4

10.6K 579 712
                                    

Jungkook

Düğün bitmiş herkes toplanıyordu. Saat 7 olmuştu. Jimin hyung ve Tae hyung yanıma geldi.

"Hadi fotoğraf çekinelim."

Jimin'in boyu kısa olduğundan onu önümüze alıp bizde arkaya geçtik. Barış işareti yapıp tavşan dişlerimi çıkarmıştım.

Fotoğraftan sonra beraber konuşmuştuk. Bol bol gülmüştük.
"Hey balayına ne zaman gidiyorsun?"

Ah doğru...balayı vardı.

"Yarın sabah gideceğiz."

İkiside omzuma yavaşça yumruk attı.

"Aman aman Jungkook büyümüşte-" Dedikleri şeyi tahmin ettiğim zaman ağızlarını kapattım. Kıpkırmızı olmuştum.

"Saçmalamayı kesin. Yok öyle bir şey oğlum,olmayacakta. Sizinle sonra mesajlaşırım."

"Tabii bu akşam meşgul değil-"

Onları kendi hallerinde bırakıp hızlıca deneme odasına gittim.  Aptallar. Kendi kendime aptal gibi sırıtıyordum. Hyunglarımı severdim.

"Jungkook. "

Annemdi. Ceketini ve çantasını almıştı.

"Efendim?"

"Gidelim artık."

Birazdan Yoongi ile yaşayacağım eve gidecektim. Daha görmemiştim. Bayan Yeeri süpriz olmasını istemişti. Ne gerek varsa. Sanki gerçek bir aşk evliliği.

Kendi odama gittim. Telefonumu alıp bir süre telefona baktım. Daha sonra çıktım. Yoongi duvara yaslanmış telefonda biriyle yazışıyordu. Ben çıktığım zaman telefonunu cebine atmıştı.

"Gidelim hadi. Herkes arabaya binip gitti."

Mırıltılarımla onayladım. Dışarı çıkıp arabaya bindik. Aklım hâlâ birkaç saat öncesindeydi. Beni öpmesi ve dediği şeyler...

"Yoongi...dediklerin hâlâ aklımda. Uzun zamandır derken ne demek istiyorsun?"

"Yakında öğrenirsin."

Anlamıyordum...

"Neden beni öptün?"

"Dahada ilerisini yapacağız."

Sanki kendi kendine konuşuyordu.

"Ne demek istiyorsun?"

Eve gelmiştik. Bahçeli ve havuzlu bir villaydı. Şaşırmamıştım. Sonuçta bayan Yeeri seçti.

Arabayı garaja park edip indik. Soruma hâlâ cevap vermemişti. Evin içerisi 2 kişi için gereksiz büyüktü. Ama güzeldi. Merdivenlerden çıkarken elini belime atıp beni kendisine çekmişti. Yaptığı hareketler beni şaşırtıyordu.

Yukarı çıkıp odamıza gitmiştik. Eee...sadece bir tane büyük yatak vardı?

Yoongi yatağa oturup ceketini çıkardı. Saf saf ona bakıyordum.

"Niye öyle bakıyorsun? Otursana."

Ona ters oturdum. Neden birazdan gerdeğe girecek gibi hissediyorum?!

" 'Baban milyoner oluyor Jungkook. ' hatırladın mı?"

Tüylerim diken dikendi. O nereden biliyordu?

"O saçmalıklar seni benimle evlendirmesi içindi. Ayrıca saçma şeyler yapıp beni sinirlendirirsen kötü olur bebeğim."

"N-ne-" Boynuma değen dudaklarla yutkunmuş ve cümleme devam edememiştim. Sert öpücükleri devam ederken belimden tutup beni kucağına oturtmuştu.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin