Jungkook
Telefonun çalmasıyla içtiğim içkiyi masaya bırakıp yanımdakilerden müsaade istedim ve bana yakın olan arka çıkışa gittim.
Yoongi arıyordu.
Telefonu tam açacakken ağzımı kapayan bir el ve telefonumu elimden çekmişti.
Yoongi'dir diye düşünmüştüm ama değildi.
Namjoon hyung?
Ne oluyor amına koyayım?
Ağzımı elimden çekip beni arabaya çekiştirdi. "Neler oluyor Namjoon hyung? Ne yapıyorsun? Neden buradasın-"
"Sus anlatacağım, sadece sus."
Arabaya girdiğimde Jin hyungu görmüştüm. Ciddi ve komik bir şekilde "Selam." dedi.
Gülmüş ve ona sarılmıştım. "Ne oluyor hyung?"
Dikiz aynasından Namjoon hyunga baktı. Daha sonra bana cevap verdi. "Yarın Kore'ye dönüyoruz. Şimdi eve gideceğiz. O zaman anlatacağız her şeyi, tamam mı Kook?"
Ondan ayrılıp kaşlarımı çattım.
"Beni korkutuyorsunuz hyung?"
Burukça gülümsedi ve omuz silkti.
Bir şeyler olacaktı.
Namjoon hyunga dönüp ona baktım. Tepkisizce arabayı sürüyordu. Düşünceli gözüküyordu.
Bu...
İyiye işaret değil.
Telefon tekrar çalmaya başlamıştı. Ben alacağım zaman Jin hyung beni durdurdu ve kafasını olumsuz anlamda salladı.
Jin hyungu ilk defa ciddi görüyordum.
Telefonu alıp bir şeyler yaptı ve kapatıp cebine attı.
Bu konu Yoongi ile alâkalı mı?
Şuan sadece izleyeceğim.
~♥~
Ormanlık bir alana gelmiştik. Filmde gibi hissediyordum kendimi.
Namjoon hyung arabayı evin garajına park etti ve indi. Jin hyungta indiği zaman bende inmiştim.
"Hyung cidden şuan saçmalıyorsunuz. Bu durum ne böyle? Neden ormana geldik?"
İkisi de beni umursamayıp içeri girdi. Ben de girdim ve onlarla beraber salona gittik.
Namjoon hyung bana dönüp beklemediğim kelimeyi söyledi. "Soyun."
"Ne?"
Jin hyung gülüp ona yavaşça vurdu. "Öyle söylemesene,çocuk yanlış anlayacak." Sonra bana döndü. "Jungkook bize güven. "
Jin hyung yanlış bir şey yapmazdı.
Onlardan utanacakta değildim. Ailemdi onlar. Hızlıca boxer ile kaldım.
Namjoon hyung kıyafetlerimi alıp hepsini teker teker karıştırdı. Pantolonumun bilek yerinden bir şey çıkardı ve bize gösterdi.Onu alıp kırdı."Mikrofon."
"Artık giyinebilir miyim?"
Jin hyung güleceği zaman kendini tutmuş ve koltuğa oturmuştu.
Namjoon hyung bana kıyafetleri verdi.
Hepsini giyip bende oturdum ve konuşmalarını bekledim. "Anlatmanızı bekliyorum."
Namjoon hyung Jin hyunga bir bakış attı ve sonra gülümseyip bana döndü. "Doğruyu söyle. Gerçekten zorla mı evlendin?"
Bak işte bunu beklemiyordum.
Namjoon hyung çok akıllı bir adamdı.
Ancak cidden beklemiyordum böyle bir şeyi.
Dün olanlardan sonra yb yayımlamadım lütfen anlayışla karşılayın bende İstanbul'da oturuyordum,diken üstündeydim. Hepinize geçmiş olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...