35

3.4K 238 57
                                    

Jungkook

Her şeyimiz hazır olduğunda Hoseok hyung yemekleri dışarı götürmeye başlamıştı.

Bizde Jin hyung ile beraber elimizi yıkayıp dışarı çıktık.

Yoongi etleri pişiriyordu. Namjoon hyung her zamanki gibi sakarlığından hiçbir şey yapmıyordu. Tae ve Jimin hyung oynaşıyordu. Yani şuan her şey yolundaydı.

Umarım hep böyle devam eder.

Ki Yoongi varken bunun olacağını hiç düşünemiyorum.

Onunla aynı sofrada bile oturmak istemiyorum. Daha düne kadar herkes ona söverken şimdi karavanımıza almış soframızda yemeğimizi paylaşıyorduk.

Hoseok hyungun yanına oturdum.

Jimin hyungun bana baktığını gördüğümde ne var anlamında kafamı salladım. Karşılığında bana omuz silkip gülümsemişti.

Bu neydi şimdi?

Önüme döndüğümde -Yoongi Jungkook'un önünde oturuyor- Yoongi'nin bana baktığını görmüştüm. Yani gözlerimiz kesişmişti. Hemen gözümü kaçırıp etimi tabağıma aldım ve yemeye başladım.

~♥~

Akşam saat 2 olmuştu.

Ben hâlâ aşağıda oyun oynuyordum. Jimin hyung Tae hyung ile yatıyordu. Hoseok ve Jim hyung dışarıda hava almaya çıkmıştı. Namjoon hyung ve Yoongi ise uyuyordu.

Yani Yoongi'nin uyuduğunu düşünmem az önce aşağı inmesiyle bitmişti.

Onu umursamayıp oyun oynamaya devam ettim.

"Bu saatte oyun mu oynuyorsun?"

Görmezden gelip cevap vermedim.

"Kahve ister misin?"

Kahve mi yapıyor bu saatte?

Uyumayacak herhalde.

"İstemiyorum. Neden kahve içiyorsun? Uyuyamazsın."

"Şirket işleri. Üzgünüm ben senin gibi kaçınca özgür olamıyorum."

Her türlü bana laf atmak zorunda mı? İyi olmaya çalışıyordum ama o beni kışkırtıyor ve hiç yardımcı olmuyordu.

"Bana sataşıp durma. Ayrıca senin yüzünden diğerleriyle aramı açıyorsun. Bunu bilerek yapıyorsun değil mi? Bana yaptığın gibi onlarında kafasını karıştıracaksın."

Neden sadece beni salmıyor?

"Annenin oynadığı dizilerin senaryolarını mı okuyorsun?"

Sabır.

"Seninle daha doğru düzgün konuşamıyorum ve eve geri dönmemi mi istiyorsun?"

Güldü. "Ne o, haksız olan sensin."

"Sadece kahveni alıp git."

"Bende bunu yapmayı düşünüyordum."

Sinirlenmemeye çalışıp oyunuma devam ettim.

Psikopat herif!

~♥~

Saat 4 olmuş ben daha yeni yukarı çıkıyordum. Diğer herkes çoktan uyumuştu.

Odama giderken aklıma gelen şeyle durdum. Yoongi'de bu kattaydı...belki odasında bir şeyler bulabilirdim?

Sessiz adımlarla odasına girdim. Yatakta uzanmıştı. Yorganı yüzüne kadar çekmiş yan bir şekilde yatıyordu.

Masanın üstündeki kağıtlara ve bilgisayara ilerledim. Kocaman bir "X" yazan kağıt dikkatimi çekmişti. Elime alıp arkasını çevirdim.

Bir sürü telefon numarası?

"Ne yapıyorsun?"

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin