54

2.9K 199 57
                                    

Jungkook

Şuan Namjoon hyung ile yalnız kalmıştık. Ona söylemek istiyordum ama istemiyordumda. Eğer söylersem ne olduğunu belki öğrenebilirim. Ancak Yoongi bir şekilde bunu araştırdığımı anlayabilir. Söylememe nedenimde bu işte; Yoongi öğrenir ve kavga ederiz.

Ne kadar çok sıkıntı var.

Ama...sevgili olduğumuza göre korkmamam gerekmez mi? Aslında korkmuyorum sadece kavga etmek istemiyorum çünkü daha yeni başlamıştık. Şimdi böyle bir şey yaparsam ona güvenmediğimi düşünür ve şuankindan daha güvenilmez bir ilişkide oluruz.

Ama ne yapayım? Bana güven vermiyordu...sonuçta o kadar şey yaşadık.

Sanırım bana açıklamasını beklemeliydim. Eğer söylememeye ısrarla devam ederse bu sefer bir tartışma yaşardık.

Ayağa kalkıp üst kata çıktım.

Seoul'a bugün desekte yarın gidecektik. Bugün her şeyi toparlayacaktık.

Hyunglar benim düşünceme saygı duşmuş olmalılardıki, ilişkimiz hakkında hiç konuşmamışlardı.

Odama doğru yaklaşırken sesler duymuş ancak anlayamamıştım. Odaya girdiğimde ise içeride olan Jin ve Hoseok hyung seslerini kesmişti.

Hoseok hyungun yanına oturdum ve sessizlikleri devam ederken konuştum. "Dedikodumu mu yapıyorsunuz?"

Jin hyung gözlerime baktı. "Evet. Birden böyle bir karar alman garip."

Doğru söylüyordu ancak aşkta böyle değil midir? Birden birine aşık olursun.

"Kötü düşüncelerinizi aklınızdan çıkarmanızı tavsiye ediyorum. Zorla ve benzeri şeylerle onunla beraber değilim. Ki olsam size söylerim." Hoseok hyungun omzunu sıktım. "Beni merak etmeyin. Eskiyi unutup yolumuza devam edelim."

Hoseok hyung bana dönüp güldü. "Bir hikaye daha mutlu sonla mı bitti?"

Gülümsedim. "Evet, bir hikaye daha mutlu sonla bitti. Klasikler her zaman kendini gösteriyor."

Jin hyung mızmızlanarak konuştu. "Ya kötü bitseydi? Ya söylemeseydin bize? Aptal! İlla öğrenmemiz için seni kaçırmamız mı lazımdı? "

Ah o olay aklıma geldikçe gülüyordum.

Doğru. Belki beni kaçırmasalar hiç öğrenemeyecekler ve ben sonsuza kadar Yoongi'den nefret edecektim. Belki Namjoon hyung Yoongi'yi karavana getirmeseydi sonuna kadar ondan nefret edecektim...

Yoongi'yi seviyorum. O da beni seviyor.

Evet şimdi karşılıklı aşkı tanımlayabiliyordum...

Karşılıklı aşk, zorda olsa elde edilebilirdi.

Yoongi beni kendine aşık etmişti. Belki buraya gelirken sinsi planları vardı ancak şimdi bana aşık olduğuna emindim.

Aşk işte, her an onu görüp sarılmak istersin ya. Ha o duygunun karşılıklı hâli işte.

Yoongi ile tencere kapak mıydık orası tartışılırdı. Bazen zıtlaştığımız düşünceler oluyordu ki bu çok normaldi.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin