Bu bölümü Jungkook'un coverı olan 2U'yu okuyarak yazdım siz düşünün nasıl bir duyguda olduğumu qosjqwldjoa
Ama siz medyaya koyduğum "All Night"ı dinleyin bakalım.
Jungkook
İnsan 2 kere düşünüp konuşmalı veya hareket etmeli. Karşısındaki insanın düşüncelerini önceden tahmin etmeli. Saygısızca birinin görünüşünü veya kilosuyla dalga geçerseniz, bu kişiyi derinden yaralayabilir.
Seviyesizce,
Gereksizce,
Durduk yere.
Empati kurmak gereklidir, Yoongi'nin yapmadığı şeyi yapmak gerek.
Bende ilk defa birinden nefret edip çok düşünmeyip yüzüne ona nefret ettiğimi dile getirmiştim.
Ben böyle büyütülmemiştim. Saygılı bir gençtim. Düşünerek konuşur empati kurardım.
Ancak bu kuralım Yoongi'de bitiyordu.
Üzüldüğünü veya bunu kafasına taktığını düşünmüyordum. Sonuçta bu Yoongi'ydi,duygusuz pezevenk olan.
Bu konuşmamdan sonra o yatakta ben ise küvette uyumuştum.
Ne yani benim de bir gururum vardı?
Onunla mı yatacaktım?
Burada yaşayabilirdim. Daha az önce çeşme suyu içmiştim. Şimdi kahvaltıda ne yiyeceğimi düşünüyordum.
Ne içmesi be. Allah'a şükür o kadar düşmedim. Şimdi kahvaltıya gidiyorum. (Mümin kardeşimiz namaza gidiyordu)
Odadan çıkmadan o hayırsıza bakmamıştım. Büyük ihtimalle domuz gibi uyuyor.
Yemek tabağımı yapıp en uzaktaki kalabalık yere oturdum.
Defile saat 13.30'daydı. Ben odaya gidip hazırlanmalıydım. Şu hayırsızın işi çıkıp siktirip gitse ya. Nasıl hazırlanacağım şimdi ben? Neyse ya haklı olan benim o utansın.
Götüm.
Sinirli ve atarlı bir şekilde yemeğimi bitirip aynı modumla odaya gittim.
Her yerim ağrıyordu amına koyayım.
Odaya girdiğimde Yoongi uyanmıştı. Yatakta oturmuş ve etrafa baktığını görmüştüm. Saçları dağılmıştı. Sevimliydi.
Al işte yine sevimli olduğunu düşünüyorum. Böyle bir piç nasıl sevimli olur ki?
Sinir bozucu piç.
Bak yine sinirlendim.
Bavulumu açıp içinden giyeceklerimi aldım. O ise aynadan bana bakıyordu. Sinir bozucu piç işte.
"Benimde geleceğimi biliyorsun değil mi? Bu yüzden bir an önce bitir şu tribini."
Hiçbir mimiğimi oynatmayıp bavulumu kapadım. "Seni davet eden kim? Sadece beni davet ettiler. "
"Geliyorum dediysem bitmiştir."
İyi gelsin. Ben onun kuyruğu değilim ve yanında olmak zorunda da değilim.
T-shirtümü çıkardım ve gömleğimi alıp giydim. Düğmelerini ilikleyip bana dik dik bakan Yoongi'ye döndüm. "İlk defa çıplak görmüyorsun ya? Bakıp durma sinirimi bozuyorsun."
"Çok konuşuyorsun."
Çok konoşoyorson.
Ayağa kalktı ve lavaboya girdi. Bende o sırada pantolonumu giyip aynadan saçımı düzeltmiştim. Yine yakışıklıyım. Püü nazar değmesin.
Ceketimi giyip çantama önemli eşyalarımı koydum.
"Acelen ne?"
"Saat 13.00 biliyorsun değil mi?"
"Olabilir. "
Ne rahat bir adam.
Son kez kendime bakıp çantamı elime aldım ve kapıya ilerledim.
"Nereye gidiyorsun? Beraber gideceğiz."
Onu umursamazca cevapladım. "Seni bekleyemem. Ayrıca beraber gideceğimizi söylemedim. "
"Sana beraber gidiyoruz dedim."
Yine başlıyor.
Ama bu sefer hayır, ona itaat etmeyecektim.
Hızlıca kapıdan çıkıp merdivenlerden inmeye başladım. Asansöre gidersem peşimden gelirdi. Ama merdivenlerde insanlar vardı bu yüzden gelmeyecekti.
Sakince çıkışa gelip bir taksi durdurdum ve ona gideceğim yeri söyledim.
Bts tiktok hesabı açmış, shiplerimi bekliyorum.
Kesin jk açtırdı diyorlar ya auwosjaksns
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...