13

6.6K 546 350
                                    

Jungkook

"Nasıl gidiyor? Her şey yolunda mı?"

Yoongi'nin yanına oturdum. "Her şey mükemmel. Sizde nasıl gidiyor?"

"Sen olmayınca annen arkadaşlarıyla dışarı çıkmaya başladı." Babamın isyankar söylediği şeye güldüm.

"Jungkook'ta şu sıralar bir arkadaşıyla dışarı çıkıp duruyor. " Yoongi'nin arkadaşıyla kelimesini bastırması dikkatimi çekmişti. Ona döndüm. Bana alaylı bir şekilde gülümsüyordu.

"Öyle mi? Bu cümleden birbirimizi özlediğimizi anlıyorum." Anneme gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım.

~♥~

Akşam olmuş annemler misafir odasında kalırken bizde odamıza gelmiştik.

Babamın gelip bizi kontrol edeceğine adım gibi eminim. Gerçektende Jun'a dediğim gibi bizi ayarlamaya çalışıyordu!

Geceliklerimi giydikten sonra yatağa girip beline sarıldım. Telefona bakıyordu. "Uyuyalım artık. Eminim babam gelip bize bakacak."

Telefonda bir şeyler yapıp kapattı ve masaya koydu. Gece lambası açık olduğundan her detayı görüyordum.

Kollarını belime sardı. Doğrulup ışığı kapattım ve yanağını öpüp ona sokuldum.

Bir süre sonra kapı aralandığında sessizce durduk.

"Hoho sevimli şeyler sizi."

Tanrım benim nasıl bir babam var?

Kapı kapandığında Yoongi'nin gülüşünü kulağımda duymuştum.

"Gülmeyi kes.Bu utanç verici."

Belimdeki ellerini kalçalarıma götürdü. "Sabah kaldığımız yerden devam edelim."

"Uyumak istiyorum." Dediğim şeyi umuramsayıp dudaklarımızı birleştirdi. Elimi omzuna koyup uzaklaştırmaya çalıştım ancak haraket etmemişti. Pes edip öpüşüne karşılık verdim. Kalçalarımı avuçladığında ağzına inledim. "Annemler burada."

"O yüzden sessiz olacaksın. "

Altımı çıkardığı zaman gözlerimi pörtletmiştim. "Yoongi bunu yapamayacağımı biliyorsun."

Umursamayıp üzerime çıktı ve kendi altını çıkardı.

"Lütfen yarın yapalım."

Boxerımı çıkardığında cidden yapacağını anlamıştım. Teslim olup dudaklarımızı birleştirdim. Öpüşmemiz devam ederken beni birden domalttı ve içime girdi. Cidden bu ani hareketleri yüzünden kendimi tutmam daha zor oluyordu.

Sertçe ile geri yaptığı zaman yüzümü yastığa gömdüm. Acıyla boğuk sesler çıkarıyordum. Geçen gün bu kadar sert davranmamış hatta zevk vermişti. Şimdi neye sinir atıyordu?

Kalçalarıma şaplak açtığında garip sesler çıkardım. Kızarmış olmalıydı.

"Aptallık etme Jungkook."

Elleriyle kalçalarımı sıktığında zevki almaya başlamıştım. Resmen acıdan zevk almaya başlamıştım. Sanırım deliriyorum. Daha da hızlandığında yüzümü kaldırdım."Yoonginnngh!"

"Acı hoşuna mı gidiyor bebeğim?"

"Ahh evet babacık,lütfen daha sert!"

Ellerini sırtımdan kaydırdı ve boynumu sömürmeye başladı. Parmaklarını ağzıma yolladı. Isırdım ve inlemelerimi tuttum. Zevkten gözlerim geriye kayıyordu. Boşalacağımı anladığımda parmaklarımı ağzımdan çıkarıp bana ihanet etti. Sonunda boşaldığımda yorgunlukla derin nefes aldım. O da daha fazla hızlanmış ve bir süre sonra boşalmıştı.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin