28

3.6K 262 103
                                    

Jungkook

Zor bir hayat...

Önceden bunu düşününce aklıma durumu iyi olmayan veya ekonomisi kötü ülkelerde olan insanlar geliyordu.

Her şey para değil.

Ah ama para mutluluktur. Mutluluk değil diyen yıkıktır.

Sinemaya, alışverişe, gezip tozarak ve benzeri şeylerle mutlu olabiliyordum.

Ama gel gör ki ben de varlıklıyken kötü bir hayat geçirdim.

Kusursuz olma çabaları, aile baskısı, okulda daima başarılı olma çabaları ve son olarak Yoongi.

Hayatımda ki en kötü şey Yoongi'ydi.

Yoongi...bir başkaydı.

Sonuçta hayatımın tam ortasına sıçtı. Tam ortasına. Hayatımın ortasına sıçan birini unutamazdım.

Yeontan'ın havladığı yere döndüm ve onu gördüm.

Tepki vermedim ve hiçbir şey demeyip önüme döndüm. Bu anın geleceğini biliyordum.

"En başından beri ne yapıp nerede olduğunu biliyordum Jungkook. Ama beni öyle bırakman kırıcıydı."

Buraya gelen Namjoon hyungu gördüğümde sessizce oturmaya devam ettim.

"Neden buradasın pislik herif?"

"Bende seni gördüğüme sevindim Namjoon."

"Sana bir şey sordum Yoongi. Benimle taşak geçmeyi bırak."

Ayağa kalktım ve Yeontan ile karavana doğru yürümeye başladım ama Yoongi bileğimi tutmuş ve beni durdurmuştu.

Namjoon hyung kaşını çattı."Bırak onu."

Yoongi bir şey demeyip bıraktı. "Konuşmak için seni bekliyorum."

Belli oldu yine tehdit edecek.

Karavana girdiğim zaman Yeontan'ın tasmasını açarken söylendim. "Yoongi geldi."

"Ne?!" Hoseok hyung ayağa kalkıp yanıma geldi. "Sana bir şey yaptı mı?"
"Hayır, Namjoon hyung geldi. Yoongi benimle konuşmak için gelmiş."

Kapıya doğru yürüdü. "Tamam. Dur burda sen."

"Hayır hyung. Onunla konuşacağım."

"Jungkook-"

"Hyung." Susması için otoriter bir ses tonuyla konuşmuştum ve offlamıştım. "Size bu olaya hiç katmamalıydım."

Yanıma gelip omuzlarımdan tuttu. "Saçma sapan konuşma." (Jin geldi aklıma)

"Onunla konuşacağım. Bana bir şey yapamaz çünkü siz varsınız. Tamam mı hyung?"

Derin bir nefes aldı. "Seni velet. Ne kadar olgunlaşmışsın."

Gülüp birbirimize sarıldık. Daha sonra beraber karavandan çıkıp Yoongi'nin ve diğer hepsinin olduğu yere ilerlemeye başladım.
Her adım beni daha da geriyordu. Doğal olarak böyle bir adamdan korkuyordum.

Kalbim hızlı hızlı atıyor ve göğüs kafesim delinecek gibi hissediyordum.

Ne söyleyecekti bana çok merak ediyordum.

Beni kaçıramak yerine neden konuşmak için geldi?

Kesiyorum burada çünkü piçim

Siz istediniz getirdim yoonginizi qskwnks

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin