Sziasztok!
Egy kicsit átírtam a fejezetet, mert nem tetszett, ahogy volt. A változásokat a kviddicsmeccs utáni Draco-szapulástól keressétek. :) Puszi: V.
A csütörtök egyet jelentett egy dupla bájitaltannal is. Az engedélyt ideje volt aláíratni, és Will, Katie, meg én izgatottan álldogáltunk a terem előtt. A többiek nem értették, mitől vagyunk így besózva...
- Na jó - sóhajtott Will, idegesen az órájára pillantva. - Döntsük el végre, hogy melyikünk próbálkozik majd... én azt gondolom, Hannah, neked van a legnagyobb esélyed kicsikarni...
- Miért én? - kérdeztem gyorsan. Piton ugyanis egyre inkább kritizálta minden munkámat. Azt gondoltam, már felvérteztem magam ellene, de azért igen megviselt a keselyűtermészete. Úgy körözött a griffendéles - hugrabugos asztal körül, mint a leggyengébb prédát leső keselyű. - Titeket eddig is kritizált, én még csak most szokom...
- Na jó, elég - sóhajtott Katie. - Kő, papír, olló. A vesztes viszi a papírt. Ennyi.
- Tanár úr... - szólítottam meg óra után. Igen, én vesztettem. - Piton professzor, egy szóra kérem.
A tanár úr fagyos tekintettel nézett rám, miközben az iratait rendezgette az asztala mögött. Na jó... megszerzem azt az aláírást, elvégre nem félek a tanár úrtól!
- Igen, Miss Winslow? - vonta fel a szemöldökét. Megköszörültem a torkomat, és odaléptem az asztalához.
- Biztosan tudja, uram, hogy néhányan... Katievel, Will-lel sokszor gyakorlunk bájitaltanra.
- Valóban? Nem tűnt fel - jegyzi meg. Egy hideg izzadságcsepp gördült végig a hátamon.
- Lehetséges... viszont szeretném a tanár úr engedélyét kérni - böktem ki az elején. Úgy tűnt, P. prof. az az ember, aki nem szereti, ha húzzák az idejét.
- Nem értem, mi szükség lenne rá éppen most - nézett szenvtelenül rám.
- Tudja, tanár úr - sóhajtottam-, a főinspektor asszony huszonnégyes rendelete szerint... - kezdtem magyarázni. - Engedélyt kell kérni öntől, mert Ön a bájitaltan tanárunk.
Eddig nem tudtam, hogy Piton vékonyabbra tudja préselni az ajkait McGalagonynál is.
- Adja ide azt a papírt - vette el tőlem a pergament. - Nem látom be, miért kéne ekkora kockázatot vállalnom Önökért - mondta. - Úgy tűnik, hogyha bármi baleset éri önöket, akkor én leszek a felelős. Az van ideírva, felelős szaktanár...
- Ez csak formalitás tanár úr... senki nem fogja Önt hibáztatni, és biztos lehet benne, hogy nem okozunk balesetet. Eddig is körültekintően jártunk el, és... - felemelte a mutatóujját, mire egyből elhallgattam. Nem úgy tűnt, mintha meggyőztem volna.
- A papír sincs kitöltve rendesen. Hol gyakorolnak?
- A hetedik emeleten, egy üres tanteremben - feleltem gyorsan. Piton megmártotta a pennáját, és odaírta: hetedik emelet, üres terem. - És csak Önök?
Bólintottam. Végülis, igen.
- Mi hárman. Néha csatlakoznak hozzánk mások is, de az igen ritka, és általában csak egy-egy alkalom.
Azt már nem tettem hozzá, hogy mindenki irtózik a gondolattól, hogy több időt töltsön bájitaltannal, mint amennyi feltétlenül szükséges, de úgy láttam, ezt nem kell közölnöm vele.
YOU ARE READING
Amerikából jöttem II. (HP fanfic)
FanfictionEz egy folytatás! Az előző rész itt található: https://w.tt/2ImfTwL Hannah Winslow a hatodik évét kezdi a Roxfortban. Kicsit nehéz dolga van, mert ő egy amerikai boszorkány. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy immár Angliában visszatért ő, akit nem...