50 oy=yeni bölüm
Billie Eilish - wish you were gay
Jungkook
Aşağı indiğimde tek takıldığım konu Yoongi'nin gülmesi olmuştu. Bana hiç bu şekilde gülmüyordu.
Tae hyung, Jimin hyungun yanına oturduğunda bende Yoongi'nin yanına oturdum.
Yoongi ikiliyi gösterip mırıldandı. "Sevgili olmalısınız."
Jimin telaşla ellerini hayır anlamında salladı. "Hayır hyung ben bu aptalla sevgili değilim."
"Kalbimi kırıyorsun Jiminie~"
Jimin göz devirip arkasına yaslandı. Pes etmiş gibi kendini salmıştı. Onun bu hâline gülüp sohbetimize Jimin'siz devam ettik.
~♥~
Saat akşam 2 olmuş bizim daha yeni esnemelerimiz başlamıştı. Akşama kadar yemiş içmiş ve aktiveteler yaparak eğlenmiştik.
Jimin hyung çoktan Tae hyungun göğsünde uyuya kalmıştı. Tae hyung onu kucağına aldı ve kalktı. "Sanırım artık kalkmalıyız."
Başımı Yoongi'nin omzundan çekip ayağa kalktım. "İyi geceler hyung."
"İkinize de iyi geceler."
Yoongi de iyi geceler diledi ve Tae hyung misafir odasına gitti. Elini belime attığı zaman ona dönüp kollarımı boynuna doladım. "Sende beni taşısana. Ayakta uyuyacağım. "
Boynumu öpücük beni kucağına aldı ve bir kez zıplattı. Başımı boyun girintisine koyup gözlerimi yumdum. Yukarı çıkarken bir yerlerimiz sürtsede bir şey dememişti.
İçeri girdiğimizde beni oturtmuştu. Off giyinmek çok zordu benim için. Kendim hızlıca geceliklerimi giydim ve yatağa girdim. Alışveriş beni yormuştu. Kısa bir süre de uyuya kalmıştım...
Taehyung
Jimin'i yatağa yatırdığım zaman kıyafetler aklıma gelmişti. Böyle uyuyamazdı. Sırıtarak t-shirtünü çıkardım.
Ben bir sapık değilim ama Jimin'in bedenini merak ediyor olabilirim yani. Bu çok normal...
Ağzıyla garip sesler çıkarmıştı. Gülümseyip çantasındaki gecelikleri çıkardım. Üst geceliğini giydirdim ve pantolonunu çıkardım. Uykusunun bu kadar derin olduğunu bilmiyordum. Piçlik yapıp alt geceliğini giydirmedim ve kendim giyinmeye başladım.
Jimin birkaç homurdanmanın ardından gözlerini aralamıştı. Ancak benim giyindiğimi görünce hemen geri kapatmıştı."Beni kim giydirdi?"
"Ben giydirdim."
"Neden giydirdin?"
"Rahatsız olursun diye düşündüm. "
"Geceliğimin altını niye giydirmedin peki? Sapık mısın sen ya?"
"Daha rahat olursun diye düşündüm ve hayır en azından ben sapık olduğumu düşünmüyorum. "
Sinirli gibi görünsede eminim bundan hoşlanmıştı. Jimin'i utandırmayı seviyordum.
Giyindikten sonra yatağa atladım ve Jimin'e döndüm. "Şu herifin fotoğrafı var mı?"
Tek kaşını kaldırdı."Kim o herif?"
"Yarın buluşacağın it. Wojo mu Wooji mi işte o it."
Fazladan yastığı aldı ve sıkıca sarılıp bana döndü. Şimdi yüzlerimiz daha yakındı. Onun gül kokusu burnumda alıyordum. Bunu sevmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...