Jungkook
Gözlerim açıldığında Yoongi'nin saçlarımı okşadığını görmüştüm.
"Günaydın bebeğim."Esnedim.
"Günaydın."
Telefonumu alıp saate baktım. 10'du. Ben daha banyo yapacaktım ve okula hazırlanacaktım. Ders 12'de başlıyordu ve bugün sınavım vardı. Telefonu masaya geri koyup doğruldum. Bu sefer kalçamda ağrı yoktu ve bu beni mutlu etmişti.
"Kahvaltını okulda mı yiyeceksin?"
"Hayır burada bir şeyler atıştıracağım."
"Ben sana bir şeyler hazırlarım."
Min Yoongi? Kahvaltı? Umarım zehirlenmem.
"Komik değil. Parmaklarını yiyeceksin bekle ve gör."
Kıkırdadım.
"Hı-hı aynen. Şimdiden eline sağlık."
Kalktım ve banyoya gidip kısa sürede duşumu aldım. Bornozumu giyip saçımı kurutup çıktım. Okul kıyafetlerimi giyip saçımı yaptım ve odadan çıktım. Alt kattan gelen kokular dudağımı yalamamı sağlamıştı. Mutfağa gittim. Yoongi'nin terden kahkülleri alnına yapışmıştı ve ayrı bir yakışıklı olmuştu. Kollarındaki ve ellerindeki damarlardan bahsetmiyorum.
Bu kadar kısa zamanda tek başına nasıl böyle şeyler yaptı?
Sahte bir öksürük çıkarttım ve masaya oturdum. Göz ucuyla bana baktı.
Kızarmış ekmeği elime alıp reçel sürdüm ve yemeye başladım. Saat 11 olmuştu. Yani afiyetle yemeğimi yiyebilirdim.
Yoongi elindeki boş tavayı kenara koyup elinin tersiyle terini sildi ve bana dönüp tezgaha yaslandı.
"Öyle konuştun ama yiyorsun."
"Aç olduğum için yiyorum."
Gülmüş ve mutfaktan çıkıp lavaboya girmişti. Bir süre sonra çıkmış ve karşıma oturmuştu. O da benim gibi yemeye başlamıştı.
"Elime sağlık."Kıkırdayıp ayağa kalktım.
"Şaka bir yana güzel yapmışsın, eline sağlık. Daha yemek isterim ama kiloma dikkat etmeliyim."
Yanına gidip yanağına minik bir öpücük bıraktım. Gülümsemiş ve dudağımdan bir öpücük çalmıştı. Dışarıdan gören sevgiliyiz sanardı.
Çantamı alıp çıktım.
Bir dakika ya. Şimdi birden aklıma geldide ben neden pasifim? Hayır yani pasif gibide görünmüyorum ki. Tamam belki biraz öyle olabilirim ama yani...ne gerek var şimdi? Ayrıca aktif gibi gözüken benim. Off ya neyse. (Asla seme Jungkook olmayacak :D)
~♥~
Sınavdan çıktıktan sonra üstümden büyük bir stres kalkmıştı.
Çantamı tek omzuma takıp sınıftan çıktım.
"Jeon Jungkook!"
Bu salak müdür yardımcısı niye burada?
"Bayan Ha?"
"Buraya gel."
Ne sinir bozucu bir sesi var ya.
Şakaklarımı ovalarken dudaklarımı büzerek odaya girdim. Yine ne yaptım ya?
İçeri girdiğimde Yoongi'yi tüm yakışıklılıyla görmüştüm. Deri koltukta bacak bacak üstüne atmıştı ve siyah kıyafetleriyle çok yakışıklıydı. Göz göze geldiğimiz zaman göz kırpmıştı. Kızardığım zaman çatlak kadına döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...