16

5.9K 377 277
                                    

Billie Eilish -idontwannabeyouanymore

Jungkook

Jimin hyungun doğum gününe son 2 gün kala.

Okuldan çıkmıştım ve Yoongi'yi bekliyordum. Beni o alacakmış niyeyse. Herhalde yine Tae hyung almasın diye.

Karşıdan gelen Jun'u görünce içim bir tuhaf olmuştu. Garip. Şuan kalbimin hızlanması gerekirdi.

Ne yapacaktım? Yoongi görürse bu sefer tepkisi hiç iyi olmazdı.

Gerginlikle yutkunup beni görmeden şapkamı taktım ve kaldırımdan hızlı adımlardan yürümeye başladım.

"Jungkook!"

Siktir git...

"Dur! Dur dedim!"

Bileğimi tutan bilekle zorla durmuştum.

"Git burdan,insanlar var."

"Neden mesajlarıma görüldü atıyorsun? Ne oldu Jungkook? Pişman mısın?"

Elimi kaldırıp yüzüğümü ona gösterdim. "Bana bak, ben evliyim. Olmaz işte anlamıyor musun?"

Gözünü devirip eliyle elimi düşürmemi sağladı. "Gerçek bir evlilik değil."

Bu sefer ben gözümü devirdim. "Hey, gerçek bir evlilik değil diye ondan hoşlanmadığımı mı sandın? Ayrıca neden daha önceden ilan-ı aşkını yapmadın? Evlenmemi mi bekledin?"

Yoongi'den hoşlanmıyordum bile. Ondan tiksiniyordum.

"Çünkü korktum. Ancak sen evlendikten sonra insanlar ikinizinde erkek olduğu için hiçbir kötü laf etmediğini gördüm. Bu şekilde aklım başıma geldi-"

Lafını kesmessem gerçekten ona inanacaktım. "Geçenlerde seni biriyle ele ele gördüm. Buna bir bahanen var mı?"

"El ele mi? Karıştırmayasın?"

Elimle şapkayı tuttum ve çıkardım. "Hey Jun..." Sırıtıp yüzüne yaklaştım ve fısıldadım. "Siktir git."

Yanından geçip omuzlarımızın çarpışmasını sağladım. Dün görmüştüm. Gerçekten biriyle el ele tutuşurken görmüştüm. İğrençti.

Onunla sevişmem en büyük hataydı. Ona güvenmem en büyük hayatdı. Ona sevgilim demem en büyük hataydı.

Ağlamayacaktım. Yani...öyle olmasını isterdim.

Gözyaşlarımı hızla silmeye başladım. Ancak birini silince diğeri geliyordu. Yutkunamıyordum, adeta biri boynumu sıkıyordu. Kırılmıştım, aldatılmıştım ve şuan ağlıyordum.

Neden buna gerek vardı? Beni ağlatmasına ne gerek vardı?

Hata yaptım, her insanın yaptığı gibi. Sevdim, her insanın yaptığı gibi.

Bende insanım.

Yoongi'nin arabasını gördüğümde ön koltuğa bindim. Gözlerimi silip mırıldandım. "İstediğin oldu, bitti."

"Biliyorum. "

Şaşırmadım.

İşte bu yüzden sevmiyorum seni. Beni kısıtlıyorsun. Bir kuş gibi kafese koyup bir daha dışarı çıkarmıyorsun. Özgürlüğümü elimden alıyorsun.

Her seferinde Yoongi benim peşime birini takmışmıdır diye düşünmek istemiyorum.

Lanet olsun...daha günler önce  'Yakında seni kullandığını fark edip yanıma gelip ağlarsın.' Demişti.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin