55

3K 186 31
                                    

Jungkook

Seoul'a gelmiş, evimize geri dönmüştük. Bavulu boşalttıktan sonra banyoya girmiş duş almıştım. Daha yeni duştan çıkıyor, mayışma ve rahatlıkla üzerimdeki bornozla yatak odasına ilerliyordum.

Ben içeri girdiğimde yatakta uyuyan Yoongi'nin gözleri açılmıştı. Bir süre gözlerini açıp kapamış uyanmaya çalışmıştı.

"Neden en ufak seste uyanıyorsun?"

Doğruldu. "Bilmem, hep böyleydim."

Yanına oturdum. "Babam yakında buraya geldiğimi anlar."

"Yani?"

"Sevmiyorum onu da ondan. Boş laflar edip kendinin haklı olduğunu sanıyor. Tamam...tamam bunları pek önemsemiyorum ancak beni para karşılığı seninle evlendirdi."

Bana baktığını anladığımda bende ona döndüm.

"Onunla konuşmak istemediğini söylersin." Ofladı. "Karşımda böyle durunca pek mantık yürütemiyorum. Daha sonra konuşsak bunları."

Güldüm ve kucağına oturdum. "Ne varmış halimde?"

Dudaklarıyla boynumu boyamaya başladı. "Çok yaramazsın Jungkook."

Gülümseyip önüme gelen ıslak saçlarımı geriye attım.

Dudaklarını boynumdan çekti ve ellerini belime koydu. "Sikeyim...s-sürtünmeyi kes."

Pantolonunu açarken konuştum. "Son aşamaya gelebilir miyiz artık babacık?"

Önüne gelen saçlarını geriye atmıştı. "Gevşemen gerek, uzun zaman oldu."

Onun t-shirtünü çıkarmıştım ve parmaklarını ıslatmıştım. İçime giren parmaklarla kasılmıştım ve kollarımı boynuna sarmıştım. Gittikçe hızlanıyor ve daha parmak ekliyordu. Alt dudağımı ısırıp inlememeye çalışsam da başarısız oluyordum. "Yoongi~" Dahada hızlanıp benim inlememi kazanmıştı. Sikeyim parmak neden böyle zevk verirdiki?!

Durup parmaklarını çekti.

"B-ben yapmak istiyorum. " Omuzlarını ittirip arkasına yaslanmasını sağladım. Pantolononunu ve boxerını komple çıkardım. Tekrar üstünde konumlandığımda penisini içime aldım ve bir süre alıştım.

Bu sefer farklıydı. Bu sefer ikimizde aynı duyguları paylaşıyorduk.

Elleri yine belimi bulmuştu. Bende o sırada hızlanmıştım. Zevk noktamı bulduğunda derince inlemiştim ve kontrolü o eline almıştı.


Final yapacaktımda neyse smut yapayım dedim. Ama büyük ihtimal diğer bölüm final.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin