8

9.6K 489 472
                                    

Jungkook-Begin

Jungkook

Sonunda günler geçmiş saçma balayından dönmüştük. Balayında garip bir şekilde soğuk davranmıştı. Aslında bundan memnun değildim çünkü sinirini benden çıkaracak gibiydi.

Akşam Yoongi'nin ailesi ile bir restorantta yemek yiyecektik. Şuan saat 4'tü ve biz hazırlanmaya başlamıştık. Beyaz bir gömlek ve siyah bir ceket giymiştim. Altımada siyah kumaş pantolunumu giyip saçımı yapmaya başladım.

 Altımada siyah kumaş pantolunumu giyip saçımı yapmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siyah saçlı düşünün ve geberin)

Odadan çıkıp Yoongi'nin yanına gittim. O da hazırdı. Koltukta oturmuş telefona bakıyordu. Yanına oturup ilgisini çektim. Beni süzerken konuşmuştu.

"Hazırsan çıkalım."

Onu gülümsememle onayladım. Ayağa kalkıp telefonunu cebine koydu ve bana döndü.

"Hadi."

Huysuzca ceketinden tutup onu geri oturtturdum ve ona yaklaştım. "Benimle neden ilgilenmiyorsun?"

Tek elimi yanına koyup irislerimi benimkinden daha küçük olan irisleriyle buluşturdum. Boşta kalan elimi omzuna koydum ve dudaklarımızı sürttüm.

"Jungkook şimdi zamanı değil."

"Benden sıkıldın mı?"

"Ne? Hayır."

Gözümü kaçırıp dudağımı büzdüm. "O zaman neden böyle soğuksun?"

Omuz silkti. Konuşmayacağını anlayıp tekrar dudaklarımı araladım.

"Ben istiyorum. Bana dokunmanı istiyorum."

Elini alıp yanağıma koydum ve başımı eline yasladım.

Gözlerinin dudaklarımda olduğunu gördüğümde alt dudağımı ısırdım. Sırıtmış ve dudaklarımızı birleştirmişti. Öpüşmemiz ıslak ve hırçındı. Dudaklarıma hasret kalmış olmalıydı. Beni kucağına oturtmuştu. Ona sürtünüyordım ve bu ikimizinde garip sesler çıkarmasını sağlıyordum. Vücudumun ısısı artmaya başlamıştı. Yanaklarımdan bahsetmiyorum bile. Benden ayrıldığı zaman alınlarımızı yasladım. İkimizde derin nefesler alıyorduk. Ellerini belime koyup kulağıma fısıldadı.

"Bunu sen istedin."

Beni kucağından kaldırıp kapıya yürümeye başladı. Ne yaptığım şimdi aklıma gelmişti. Dediği gibi bunu ben istedim. Kendi belamı kendim istedim.

~♥~

Restoranda gelmiştik. Onlar bizden önce gelmişlerdi. Birbirimizi karşıladıktan sonra oturmuştuk. Yoongi ile yan yana oturuyordum. Masadakilerin gözü bizim üzerimizdeydi.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin