Yoongi
"Beni beklesene."
Durup bana döndü. "Ne var?"
"Beni kırıyorsun."
Ofladı. "Efendim?" (Master geldi aklıma :') okumayan gidip o ficimi de okuyabilir -burda reklamımıda yapim-)
"Sana bakacağım."
"Bebek değilim ben, bakıcıya ihtiyacım yok. Git onlarla yemeğini ye."
Bebek olmadığından emin misin bebeğim?
Şuan 'babacığın sana güzel sütler içirecek' demeyi çok isterdim.
"Sinirini benden çıkarmayı kes."
Yol boyunca yan yana yürüyüp nadiren kollarımızın birbirine çarpmasından başka hiçbir etkileşime geçmemiştik.
Gergin olmalıydı, sonuçta uzun zaman sonra beraber yalnız kalacaktık.
Hızlıca rahat kıyafetler giyip mutfağa gittim.
Kısa süre o da mutfağa gelmişti ve beraber bir şeyler hazırlamıştık. Yemekleri dışarı götürdük ve orada yedikten sonra tok karnımızla salona geri döndük.
Bir şey yapmıyor öylece düşünüyordu. Bir şey konuşmak istiyor gibiydi.
"Ne oldu? "
Sonunda gözünü kırpıp bana döndü. "Onlara, senin olduğunu söylemeliyim."
"Hayır, benim zorla yaptığımı düşünecekler. Boşver zaten 1-2 güne unutulur."
Böyle bir şey olmamalıydı, kimse öğrenmemeliydi.
"Boşveremem-"
"Jungkook, sana uydurduğumu söyleyecekler. Hadi ama benden çok sen onları tanıyorsun. Böyle olacağını çok iyi biliyorsun."
Sessiz kalıp telefonuyla ilgilenmeye başladı.
"Jungkook."
"Hmm?"
"Yanlış anlama ama..."
Bana döndü.
"Beni seviyor musun?"
Öylece bana bakmaya devam etti. Daha sonra gözlerini kaçırdı. "B-bende bilmiyorum. "
"Yani seviyorsun?"
"Bilmiyorum. "
Biraz sessizlik okduktan sonra tekrar sessizliği bozdum. "Jungkook."
"Hmm?"
"Ama ben seni seviyorum. Sende seviyorsun. Neden olmuyoruz?"
Telefonunu bıraktı. "Ben seni sevdiğimi söylediğimi hatırlamıyorum."
"Dedin ya."
Tek kaşını kaldırdı."Ne zaman?"
"Sarhoş olduğun gün. Hatta açabilirim ses kaydını."
Kızarmıştı. "Kes dalgayı."
"Dalga geçmiyorum."Ayağa kalkıp yanına oturdum."Seni seviyorum Jungkook aşığım."
Daha fazla kızarmıştı.
Güldüm.
"Sen..." Şimdi birbirimize bakmıyorduk. Aramızda kısa bir mesafe vardı. "Beni seviyor musun?"
Gözlerini kaçırdı. "Şunu sorup durma. Aynı cevabı veriyorum."
"Ben o cevabı değiştiririm." Telefonumu çıkarıp ses kaydını açacakken telefonu elimden çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...