40

3.2K 236 70
                                    

Jungkook

Şarkı bitirdikten sonra alkışlanmıştım. Teşekkür edip rahatlamış hissiyle masaya ilerleyip oturdum.

"Ah elleri titriyor!" Gülmüşlerdi.

Gülümseyip mızmızlandım. "Ah gülmeyin~ cidden çok gergindim. İlk ve sondu! Bir daha a-s-l-a."

Jimin hyung gülüp kolunu omzuma attı. "Şaka bir yana çok güzel söyledin Kook. Özellikle havai fişeklere denk gelmesi daha bir hoştu."

Hoseok hyung onu onayladı. "Aynen!"

Gözlerimi havai fişeklerden ayırıp önüme çevirdiğimde Yoongi çenesini eline yaslamış, bana gülümseyerek baktığını görmüştüm.

Kızarmış ve bakışlarımı çevirmiştim. Kalp atışlarım hızlanmış, tüylerim diken diken olmuştu.

Tamam bu güzel, büyüleyici bir görüntüydü ancak bu da neydi böyle? Bu his beynimi kemirip duruyordu. Kendimi bir tuhaf hissediyordum.

Bana daha çok bu şekilde gülümsemesi için şarkı mı söylemem lazım?

Yutkunup ayağa kalktım.

"Nereye gidiyorsun?"

"Lavaboya, gelirim hemen." Hızlı adımlarla lavaboya gittim. Yüzüme 2 kere su sıçratıp aynaya baktım. Yanaklarım ve kulaklarım kıpkırmızı olmuştu!

Bir süre banyoda kendi kendimi yedikten sonra masaya geri dönmüştüm. Herkes sohbet içinde bir şey konuşuyordu.

Bu doğru değildi. Sadece erkek olduğu için etkilenmiştim. Zaten ben onun yakışıklı bir erkek olduğunu inkâr etmiyordumki.

Güzel bir gülüşe sahipti ve...yakınımda olduğu için çillerini görmüştüm.

Çok güzel bir erkekti.

Bacaklarımı istemsizce sallamaya başlamıştım.

Birden bire bacağımda hissettiğim baskı ile durmuştum. Hoseok hyung elini bacağına koymuş sallamamam için durdurmuştu. Tek kaşını kaldırdı. "Ne oluyor Jungkook? Gergin gibisin."

"B-ben bilmiyorum."

Diğerlerine kısa bir bakış atmıştı. Yoongi bacağımdaki ele baktığını gördüğünde hâlâ elini çekmemişti.

"Aşağı inelim mi? Bir tur atıp geliriz."

Onu başımla onayladım. Buna ihtiyacım vardı. Kalabalıkta daha da geriliyordum çünkü. Ayağa kalktığında bende kalktım.

"Jungkook ile dışarı çıkıyoruz. Geliriz birazdan."

Jimin hyung atıldı."Neden ne oldu? Bir sorun mu var?"

"Ne ota boka atlıyorsun? Sana ne? Geleceğiz birazdan."

Yüzünü astı. "Kalbimi o kadar kırdın ki şuan kan bile pompalamıyor."

Onu umursamayıp beraber aşağı indik.

"Yoongi ile ilgili mi?"

Sessiz kalmıştım.

İlk defa bu kadar gerilmiştim. Kalbim göğüs kafesimi delecek gibiydi.

"Gülüşü yüzünden kalbimin hızlanması ve gerilmem normal mi? B-ben ilk defa b-böyle hissediyorum. Jun'da hiç böyle bir şey olmamıştı." Ağlamıyordum ancak istemsizce kekeliyordum. Sık sık yutkunmaya da başlamıştım.

"Jungkook...sen...siktir cidden siktir. Aşık mı oldun?"

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin