19

5.2K 306 115
                                    

Jungkook

Sabah olmuştu ve 12 sularında Yoongi odaya gelmişti.

"Kararını verdin mi?"

Verdim... "1 yıl içinde bitecek bu saçmalık. Boşanacağız."

1 yıl çok bile.

Gülümsemişti...neden? "Tamam, 1 yıl sonra boşanacağız."

Neden gülümsedi? İyi veya komik bir şey dememiştim.

"Ayrıca o eve döneceğim."

"Tamamen mi? Hayır bu olmaz."

"Tamamen değil, 1 haftalığına. Şimdi çöz beni."

Yanıma yaklaştı ve beni çözerken konuştu. "Sözünden çıkarsan boşanmam ve seni bu odadan çıkarmam."

Bileklerimi çözdüğü zaman iz olduğunu görmüştüm. Ayı öyle bir sıkmıştı ki...

Ayrıca ayağımın acısını hissetmeyi bırakalı çok olmuştu.

"Nasıl yürüyeceğim ben?"

"Jun'a yürüdüğün gibi."

Al işte.

"Off Yoongi şakayı bırak."

"Hiçte şaka yapmıyorum. Onunla birlikte olurken ne düşündün?"

Aptallığımı yüzüme vurmayı kes.

"Beni sevdiğini düşünmüştüm Yoongi. Senin bana hissettirmediğin şeyleri onda hissetmiştim."

Ayağa kalkıp odadan çıktım ve paytak paytak merdivenlerden inmeye başladım. Onunla bu konulara girmek istemiyordum.

"Nereye gidiyorsun?"

"Açım,yemek yiyeceğim."

"Hizmetli bugün izinli."

İyi sakat sakat kendim hazırlarım bende.

Bir umut o hazırlar diye düşünmüştüm ama Min Yoongi beni yine şaşırtmayıp götünü devirip telefona baktı.

Kandırma beni sevmiyorsun işte.
Taehyung

Sağ ol Yoongi hyung.

"Ne yapalım?"

"Ben uyuyacağım."

Ayağa kalktığı zaman gözlerimi pörtlettim. Hey şuan romantik anlar yaşamamız gerek.

"Bu saatte mi?"

"Evet."

Bileğinden tutup onu kucağıma düşmesini sağladım.

"N-ne yapıyorsun?" Ayağa kalkmaya çalıştı, başarısız oldu. "Bırak dedim Taehyung! "

"Ah~ yapma böyle." Kollarımı beline sarıp sıkıca sardım onu. Sırtını göğsüme yaslanmasını sağladım. Aletimin üstüne oturuyordu ve benim için bu pek iyi değildi.

Ellerini kollarımı koyup tekrar kalkmaya çalıştı. "Seni son kez uyarıyorum."

Dudaklarımı saçına bastırdım ve orada durdum. Ellerimi t-shirtünün içine sokup parmaklarımla bir geziye çıktım.

Jimin garip sesler çıkarıp tepki veriyordu. " D-dur." Ellerini bileklerime koyup sıktı. Onu umursamayıp elerimi göğsünün üstüne koydum. "Sana dur dedim!"

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin