Jungkook
Dediği cümle ile vücudum sıcaklaşmış, kalbimin ritmi bozulmuştu.
"Mesela sarılalım mı?" Belimdeki kollarını sıkılaştırıp başını boyun girintime yasladı.
Kokuma koklaması beni çıldırtıyordu.
"Sende sarılsana. Hani bana aşkı öğretecektin?"
Şaşkınlıkla hiçbir şey yapamamıştımki!
Kollarımı boynuna dolamıştım.Şunu söylemeliydim ki, çok erkeksi bir kokusu vardı.
Kokusu...güzeldi, çok güzeldi.
Hâlâ kucağındaydım ancak bu ikimizinde umrunda değildi.
"Hoşuna mı gitti?"
"Ne?"
Başını boynumdan çekip birbirimize bakmamızı sağladı. "Kokumu koklayıp duruyorsun."
"Evet hoşuma gitti."
Eliyle saçımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı."Kokulara karşı hassas olduğunuda biliyorum."
"Her şeyimi biliyorsun."
"Evet, her şeyini önceden öğrenmiştim." Çenesini omzuma koydu. "İyi gidiyor muyum?"
"Hangi anlamda?"
"İyi bir sevgili miyim?"
Sevgili miydik? Deneyelim demiştik,sevgili olalım dememiştikte.
"Bilmiyorum...bence iyi olmak için kendini zorluyorsun. Sen sen değilsin."
Bence çok haklıyım.
"Pekâlâ ama sende öylesin."
"Çünkü bir sonraki adımımı düşünmeliyim. Bana sen bir şey yaşattın, ben sana bir şey yaşatmadım."
"Beni aldattın."
Ah yine aynı kavgayı etmek istemiyorum.
Kucağından kalktım.
"Ne oldu?"
"Birdebire yine aynı kavgayı başlatıyorsun."
Başını yatay olarak biraz yatırdı. "Jungkook ben kendimi savunuyorum."
Ayağa kalktım. "Geç oldu uyuyacağım."
"Bana trip mi atıyorsun?"
"Hayır."
Bileğimden tutup beni tekrar yatağına oturttu. "Jungkook ciddi misin?"
"Geç oldu diyorum Yoongi. Neden trip atayım?"
Bir süre öylece bana bakıp bileğimi tutmuştu. Gözleri arada dudağıma kaysada bir şey demiyor ve yapmıyordum.
"İyi geceler."
"Hiçte iyi olmadı sayende."
Ofladım. "Ne yaptım?"
"Sanki kötü bir şey demişim gibi benden kaçıyorsun."
"Yoongi." Gülümseyip kollarımı boynuna doladım. O da hemen kollarını belime dolamıştı. "Sorun yok sevgilim."
Yoongi
İstemsizce yutkunma gereği duymuştum.
İlk defa bana birinin şefkatle sarılıp "Sorun yok sevgilim. " demesi alışılmadıktı. Ki ilk defa bana birinin aşkla sevgilim demesi dahada garip geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...