21

5.2K 306 190
                                    

Jungkook

Baloya geldiğimiz zaman babamın, annemin yanına gitmiştik. Yoongi'nin annesi ve babası gelenleri karşılıyordu. Daha sonra aramıza katılacaklardı.

Yoongi,annem ve babamla konuşurken ben sessizce içeceğimi yudumluyordum. Onlarla konuşmak istemiyordum.

Gürültülü ortamlardan nefret ederim. Burada olmamalıydım.

Buraya doğru gelen kuzenim ile kaşlarımı çattım.

Bir sen eksiktin kaşar.

"Jungkook özlemişim seni~" kollarını bana sarmıştı.

Burnuma gelen şekerli parfüm ile nefesimi tutmuştum. Sarılışına karşılık vermeyip benden ayrılmasını sağladım. Sessizce mırıldandım."Ben hiç özlemedim."

"Pardon duyamadım,bir daha söyle."

"Bir şey demedim." Hayır,duydu.

Babamın yanına gidip yalakalık yapmaya başladı.

Gözümü devirmemeye hatta parfümünden kusmamaya çalışıyordum.

Burdan kaçmam gerekiyor. Gözüme çarpan Namjoon hyung ile gülmemeye çalıştım. Kurtarıcı meleğim.

Yoongi'nin kolunu tuttum ve ona döndüm. "Namjoon hyungun yanına gidelim. "

Tek gidersem kaçtığım belli olurdu ve babamın saçma konuşmasını dinlemek zorunda kalırdım.

Annemlere döndü. "İzninizle."

"Nereye gidiyorsunuz?"

Benim cevap vermeme izin vermeden konuştu. "Misafirlere karşılayacağız."

Elimi tuttup Namjoon hyunga doğru yürürken konuştu. "O kimdi?"

"Kuzenim. "

Güldü. "Sevmiyor olmalısın."

"Nefret ediyorum."

K A Ş A R

Birden durup bana yaklaştı. "Namjoon'u boşver şimdi. Lavaboya mı gitsek?"

Yüzüme çarpan nefesi ile kızarmıştım.

Dürüst olmak gerekirsek istiyordum. Bir hafta boyunca serştleştiğim zaman elimi kullanıyordum ve bu iğrenç bir duygu.

Size ne nasıl sertleştiğim?

"Tamam gidelim."

Sırıtıp lavaboya hızlı adımlarla gitti.

Lavaboya girdiğimizde birinin ellerini yıkadığını görmüştük. O da biz gelince çıkmıştı. Yoongi kapıyı kilitleyip kabinlerin dolu olup olmadığımı kontrol ettikten sonra bana döndü. Her geçen saniye daha da utanıp kızarıyordum. Hâlâ alışamamıştım.

Ona birkaç adım atıp kollarımı boynuna doladım. Benden beklemediği bir şeyi yaptım ve onu öpmeye başladım. Elleri belimi bulurken bana karşılık veriyordu. Beni itip sırtımın duvara çarpmasını sağladı. Nefessiz kalınca birbirimizden ayrıldık.

"Seni özledim bebeğim. "

Bacağını bacak arama koyduğu zaman inlemiştim. "Bende seni özledim babacık."

Dudaklarıyla boynumu keşfederken her hickeyinde inliyordum. Bu çok güzel hissettiriyordu. Elimi pantolonuna getirip fermuarını açtım ve boxerının dışından ufaklığını sevmeye başladım. Hırlıyor ve o da benim fermuarımı açıyordu. Birbirimizin pantolonunu ve boxerını indirdik. Parmaklarını ağzıma uzattığı zaman davetkâr bir şekilde ağzıma aldım ve emmeye başladım. Yeterince ıslanınca parmaklarını ağzımdan çekip deliğime konumladı. İçime giren parmaklar ile ellerimi Yoongi'nin omzuna koymuştum. Pek iyi hissetmiyordum ancak bunu yapmazsam canım acırdı. Çünkü Yoongi'nin kolum kadar bir penisi var ne yapalım.

Parmaklarını içimden çıkarınca penisini bir kaç kere çekiştirdi ve beni kucağına aldı. İçime girdiği zaman kollarımı boynuna dolayıp başımı boyun girintisine koydum. Alışacaktım ve bu acı gidecekti. İleri geri yapmaya başladığında garip sesler çıkarmaya ve hızlıca nefes alıp vermeye başlamıştım. Sonunda tatlı noktama vurduğunda zevkle inlemiştim. Dahada hızlanmıştı. Her inlememde daha da hızlanıyordu ve benim zevkten dört köşe olmamı sağlıyordu. Boynumu geriye atmıştım ve arsızca adıyla inliyordum.

Yavaşlamaya başlamıştı ve birden durup soluklanmıştı.

"Devam et."

"İyi hissediyor olmalısın hmm?"

Derin nefeslerimin arasında cevapladım. "Lütfen."

Daha da hızlanmıştı. Vuruş sesleri ve benim inlemelerin odada yankılanırken ikimizde baloda olduğumuzu unutmuştuk.

"Sikeyim...çok ateşlisin bebeğim...bu çok iyi hissettiriyor."

Gözlerim zevkten geriye gidiyor, inlemelerin durmuyordu. Ben boşaldığım zaman o da sonunda duymak istediğim inleyişini sunmuş ve boşalmıştı.

(ELEMANI SALDIM İSTEYEN KULAKLIKLA DİNLESİN MORUQ)


~♥~

Lavabodan çıkınca ellerimiz yine buluşmuştu.

"Seni seviyorum." Dudağımdan bir öpücük çalmıştı.

Konuyu değiştirdim. "Ne yapıyorsun? "

"Seni öpüyorum."

"Biri göre-"

"Neredeydiniz siz? Gelmediniz sandım."

Yoongi'nin annesini görünce şaşırmıştım. Ne ara gelmişti?

"Lavabodaydık. "

Yine de yalan söylemiyorduk.

YOROBUN SİZE BİR HABERİM VAR;

Artık pazar ve cumartesi hariç hergün yb atacağım ancak bölümler 300-500 kelime arasında olacak.

Bölümleri akşam 8,en geç 9'da atacağım~

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin