Jungkook
Kendimi toparlayıp ondan ayrıldım. "Şimdi ne olacak?"
Uzun süredir sessiz olan Namjoon hyung sorumu cevapladı. "Karavan yolculuğu sever misiniz?"
Jin hyungta şaşırarak ona döndü. "Hani Kore'ye gidiyorduk?"
Omzunu silkip bizim yanımıza geldi. "Jimin, Taehyung ve Hoseok'ta gelir."
Gülümseyip burnumu çektim. "Bu fikri beğendim."
Jin hyung tekrar ona döndü. "Bu tehlikeli olmaz mı? Yani Yoongi bizi bulabilir."
Tek kaşımı kaldırdım.
Bana gülümsedi ve cevap vermedi.
Yani her şeyi biliyorlar...
"Ben her şeyi düşündüm Jin-sshi."
Aklıma gelen şeyle telaşla aralarına girdim. "Diğerleri biliyorlar mı? "
"Hayır bilmiyorlar. Ama söyleyeceğiz Jungkook. Aramızda gizli saklı olmamalı."
~♥~
Mutlu olmak...
Herkes kolay kolay her şeyden memnun olmaz.
İnsanlar pozitif ve negatif olarak ikiye ayrılır. Pozitif insanlar her şeyin olumlusunu düşünür, negatif olanlar ise en kötü ihtimali. Burada bir denge vardır. Yani ne negatifler iyi ne de pozitifler. İkiside dengede.
Ben Yoongi gelmeden önce pozitif biriydim, şimdi ise her şeyin en kötü ihtimalini düşünür oldum. Bilmiyordum bu iyi mi kötü mü...ama kişiliğim değişmiş gibiydi.
Mutlu değildim...
Veya ben çok huysuzdum.
İyi ki arkadaşlarım vardı. Onlar da olmasa mutluluğu unuturdum.
Şimdi saat akşam 8'de Tae hyungun koluna girmiş sahilde yürüyordum. Diğerleri ise karavandaydı.
Hatırlamıyordum nasıl Yoongi bir şeyi anlamadan kaçtık.
Belki şuan beni arıyordur.
Daha çok arar.
Neredeydik bilmiyordum, herhangi bir sahil.
Şimdilik mutluydum. Umarım bu mutluluğum böyle devam eder.
"Nasıl gidiyor hyung?"
"Ne nasıl gidiyor?"
"Jimin hyung ile nasıl gidiyor?"
Gülmüştü. Ama yapmacık bir gülüştü bu. "Bilmiyorum Jungkook. Sanırım yavaşça unutmaya başladı beni."
Bu bir negatif düşünce.
"Unutmak mı? Sen böyle düşündükçe,asıl senin onu unuttuğunu düşünecek."
Onu durdurdum. "Hyung sadece yap işte. İkinizde çok mutlu olacaksınız. Bunu bildiğin hâlde hâlâ bencillik yapıyorsun." Serçe parmağımı uzattım. "Hadi söz ver bana karavan gezimiz bitmeden önce ona çıkma teklifi et."
Kıkırdadı ve bir süre düşündükten sonra o da serçe parmağını benim serçe parmağımla birleştirip mühürledi.
Buraya doğru gelen Jimin hyung ile ona göz kırptım.
"Hava iyice soğudu içeri girin hadi! Jin hyung bizim için sıcak çikolata yaptı."
Beraber karavana girip sıcak çikolatamızı içmeye başladık.
"Namjoon hyung telefon yokken çok sıkılıyorum~"
"Yapacak bir şey yok Jimin. GPS ile bizi bulabilirler. "
Pişman bir şekilde mırıldandım. "Benim yüzümden-"
"Ah~ yine aynı konu mu? İçime bir daralma geldi."
"Jin hyunga katılıyorum ve Jungkook ile uyumak istiyorum."
Hoseok hyungun dediği şeye gülüp uzattığı eli çaktım. "Beraber yatalım!"Jin hyung Namjoon'a gülümseyip bize döndü. "Ben Namjoon ile yatacağım."
Jimin hyunga komik bir şekilde birkaç kere kaşlarını indirip kaldırdı ayağa kalktı. "Şerefe yapmadık ya!"
Dediği şeye gülüp kupalarımızı çarpıştırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...