kérdésre léptem vissza Harryékhez.
- Sipor... - nevettem. – Sipor egy házimanó.
- Igen? – sántikált oda hozzánk máris. Mit keres itt? Csak nem meghallotta...?
- Ő Sipor, már itt is van – mutattam rá. – Szia, Sipor. Te is vacsorázz meg, ha szeretnél – mondtam. – Jó étvágyat – bólintott, és el is tűnt. Hermione és Ron csodálkozva indultak el lefelé, de mikor én utánuk mentem volna, Harry megfogta a kezem.
- Tudja – mondta nekem.
- Úgy tűnik – feleltem. – De én nem mondtam neki semmit.
- Akkor honnan tudja? – vállat vontam.
- Szerintem érez valamit, hallja a nevét, vagy nem tudom – suttogtam.
- Állj! – állított meg Ron. Nem kérdeztem, miért, mert láttam az ereszkedő zsineget.
- A varangy rúgja meg! – szitkozódott Fred. Elvigyorodtam. Hát ez van... nem jösztök? – néztem fel.
- Innen jobban látlak – kacsintott vigyorogva. Meg se rezzentem.
- Tudom – kacsintottam rá, és elindultam.
- Tudod? – jelent meg a lépcső alján. Elvigyorodtam. – Te ravasz mardekáros.
- Idegesítő hugrabugos – kontráztam rá.
Alig egy centi választotta el a szánkat, én Fred csillogó szemeibe néztem, amikor Ron trappilt el mellettünk, hangosan szuszogva nem tetszése jeléül. Nem tudtuk nem észrevenni őt. Fred morcosan nézett öccsére.
Adtam egy puszit az arcára, majd elindultam, ő pedig követett, nevetve, szorosan egymás mellett mentünk a konyhába. Szinte minden tagunk egymáshoz ért.
A falra akasztott manófejek előtt elhaladva megpillantottuk Lupint, Mrs. Weasleyt és Tonksot, akik a bejárati ajtó temérdek mágikus zárát és reteszét bűvölték, hogy bezárjanak a távozók után. - A konyhában eszünk – suttogta Mrs. Weasley a gyerekek elé sietve. – Ott az ajtó, Hannah, Harry drágám, de kérlek, próbálj minél kevesebb zajt... Bumm! - Tonks! – csattant fel Mrs. Weasley, mielőtt még hátranézett volna. Az említett boszorkány a szőnyegen feküdt.
- Bocsánat! – szabadkozott. – Az az átkozott esernyőtartó az oka! Már másodszor esem hasra...
A mondat végét rettenetes, velőtrázó ordítás nyomta el.
- Ó, tehát miatta kell csendbe lennünk... - Tonks nem nagyon bírt azzal a valamivel, úgyhogy segítettem neki cipelni. Alaposan kifulladtunk, mire félretettük az esernyőtartót. – Fúj... ez egy troll-láb?
- Igen, az – felelte Sirius, miután köszöntötte Harryt egy öleléssel. – Az anyám szerzeménye.
- Remek ízlése volt – mondtam, majd a hangomat annyira lehalkítottam, hogy szinte csak tátogtam: - a nagyinak. – Sirius rám kacsintott, belé karoltam, míg másik oldalról még mindig Fredbe, és így indultunk el a konyha felé.
YOU ARE READING
Amerikából jöttem II. (HP fanfic)
FanfictionEz egy folytatás! Az előző rész itt található: https://w.tt/2ImfTwL Hannah Winslow a hatodik évét kezdi a Roxfortban. Kicsit nehéz dolga van, mert ő egy amerikai boszorkány. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy immár Angliában visszatért ő, akit nem...