Yoongi
"Emin misin?" Sonradan saçma triplere girmesinde.
"Babacık~"
Ah sikeyim...bana böyle seslenince çok kötü oluyordum
Alt taraflarımda hareketlenme hissedince dudaklarımızı tekrar hareket ettirip onu hemen altıma aldım.
"Hadi çocuklar!"
Beni omzumzan tutup uzaklaştırdı. "B-bizi çağırıyorlar."
Onu umursamayıp boynuna yöneldim.
Ellerini boynuma koyup kulağıma inledi. "Ah Yoongi~"
"Sikeyim...Jungkook!"
Adım sesleri duyduğumuzda hemen üstünden kalkıp kendime çeki düzen verdim. O da aynısı yapıp kendini aynada kontrol etti.
Öpüştüğümüz çok belliydi.
Gardrobumu açıp karıştırdı.
Ne yaptığını anlamamıştım.
Maske çıkardığı zaman hemen takıp bana gülümsedi ve ses çıkartmadan dudaklarını hareket ettirdi. "Özür dilerim." Odadan çıkıp gitti.
Sertleşmiştim ve hiç iyi değildim.
~♥~
Aşağı inmiştik. Hiçbir şey yapamamıştım lanet...yani hâlâ serttim. Ancak belli değildi, mont gizliyordu.
Jungkook Namjoon'a döndü. "Yine gruplara mı ayrılacağız hyung?"
Jin hyung Namjoon'a bakarak onları böldü. "Bence herkes istediği yere istediği kişiyle gitsin."
"İyi öyle yapalım o zaman."
Gerçekten çok fenalardı.
Herkes arasında sohbet ederken Jimin Jungkook'un yanına gitti.
"Nereye gideceksin?"
Jungkook omuz silkti."Bilmiyorum ama tek gideceğim."
"Yani beni kovuyorsun."
Jungkook ona güldü.
Hep beraber karavandan çıktık.
Herkes yavaştan dağılmaya başlamıştı.
Biz Jungkook ile bilerekten arkalarından yürüyorduk. Önümde yürüyen Jungkook onlardan farklı sokağa girdiği zaman bende peşinden gittim ve yanına yetiştim. "Sertleştim."
"Tahmin edebiliyorum..." Sırıttı. "Babacık."
"Söyleme şunu."
Güldü.
"Önce benim işimi halledelim olur mu?"
"Öyle olsun."
Bir mağazaya girmiştik. Jungkook eline geleni aldı ve kabinlere ilerledi. Görevli ve dışarıda biri olmadığından ikimizde aynı kabine girdik.
Aldığı şeyleri asarken bende bir yandan paltomu çıkarıyordum. Kollarımı arkasından sardım ve kendime çektim. Kıkırdayıp bana döndü ve kollarını boynuma dolayıp yüzlerimizi yaklaştırdı. Bende ellerimi beline yerleştirip onu kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...